پروپوزال عوامل موثر بر زنجیره تامین و ارزیابی عملکرد آنها

پروپوزال عوامل موثر بر زنجیره تامین و ارزیابی عملکرد آنها

پروپوزال زنجیره تامین
پروپوزال ارزیابی عملکرد
ارزیابی عملکرد صنایع غذایی
ارزیابی عملکرد زنجیره تامین
شاخص های ارزیابی عملکرد زنجیره تامین
مدل های ارزیابی عملکرد زنجیره تامین
پروپوزال ارزیابی عملکرد زنجیره تأمین صنایع غذایی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پروپوزال پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت

عوامل موثر بر زنجیره تامین و ارزیابی عملکرد آنها

(مطالعه موردی:صنایع غذایی لبنی مانیزان)

 

 

 

 

 

 

چکیده 

امروزه شرکت ها نیازمند هستند تا یکپارچگی منظمی را در تمام فرآیندهای تولیدی از مواد خام تا کالاهای مصرفی نهایی ایجاد کنند. زنجیره تأمین به عنوان یک رویداد یکپارچه برای مدیریت مناسب جریان مواد و کالا،اطلاعات و جریان پولی،توانایی پاسخگویی به این شرایط را دارد.بنابراین در پژوهش حاضر با عنوان ارزیابی عملکرد عوامل موثر بر زنجیره تأمین، که این پژوهش از نظر هدف کاربردی بوده و بر حسب نوع داده ها توصیفی و از نوع پیمایشی -همبستگی است.

 

با استفاده از داده های جمع آوری شده از طریق پرسشنامه که توسط 217نفر از پرسنل شرکت مانیزان پاسخ داده شده،و به منظور کشف رابطه بین متغیرهای مستقل و وابسته پژوهش از نرم افزار SPSS ، Lisrelو تحلیل عاملی تأییدی و به منظور کشف روابط علت و معلولی بین متغیرها و مؤلفه های مورد بررسی از نرم افزار معادلات ساختاری AMOS استفاده شده است. نتایج به دست آمده حاکی از وجود رابطه مستقیم و معنادار بین متغیرهای مستقل تدارکات،انبارداری،انتقال، پردازش سفارشات،زمانبندی تولید، زمان حمل کالاو بسته بندی با متغیر وابسته زنجیره تأمین است. ودر این راستا پیشنهاد می شود که شرکت مانیزان در شهرها و مناطقی که محصولات خود را به آنجا صادر می کند در نقاط مختلف آن شهرها دفتر مرکزی فروش و انبار توزیع مرکزی دایر نماید. 

 

 

کلید واژه ها:

زنجیره تأمین

عملکرد

صنایع غذایی

صنایع لبنی مانیزان

 

 

مقدمه

سرعت رشد تجارت جهانی و تغییرات سریع عوامل بازار،موجب حساس شدن مدیران به محیط پیچیده خود برای هماهنگی برنامه های سازمان با این پیچیدگی ها شده است و سطحی نگری به آن موجب ایجاد تصمیم های پر هزینه و گاهی غیر قابل جبران برای سازمان خواهد شد. امروزه مدیران سازمان ها با چالش های زیادی در ر فع عوامل پیچیده زنجیره تأمین روبرو هستند. شناسایی عوامل پیچیده و راهکار های برخورد با آن جز مهمترین دغدغه های مدیران و رهبران سازمان ها در یک زنجیره تأمین است.یافته های تحقیقاتی نشان داده است که کاهش و مدیریت پیچیده در زنجیره تأمین منجر به عملکرد بهتر،هزینه کمتر و یکپارچگی بیشتر زنجیره تأمین می شود (رمضانیان و همکاران،1392: 126).

 

 در دنیای رقابتی امروز با توجه به ویژگی های محیط های جدید تولیدی و طبیعت مشتریان،دیگر شیوه های مدیریت تولید گذشته که یکپارچگی کمتری را در فرآیند هایشان دنبال می کردند کارایی خود را از دست داده اند و امروزه زنجیره تأمین به عنوان یک رویکرد یکپارچه برای مدیریت مناسب جریان مواد و کالا،اطلاعات و جریان پولی،توانایی پاسخگویی به شرایط را داراست.مدیریت زنجیره تأمین وظیفه یکپارچه سازی واحدهای سازمانی در طول زنجیره و هماهنگ سازی جریان های مواد،اطلاعات و مالی به منظور برآوردن تقاضای مشتری نهایی و با هدف بهبود رقابت پذیری تأمین را دارا می باشد.یک زنجیره تأمین یک رشته از فرآیندها و جریان هایی است که درون و بین مراحل و ترکیبات مختلف قرار می گیرند تا نیاز یک مشتری را برآورده سازند (جعفر نژاد و همکار،1385: 61).

 

 رقابت در عصر اطلاعات مجموعه جدیدی از چالش ها را برای کسب رقابت پذیری سازمان ها ایجاد نموده است.در بازار امروز،مشتری به طور فزاینده ای تقاضای بیشتری مطالبه می نماید و این امر تنها به کیفیت محصول حدود نمی شود و شامل خدمات نیز می گردد.به موازات تبدیل هر چه بیشتر بازارها به بازار مصرفی،در جایی که مشتری درک کمی از تفاوت فنی بین گزینه های ارائه شده از سوی رقبا دارد،نیاز به خلق و ایجاد مزیت رقابتی متفاوت،از طریق ارزش افزوده احساس می گردد. 

 

بنابراین فهم و درک نیازها و خواسته های مشتری و توجه به آن ها در قالب یک مأموریت منحصر به فرد کسب و کار که منجر به ارزش افزوده خواهد شد،به طور فزاینده ای در حال یافتن اهمیت می باشد و سازمان های پیشرو جهانی در پی کسب توانایی ها و قابلیت های رقابتی به منظور توانمند نمودن خود در جهت فراتر رفتن انتظارات مشتریان و ارتقای عملکرد مالی و بازار هستند. 

 

علی رغم اهمیت فعالیت های قطعی زنجیره تأمین مانند حمل و نقل و انبارداری،در کاهش هزینه،نقش زنجیره تأمین به عنوان حوزه ای بالقوه برای کسب مزیت رقابتی پایدار تا وایل دهه ی 90 میلادی مورد غفلت واقع شده بود،هرچند اخیراً نقش خود را که قبلاً انفعالی و محدود به تأکید بر کنترل هزینه بوده به نقش فعال و در قالب ایجاد رقابت پذیری و سود آوری تغییر داده است. مدیران ارشد سازمان های موفق به این نکته پی برده اند که ایجاد زنجیره های تأمین اثربخش فرصت های مناسبی برای خلق مزیت رقابتی پایدار فراهم می آورند. این مزیت ها به علت اینکه ابعاد کلیدی رقابت از قبیل دسترسی به محصول،سیکل زمانی مربوط به سفارش محصول و تحویل آن و هزینه ارائه خدمات به مشتری را تحت تأثیر قرار می دهند،مهم می باشند و از سوی دیگر به علت اینکه کسب موفقیت،مستلزم ادغام و یکپارچه سازی گروه های متنوع و حتی گاهی متضاد در درون سازمان ها به منظور نیل به اهداف مشترک است،پایدار می باشد (والمحمدی، 1385: 18-17). 

 

 یک زنجیره تأمین در ارتباط با برنامه ریزی،هماهنگی و کنترل مواد خام،فرآیند و محصولات نهایی است.نگرش حاکم بر زنجیره تأمین این است که ارتباط دهنده ی همه ی فرآیندهای تولید و تأمین از مواد خام تا مشتری نهایی است و می تواند چندین سازمان را در بر گیرد.مدیریت زنجیره تأمین روی چگونگی بهره برداری از فرآیندها،تکنولوژی ها و قابلیت های تأمین کنندگان برای تقویت مزایای رقابتی تمرکز دارد.یک زنجیره تأمین شبکه ای از تجهیزات و امکانات توزیع است که عملیات های تأمین مواد،تبدیل مواد به محصولات نیمه ساخته و نهایی و توزیع محصولات نهایی در بین مشتری را بر عهده دارد.در دنیای امروز،ما در میان مجموعه ای پیچیده از زنجیره های تأمین زندگی می کنیم.زنجیره هایی که به موازات هم حرکت می کنند،بعضی از آن ها همدیگر را قطع می کنند و چونان تارهای در هم تنیده ای دست اندرکار تأمین نیازمندی های انسان ها هستند(تارخ و همکار، 1391 :15). 

 

زنجیره تأمین زنجیره ای است که همه ی فعالیت های مرتبط با جریان کالا و تبدیل مواد، از مرحله تهیه ماده اولیه تا مرحله تحویل کالای نهایی به مصرف کننده را شامل می شود.در این ساختار وظیفه مدیریت زنجیره تأمین (SCM) مدیریت تمام شبکه از تأمین کننده ها گرفته تا مشتری نهایی برای دستیابی به بهترین خروجی برای کل سیستم می باشد.

 

از این رو برقراری ارتباط داخل و خارج سازمان از مهمترین ضروریات آن به حساب می آید.مدیریت زنجیره تأمین در مقایسه با مدیریت سنتی که به مدیریت تک تک اعضا می پردازد بر مدیریت روابط تمرکز می کند و به دنبال راه حل هایی برای کاهش هر چه بیشتر سیکل تأمین،تولید و توزیع محصول و افزایش انعطاف پذیری و مسئوولیت پذیری جهت اصلاح فرآیند های موجود و تولید محصول جدید که بتواند به نیاز مشتریان که دائماً در حال تغییر است پاسخ دهد.

 

برای این کار سازمان ها باید با اتخاذ و اجرای تکنولوژی های زنجیره تأمین و سیستم های اطلاعاتی سعی در کاهش سیکل زنجیره تأمین و یکپارچگی فرآیند های خود نمایند(عباسی رائی، 1387: 135).از آنجا که بالا بردن میزان بازدهی سرمایه یکی از اصلی ترین اهداف هر صنعتی است،ایجاد پیوستگی و در نتیجه جابه جایی سریع در زنجیره یکی از اساسی ترین نیازهای زنجیره تأمین مواد غذایی محسوب می شود.در زنجیره تأمین مواد غذایی معمولاً با حجم بالایی از مواد اولیه ی محصولات سروکار داریم،این مسأله باعث می شود که هر نوع صرفه جویی در مدت زمانی که صرف جابه جایی کالاها و اداره فعالیت زنجیره می شود،به نوعی تبدیل به یک مزیت رقابتی با اهمیت شود (ازقندی و همکار، 1389) . 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

چکیده

فصل اول کلیات

1-1- مقدمه.2

1-2- بیان مسأله5

1-3- ضرورت و اهمیت تحقیق7

1-4- اهداف تحقیق8

1-4-1- هدف کلی8

1-4-2- اهداف جزئی 9

1-5- فرضیه های تحقیق.9

1-6- متغیرهای تحقیق9

1-6-1- متغیرهای مستقل 9

1-6-2- متغیر وابسته.10

1-7- روش شناسی تحقیق10

1-8- قلمرو تحقیق.10

1-8-1- قلمرو موضوعی. 10

1-8-2- قلمرو مکانی.10

1-8-3- قلمرو زمانی10

1-9- تعاریف و اصطلاحات فنی و تخصصی10

1-9-1- تعاریف عملیاتی.10

1-9-2- تعاریف مفهومی12

 

3-2- روش تحقیق.54

3-3- مراحل انجام تحقیق55

3-4- منابع و ابزار گردآوری داده ها و اطلاعات55

3-5- جامعه آماری.56

3-6- روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه .56

3-7- روش تجزیه و تحلیل داده ها .57

3-8- مدل معادلات ساختاری .58

3-9- تحلیل عاملی  .59

3-10- معیارهای برازش 59

3-11- روایی .61

3-12- انواع روایی 61

3-13- پایایی 62

 

فهرست منابع و مأخذ 

چکیده انگلیسی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پرسشنامه بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران

پرسشنامه بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران پرسشنامه استقرار مدیریت دانش در بانک پرسشنامه پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری پرسشنامه استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری (۱۳۸۹) پرسشنامه…

رویکرد قانون مجازات اسلامی جدید به فساد اقتصادی از حیث شکلی و محتوایی

رویکرد قانون مجازات اسلامی جدید به فساد اقتصادی از حیث شکلی و محتوایی فساد اداری و اقتصادی فساد اداری و اقتصادی در ایران مفاسد اقتصادی در قانون مجازات اسلامی جرایم اقتصادی در حقوق کیفری ایران جرایم اقتصادی در قانون مجازات…

بررسی طرح و اجرا دعوی چک با تاکید بر دعوی چک سفید امضا

بررسی طرح و اجرا دعوی چک با تاکید بر دعوی چک سفید امضا دعوی چک نحوه طرح دعوی چک در مراجع ثبتی نحوه طرح دعوی چک در مراجع قضایی دانلود پایان نامه دعوی چک ماهیت حقوقی دعاوی چك سفید امضا…

مبانی نظری رابطه تعهد سازمانی و ویژگی های شغلی

مبانی نظری رابطه تعهد سازمانی و ویژگی های شغلی مبانی نظری ویژگی های شغلی دانلود مبانی نظری ویژگی های شغلی پیشینه تحقیق ویژگی های شغلی مبانی نظری تعهد سازمانی دانلود مبانی نظری تعهد سازمانی پیشینه تحقیق تعهد سازمانی مبانی نظری…

بررسی جرم قاچاق انسان در ایران و اسناد بین المللی و نحوه مواجهه با آن

بررسی جرم قاچاق انسان در ایران و اسناد بین المللی و نحوه مواجهه با آن پایان نامه قاچاق انسان قانون مبارزه با قاچاق انسان مقابله ملی با قاچاق انسان مقابله بین المللی با قاچاق انسان بررسی قاچاق انسان در حقوق…

ارائه مدل ارزیابی عملکرد شعب بیمه با الگوی تلفیقی کارت امتیازی متوازن و مدل تاپسیس TOPSIS

ارائه مدل ارزیابی عملکرد شعب بیمه با الگوی تلفیقی کارت امتیازی متوازن و مدل تاپسیس TOPSIS پایان نامه ارزیابی عملکرد پایان نامه ارزیابی عملکرد مالی پایان نامه ارزیابی عملکرد سازمان پایان نامه ارزیابی عملکرد به روش topsis ارزیابی عملکرد شرکت…

ارزیابی عملکرد از دیدگاه های مختلف و بررسی الگوی ارزیابی عملکرد در سازمانهای دولتی

ارزیابی عملکرد از دیدگاه های مختلف و بررسی الگوی ارزیابی عملکرد در سازمانهای دولتی معیارهای ارزیابی عملکرد شاخص های ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد سازمانهای دولتی ارزشیابی عملکرد دولت و سازمانهای دولتی ارزیابی عملکرد از دیدگاه اسلام الگوی اعتبار سنجی جهت…

ارزیابی ارتباط عزت نفس با پیشرفت تحصیلی دختران دبیرستانی

ارزیابی ارتباط عزت نفس با پیشرفت تحصیلی دختران دبیرستانی عزت نفس پیشرفت تحصیلی بررسی عزت نفس دختران دبیرستانی بررسی پیشرفت تحصیلی دختران دبیرستانی پایان نامه رابطه عزت نفس با پیشرفت تحصیلی ارتباط عزت نفس با پیشرفت تحصیلی دختران دبیرستانی پایان…

ارزیابی تحلیلی ساختار سرمایه و تصمیمات تامین مالی شرکتها به وسیله نسبت بدهی

ارزیابی تحلیلی ساختار سرمایه و تصمیمات تامین مالی شرکتها به وسیله نسبت بدهی نسبت بدهی ساختار سرمایه بورس اوراق بهادار تهران تصمیمات تامین مالی شرکتها تاثیر نسبت بدهی صنعت بر ارزش بازار شرکتها ارزیابی تحلیلی ساختار سرمایه و تصمیمات تامین…

  • انعکاس موضوع مرگ و شهادت در شعر دفاع مقدس
  • انعکاس موضوع مرگ و شهادت در شعر دفاع مقدس مضمون مرگ در شعر دفاع مقدس مضمون شهادت در شعر دفاع مقدس مرگ و شهادت در اشعار دفاع مقدس درون مایه مرگ و شهادت در شعر شاعران دفاع مقدس انعکاس موضوع…

  • پروپوزال ارائه الگوریتمی تطبیقی مبتنی بر پیش بینی اشکال با استفاده از مدلهای هزینه احتمالی برای زمانبندی در سیستم های رایانش ابری
  • پروپوزال ارائه الگوریتمی تطبیقی مبتنی بر پیش بینی اشکال با استفاده از مدلهای هزینه احتمالی برای زمانبندی در سیستم های رایانش ابری زمانبندی در ابر زمانبندی در رایانش ابری تخصیص منابع در رایانش ابری پروپوزال زمانبندی در محاسبات ابری پروپوزال…

  • ارزیابی عملکرد شرکتها با روش کارت امتیازی متوازن
  • ارزیابی عملکرد شرکتها با روش کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن (bsc) ارزیابی عملکرد شرکت شهرک های صنعتی ارزیابی عملکرد شرکت شهرک…

  • بررسی اعتبار بیع با ثمن شناور در حقوق موضوعه 
  • بررسی اعتبار بیع با ثمن شناور در حقوق موضوعه  ثمن شناور بیع با ثمن شناور مکانیزم تعیین ثمن پایان نامه بیع با ثمن شناور نظریه کفایت قابلیت تعیین ثمن ارزش و کارکرد شناور بودن ثمن نظریه‌ی لزوم تعیین قطعی ثمن…

  • پرسشنامه ارزیابی تطبیقی بستر زیرساخت های دستگاه های اجرایی برای استقرار مدیریت دانش
  • پرسشنامه ارزیابی تطبیقی بستر زیرساخت های دستگاه های اجرایی برای استقرار مدیریت دانش پرسشنامه مدیریت دانش پرسشنامه زیرساخت های مدیریت دانش پرسشنامه پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان پرسشنامه زیرساختهای مورد نیاز پیاده سازی مدیریت دانش پرسشنامه پیاده سازی مدیریت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت زناشویی 2
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت زناشویی 2 مبانی نظری رضایت زناشویی پیشینه رضایت زناشویی پیشینه تحقیق رضایت زناشویی پیشینه نظری رضایت زناشویی پیشینه پژوهش رضایت زناشویی پیشینه خارجی رضایت زناشویی پیشینه داخلی رضایت زناشویی فصل دوم پایان نامه رضایت…

  • بررسی تصفیه فیزیکی و شیمیایی روغن ترانسفورماتور
  • بررسی تصفیه فیزیکی و شیمیایی روغن ترانسفورماتور تصفیه روغن روغن ترانسفورماتور احیای شیمیایی روغن روغن در ترانسفورماتورها بررسی ویژگیهای روغن ترانسفورماتور نحوه تصفیه روغن ترانسفورماتور تصفیه فیزیکی روغن ترانسفورماتور تصفیه شیمیایی روغن ترانسفورماتور رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه مهندسی…

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد مدیریت عرضه و تقاضا با روش تحلیل پوششی داده ها
  • پروپوزال ارزیابی عملