چارچوب نظری و پیشینه پژوهش وفاداری مشتری به برند

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش وفاداری مشتری به برند

مبانی نظری وفاداری مشتری به برند
دانلود مبانی نظری وفاداری مشتری به برند
پیشینه تحقیق وفاداری مشتری به برند
ادبیات نظری وفاداری مشتری به برند
فصل دوم پایان نامه وفاداری مشتری به برند
مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری مشتری به برند
ادبیات و مبانی نظری وفاداری مشتری به برند

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشته مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری مشتری به برند

 

 

 

 

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

مقدمه

وفاداری به برند

امروزه برند و نام تجاری یكی از مهمترین مباحث بازاریابی است كه پیش روی تمامی شركت ها، من جمله شركت های تجاری قرار دارد. این اهمیت تا حدی است كه مدیریت برند به رشته مستقلی در محافل علمی تبدیل شده است. برند ها از لحاظ اقتصادی و استراتژیك جزو دارایی های با ارزش شركت ها و حتی بدون اغراق از با ارزش ترین دارایی های آنها محسوب می شوند. در سال های اخیر محققان به این نتیجه رسیده اند كه ارزش واقعی محصولات و خدمات برای شركت ها در درون محصولات و خدمات نیست، بلكه این ارزش در ذهن مشتریان واقعی و بالقوه وجود دارد و این برند است كه ارزش واقعی را در ذهن مشتریان، پدید می آورد(Keller, 2010).

 

اولیور(1999)، وفاداری را داشتن تعهدی عمیق برای خرید مجدد یا حمایت از یك محصول یا خدمت مورد علاقه، كه علی رغم وجود تاثیرات موقعیتی و تلاشهای بازاریابی رقبا، موجب تكرار خرید یك نام تجاری یا مجموعه محصولات یك نام تجاری در آینده شود، تعریف میكند. كلر ( 1998) بیان میدارد كه وفاداری نام تجاری در گذشته اغلب به طور ساده فقط از طریق رفتارهای تكرار خرید از نظر رفتاری اندازه گیری شده است در حالی كه وفاداری مشتری به جای این كه با رفتارهای خرید ساده بیان شود می تواند به طور گستردهای مورد توجه قرار گیرد. وفاداری به نام تجاری از دو جزء وفاداری رفتاری و وفاداری نگرشی تشكیل شده است؛ ملنز و همكاران (2004)، وفاداری رفتاری را وفاداری به نام تجاری از  طریق خرید قابل مشاهده در طی یك دوره میگویند. در واقع وفاداری رفتاری، به تعداد دفعات تكرار و میزان خرید اطلاق میگردد. وفاداری نگرشی را بر اساس بیان ترجیحات، تعهد یا قصد خرید تعریف میكنند. بسیاری از پژوهشگران معتقدند كه وفاداری رفتاری به تنهایی نمیتواند علل واقعی خرید را بیان كند، بنابراین ابعاد نگرشی نیز باید مورد توجه قرار گیرد(Baloglu,2012).  

 

یكی از مهمترین هدف صاحبان برند برای توسعه برند، ایجاد وفاداری در مشتریان نسبت به برندشان است. مشتریان وفادار به مثابه منبع مطمئن سودآوری برای شركت ها محسوب می شوند و با توجه به عدم اطمینان محیط، حاشیه ایمنی مناسبی را برای آنها به ارمغان می آورد. یكی از راه های ایجاد وفادار ای مشتریان به برند، توسعه هویت مناسبی برای برند است. برندها به توسط هویت، خود را به مشتریان شناسانده و از سایر رقبا متمایز می شوند(Kapferer, 2008). 

 

وفاداری به برند به صورت یك پاسخ رفتاری و همچنین یك عملكرد از فرآیندهای فیزیولوژیكی تعریف می شود .بنابراین، وفاداری به برند تابعی از گرایشات و رفتارها(عادات) است. اساساً ارزش ویژه برند از اعتمادی ناشی می شود كه مصرف كنندگان در مقایسه با برندهای دیگر نسبت به یك برند دارند كه این اعتماد بعنوان وفاداری مصرف كنندگان و تمایل آنها به پرداخت قیمت های بالا برای برند ترجمه می شود. ارزش ویژه برند بخاطر وفاداری برند و توسعه آن برای مدیران حائز اهمیت هست و یك رابطه مثبت با وفاداری برند دارد(رحیم نیا و همکاران، 1392). 

 

وفاداری نوعی نگرش مثبت به یك محصول است كه بر اثر استفاده مكرر از آن به وجود میآید كه میتوان دلیل آن را فرآیندهای روانی بیان نمود. به عبارت دیگر، تكرار خرید صرفا یك واكنش اختیاری نیست بلكه نتیجه عوامل روانی،احساسی و هنجاری می باشد(Meller, 2006). 

وفاداری یك مفهوم مهم در استراتژی بازاریابی است و به گفته آكر وفاداری برند هسته مركزی ارزش ویژه برند است، وفاداری منجر می شود مشتریان در بین راه حل ها كمتر درجستجوی اطلاعات باشند(راندال و بنت، 2002). 

 

مفهوم وفاداری به برند هم به نگرش و هم به وفاداری رفتاری توسعه داده شده است. وفاداری رفتاری به این معناست كه مشتریان مجدداً از همین برند خرید خواهند كرد؛ به نظر می رسد كه وفادار ی نگرشی نسبت به وفاداری رفتاری با دوام تر است و نشان دهنده تعهد و رجحان دهی مشتریان است و زمانی است كه ارزش های منحصر به فرد از یك برند مشاهده می شود. علاوه بر این وفاداری رفتاری را می توان به منظور بررسی پیامدهای ارزش برند در نظر گرفت(سان و چیسلی، 2010). 

 

وفاداری به برند عبارت است از واكنش رفتاری نسبتاً متعصبانه در خرید كه فرد در طول زمان نسبت به برند پیدا می كند و این رفتار باعث می شود كه در فرایند های تصمیم گیری و ارزیابی از مجموعه نام ها یی كه در ذهن دارد، گرایش خاصی به آن برند پیدا كند . این واكنش تابعی از فرایند های روانشناختی و ذهنی فرد است(Chaudhuri & Holbrook, 2011). 

وفاداری به نام تجاری به معنی تكرار خرید است كه دلیل این رفتار، فرآیندهای روانی است. به عبارت دیگر، تكرار خرید صرفاً یك واكنش اختیاری نیست بلكه نتیجه عوامل روانی، احساسی و هنجاری است. كلر بیان می كند كه وفاداری نام تجاری در گذشته اغلب به طور ساده فقط از طریق رفتارهای تكرار خرید از نظر رفتاری، اندازه گیری شده است، درحالی كه وفاداری مشتری به جای این كه با رفتارهای خرید ساده بیان شود، می تواند بهطور گسترده تری مورد توجه قرار گیرد. وفاداری به نام تجاری از دو جزء وفاداری رفتاری و وفاداری نگرشی تشكیل شده است. 

 

وفاداری مشتریان به نام تجاری باعث تبلیغات دهان به دهان مثبت، ایجاد موانع اساسی برای ورود رقبا، توانمندتر ساختن شركت در پاسخ به تهدیدات رقابتی، ایجاد فروش و درآمد بیشتر و كاهش حساسیت مشتریان به تلاش های بازاریابی رقبا می شود. تعداد زیاد مشتریان وفادار به یك نام تجاری، دارایی شركت محسوب می شوند و به عنوان شاخص اصلی ارزش ویژه نام تجاری شناخته می شوند و همچنین حساسیت مشتریان وفادار به تغییر قیمت ها در مقایسه با مشتریان غیر وفادار، كمتر است. در واقع وفاداری به تكرار خریدكالاهای مصرفی منجر می گردد. در ادبیات بازاریابی اغلب مفهوم وفاداری برند هم خانواده با مفاهیمی نظیر «خرید مجدد» ،«ترجیح» ،«تعهد» و «پبروی» در نظر گرفته می شود و این اصطلاحات به جای هم به کار برده می شوند(Sahin et al, 2011). 

 

هر اندازه مشتریان نسبت به محصولات تحت برند خاصی اعتماد و اطمینان خاطر بیشتری داشته باشند، به دلیل فطرت عدم ریسك پذیری افراد و كاهش ریسك خریدشان، بیشتر سعی می كنند از محصولات همان برند خرید كند و تمایل كمتری نسبت به محصولات سایر برندها نشان دهد و این یعنی وفاداری مشتریان به برند. اعتماد را می توان به عنوان اطمینان خاطر مشتری كه منجر می شود وی بتواند به فروشنده تا تحویل خدمات موعود اتكا كند، تعریف کرد(Agustin & Singh, 2010). 

اعتماد مشتریان نسبت به برند بر اساس باورهای مثبت درباره انتظاراتشان از رفتار سازمان و عملكرد، محصولاتش، بهبود و توسعه می یابد(Ashley & Leonard, 2009). اعتماد اثر فزاینده ای در طول زمان بر روی وفاداری مشتریان دارد و در طول زمان مشتریان كه به برند اعتماد دارند وفاداری شان نسبت به آن افزایش می یابد(Chiou & Shen, 2011).

 

یک نام تجاری خوب انتخاب مصرف کنندگان را جهت می دهد، به طوری که در فضای یک بازار بسیار پیچیده، نامهای تجاری یکسان میانبری را در فرایند تصمیم گیری مصرف کننده به وجود می آورد. نام تجاری بر وفاداری مشتریان می افزاید. از آنجایی که مشتریان اکثر نامهایی را انتخاب می کنند که می شناسند استنباط می شود که وفاداری مشتریان به شرکت هایی با نام تجاری مورد تأیید بیشتر است. نام تجاری قوی ورود به بازار جدید را ممکن می سازد احتمالاً شرکت های دارای نامهای تجاری قوی در ورود به بازار جدید به مراتب موفق تر هستند(Raj, 2008).

 

وفاداری عبارتست از وجود نوعی نگرش مثبت به یک پدیده(مارک، خدمت، مغازه، یا فروشنده) و رفتار حمایتگرانه از آن اما تعریف کاملتری از وفاداری نیز وجود دارد که توسط الیور( 1999) مطرح شده است:  وفاداری به یک تعهد قوی برای خرید مجدد یک محصول یا خدمت برتر در آینده اطلاق می شود، به صورتی که همان مارک یا محصول علیرغم تأثیرات و تلا شهای بازاریابی بالقوه رقبا خریداری گردد. در اغلب تعاریف وفاداری دو رویکرد دیده می شود؛ رویکرد نگرشی احساسات مختلف در شخص تعلق خاطری نسبت به سازمان، خدمات و کالا ایجاد می کند این احساس درجه وفاداری مشتری را مشخص می نماید که به طور کامل شناختی است. مقیاس های وفاداری نگرشی شامل تبلیغات مثبت دهان به دهان، تمایل به توصیه و تشویق دیگران به استفاده از کالا و خدمات است؛ رویکرد رفتاری تمایل مشتری برای خرید مکرر خدمات و تولیدات عرضه کننده خدمات و حفظ ارتباط با عرضه کننده کالا و خدمات است(قره چه و دابوییان، 1390). وفاداری به برند را «ایجاد تعهد در مشتری برای انجام معامله با سازمان خاص و خرید کالاها و خدمات به طور مکرر»  توصیف می کنند(Susanna & Larsson ,2009). 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم: پیشینه و ادبیات تحقیق وفاداری مشتری به برند

 

ادبیات تحقیق وفاداری مشتری به برند

2-1- مقدمه  14

2-2- وفاداری به برند  15

2-3- انواع وفاداری  21

2-4- مدلهای وفاداری  22

2-4-1 – مدل آکر و دیوید  23

2-4-2- مدل دیک و باس  24

2-4-3 – مدل رولی و دیویس  25

2-4-4 – مدل بلومر  26

2-4-5- مدل ECSI  27

2-5- وفاداری خدماتی  28

2-6- سایر عوامل موثر بر وفاداری مشتریان  29

2-7- رضایت مشتری  31

2-7-1- تعاریف رضایت مشتری  31

2-7-2- آشنایی با مدل كانو  34

2-7-3- اهمیت رضایت مشتری  36

2-7-4- ابعاد رضایت مشتری  37

2-7-5- مدلهای شکل گیری رضایتمندی مشتری  37

2-7-5-1- مدل عدم تایید انتظارات  37

2-7-5-2- مدل رضایتمندی مشتری سوئدی  38

2-7-5-3- رضایتمندی و وفاداری مشتریان  38

2-8- ارزش ویژه برند  39

2-8-1- مفهوم نام و نشان تجاری  42

2-8-2- مدلهای ارزش ویژه برند  42

2-8-2-1- مدل ارزش ویژه برند آکر  42

2-8-2-2- مدل پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژه برند  43

2-8-2-3- مدل ارزش ویژه برند خدماتی بری  44

2-8-2-4- مدل ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری  44

2-9- مدل مفهومی تحقیق  47

2-9-1- کیفیت فیزیکی  47

2-9-2- رفتار كاركنان  47

2-9-3- رضایت درونی ایده آل  48

2-9-4- هویت برند  48

2-9-5- انسجام در سبک زندگی  48

 

2-10- پیشینه تحقیقات انجام شده وفاداری مشتری به برند

2-10-1- تحقیقات داخلی  49

2-10-2- تحقیقات خارجی  50

2- 11- جمع بندی فصل دوم  52

 

منابع

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 

 

 

 

جایگاه نیروگاههای آبی در محیط زیست

جایگاه نیروگاههای آبی در محیط زیست انرژیهای تجدیدپذیر گازهای گلخانه ای نیروگاههای برق آبی تاثیر صنعت برق در آلودگی هوا جایگاه نیروگاههای آبی در محیط زیست نیروگاههای برقابی و جنبه های زیست محیطی آن توسعه انرژی پایدار بهینه سازی تولید…

بررسی نفقه و جهیزیه به عنوان آثار مالی انحلال نکاح

بررسی نفقه و جهیزیه به عنوان آثار مالی انحلال نکاح نفقه درعقد منقطع ماهیت حق زن بر نفقه نفقه پس از انحلال عقد دائم نفقه پس از آثار مالی انحلال نکاح جهیزیه پس از آثار مالی انحلال نکاح چگونگی استرداد…

دانلود پاورپوینت بررسی مخاطرات ایستگاه CNG با ابزار ارزیابی ریسک

دانلود پاورپوینت بررسی مخاطرات ایستگاه CNG با ابزار ارزیابی ریسک ارزیابی ریسک گاز طبیعی فشرده ایستگاه سوخت رسانی ارزیابی ریسک ایستگاه CNG بررسی مخاطرات ایستگاه CNG با ابزار ارزیابی ریسک دانلود پاورپوینت ارزیابی ریسک ایستگاه CNG دانلود پاورپوینت كارشناسی ارشد…

پاورپوینت ایمنی حفاری

پاورپوینت ایمنی حفاری پاورپوینت ایمنی حفاری ایمنی حفاری تحقیق ایمنی حفاری مقاله ایمنی حفاری چند تعریف مهم در حفاری مخاطرات عملیات حفاری موانع سطحی خطر برخورد با سرویسهای جانبی رفتن به سایت اصلی عنوان: پاورپوینت ایمنی حفاری تعداد اسلاید: 67…

بررسی تاثیر دستگاه های کارت خوان فروشگاهی(POS) در جذب منابع بانک رفاه

بررسی تاثیر دستگاه های کارت خوان فروشگاهی(POS) در جذب منابع بانک رفاه دستگاه کارت خوان دستگاه کارت خوان فروشگاهی (POS) تجهیز منابع بانکی بازار رقابتی توان بانک رفاه جذب منابع بانک تاثیر دستگاه های کارت خوان فروشگاهی(POS) در جذب منابع…

اهلیت و شرایط آن با توجه به فقه و قانون مدنی

اهلیت و شرایط آن با توجه به فقه و قانون مدنی اهلیت در لغت اهلیت در اصطلاح شرایط و لوازم اهلیت اقسام اهلیت اهلیت از نظر فقهای اهل سنت اهلیت از نظر فقهای اهل امامیه اهلیت در قانون مدنی تحقیق…

پرسشنامه ارزیابی تاثیر رابطه خرید فروشنده بر عملكرد زنجیره تامین در شركت

پرسشنامه ارزیابی تاثیر رابطه خرید فروشنده بر عملكرد زنجیره تامین در شركت پرسشنامه رابطه خرید و فروشنده پرسشنامه عملكرد زنجیره تامین پرسشنامه تاثیر رابطه خرید بر عملكرد زنجیره تامین پرسشنامه تاثیر رابطه فروشنده بر عملكرد زنجیره تامین رفتن به سایت…

محرومیت از حقوق اجتماعی در حقوق کیفری ایران و فقه امامیه

محرومیت از حقوق اجتماعی در حقوق کیفری ایران و فقه امامیه محرومیت از حقوق اجتماعی مجازات های محرومیت از حقوق اجتماعی محرومیت از حقوق اجتماعی در قانون جدید تحقیق در مورد محرومیت از حقوق اجتماعی جایگاه حقوقی محرومیت از حقوق…

پاورپوینت قدرت در رفتارهای سازمانی

پاورپوینت قدرت در رفتارهای سازمانی دانلود رایگان پاورپوینت قدرت در رفتارهای سازمانی پاورپوینت قدرت در رفتارهای سازمانی قدرت در کلام مولا علی(ع) تعریف قدرت مقایسه رهبری و قدرت پایگاههای قدرت وابستگی کلید درک قدرت قدرت در گروه:ائتلاف قدرت در عمل:…

  • مبانی نظری ترویج و توسعه کشاورزی از طریق نظام مشارکت محلی
  • مبانی نظری ترویج و توسعه کشاورزی از طریق نظام مشارکت محلی ترویج فعالیتهای کشاورزی توسعه فعالیتهای کشاورزی ترویج و توسعه کشاورزی در ایران نقش شوراهای روستایی در ترویج و توسعه کشاورزی مشارکت مردمی در ترویج و توسعه فعالیتهای کشاورزی مبانی…

  • پاورپوینت انواع چرخ دنده , شکل هندسی وروابط چرخ دنده ها
  • پاورپوینت انواع چرخ دنده , شکل هندسی وروابط چرخ دنده ها انواع چرخ دنده شکل هندسی وروابط چرخ دنده ها مقاله انواع چرخ دنده شکل هندسی وروابط چرخ دنده ها تحقیق انواع چرخ دنده شکل هندسی وروابط چرخ دنده ها…

  • پرسشنامه بررسی و تعیین تاثیر آمیخته بازاریابی بر فروش ماهیان زینتی
  • پرسشنامه بررسی و تعیین تاثیر آمیخته بازاریابی بر فروش ماهیان زینتی پرسشنامه آمیخته بازاریابی پرسشنامه تاثیر آمیخته بازاریابی پرسشنامه فروش ماهیان زینتی پرسشنامه تاثیر آمیخته بازاریابی بر فروش ماهیان زینتی رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی و…

  • پایان نامه کارشناسی رشته مددکاری اجتماعی با عنوان بررسی عوامل موثر بر سرقت نوجوانان
  • پایان نامه کارشناسی رشته مددکاری اجتماعی با عنوان بررسی عوامل موثر بر سرقت نوجوانان ارتكاب جرم وجنایت سرقت در کودکان و نوجوانان دانلود پایان نامه کارشناسی رشته مددکاری اجتماعی با عنوان بررسی عوامل موثر بر سرقت نوجوانان تاریخچه ی سرقت…

  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل پوششی داده
  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل پوششی داده ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در بانک ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک ارزیابی عملکرد بانک با…

  • ارزیابی مدیریت ریسک و شیوه مدیریت آن در صنعت بانكداری
  • ارزیابی مدیریت ریسک و شیوه مدیریت آن در صنعت بانكداری بانک ملی مدیریت ریسک ریسك عملیاتی صنعت بانكداری دانلود پایان نامه رشته مدیریت دانلود پایان نامه مدیریت بررسی مدیریت ریسک در بانک ملی خرید پایان نامه مدیریت سیستم همکاری در…

  • مبانی نظری مدیریت مشاركتی
  • مبانی نظری مدیریت مشاركتی مبانی نظری مدیریت مشاركتی دانلود مبانی نظری مدیریت مشاركتی مدیریت مشاركتی در ایران مزایای مدیریت مشاركتی اثر بخشی مدیریت مشاركتی بر کارمندان اثر بخشی مدیریت مشاركتی بر سازمان سیر تكوین مدیریت مشاركتی مهارت های لازم برای…

  • تاثیر الگوهای مهندسی مجدد نرم افزار بر بهبود نگهداری از سیستم نرم افزاری
  • تاثیر الگوهای مهندسی مجدد نرم افزار بر بهبود نگهداری از سیستم نرم افزاری مهندسی مجدد مهندسی مجدد نرم افزار بهبود نگهداری از سیستم نرم افزاری تکنیک های و الگوهای مهندسی مجدد دانلود پایان نامه رشته مهندسی نرم افزار تاثیر الگوهای…

  • پرسشنامه عوامل موثر بر انگیزه پیشرفت کارکنان
  • پرسشنامه عوامل موثر بر انگیزه پیشرفت کارکنان پرسشنامه انگیزه پرسشنامه عوامل موثر بر انگیزه پرسشنامه انگیزه پیشرفت کارکنان پرسشنامه پیشرفت کارکنان رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه عوامل موثر بر انگیزه پیشرفت کارکنان         *** این…

  • مقاله کارشناسی برق با عنوان موتورهای الکتریکی و ترانسفورماتورها
  • مقاله کارشناسی برق با عنوان موتورهای الکتریکی و ترانسفورماتورها موتورهای میدان سیم پیچی شده موتورهای یونیورسال موتورهای AC تک فاز موتورهای AC سه فاز موتورهای پله‌ای موتورهای خطی فایلینا Fileina سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا رفتن به سایت اصلی…

  • آثار تحریم بر اجرای قراردادهای بازرگانی بین المللی از دیدگاه قوه قاهره
  • آثار تحریم بر اجرای قراردادهای بازرگانی بین المللی از دیدگاه قوه قاهره تحقیق در مورد قوه ی قاهره قوه قاهره در حقوق ایران فورس ماژور در حقوق ایران اثر فورس ماژور بر قرارداد آثار قوه قاهره و انتفای قرارداد فورس…

  • نقش مالیات بر توسعه اقتصادی
  • نقش مالیات بر توسعه اقتصادی توزیع درآمد نقش مالیات بر توسعه نقش مالیات بر توسعه اقتصادی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل خرید پایان نامه اقتصاد fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل…

  • طراحی شهری خیابان احمد اباد مشهد بصورت جامع و کامل
  • طراحی شهری خیابان احمد اباد مشهد بصورت جامع و کامل طراحی شهری محیط های پاسخده فرایند طراحی شهری طراحی فضای شهری آفرینش نظریه معماری شهرسازی و معماری ایران مسئولیت های طراحی شهری خرید طراحی شهری خیابان احمد اباد مشهد سیستم…

  • ارزیابی تطبیقی کیفیت سود گزارش شده با سود تجدید ارائه شده
  • ارزیابی تطبیقی کیفیت سود گزارش شده با سود تجدید ارائه شده سود گزارش شده سود تجدید ارائه شده تجدید ارائه صورت های مالی بررسی کیفیت سود تجدید ارائه شده کیفیت سود تجدید ارائه شده از نگاه پایداری سود کیفیت سود…

  • بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک
  • بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک استقرار مدیریت دانش در بانک پایان نامه تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش رابطه سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش سنجش تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش پایان نامه…

  • مسئولیت جزایی در امور پزشکی در حقوق کیفری ایران
  • مسئولیت جزایی در امور پزشکی در حقوق کیفری ایران مسئولیت مسئولیت کیفری حقوق کیفری ایران مسئولیت جزایی در امور پزشکی دانلود پایان نامه کارشناسی رشته حقوق مسئولیت جزایی در امور پزشکی در حقوق کیفری ایران دانلود پایان نامه کارشناسی حقوق…

  • پاورپوینت کتاب نظریه های برنامه درسی دکتر مهر محمدی
  • پاورپوینت کتاب نظریه های برنامه درسی دکتر مهر محمدی پاورپوینت کتاب نظریه های برنامه درسی دکتر مهر محمدی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کتاب نظریه های برنامه درسی دکتر مهر محمدی به تعداد 162 اسلاید قابل ویرایش مناسب اساتید و…

  • تاثیر میزان آموزش روش راهبرد فراشناختی پس ختام (SQ4R) بر سرعت و پایداری یادگیری دانش آموزان پایه اول هنرستان
  • تاثیر میزان آموزش روش راهبرد فراشناختی پس ختام (SQ4R) بر سرعت و پایداری یادگیری دانش آموزان پایه اول هنرستان راهبرد فراشناختی فرآیند یاددهی – یادگیری سرعت و پایداری یادگیری روش مطالعه پس ختام (SQ4R) دانلود پایان نامه کارشناسی رشته راهنمایی…

  • ماهیت حقوقی معاملات با حق استرداد در نظام حقوقی ایران
  • ماهیت حقوقی معاملات با حق استرداد در نظام حقوقی ایران پایان نامه معاملات با حق استرداد ماهیت معاملات با حق استرداد ارکان معاملات با حق استرداد آثار معامله با حق استرداد اوصاف حقوقی معاملات با حق استرداد معاملات با حق…

  • مبانی نظری شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در موفقیت سیستم برنامه ریزی منابع سازمان
  • مبانی نظری شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در موفقیت سیستم برنامه ریزی منابع سازمان مبانی نظری erp مبانی نظری پیاده سازی erp در بانک مراحل پیاده سازی erp پیاده سازی erp در سازمان پیاده سازی برنامه ریزی منابع سازمانی…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *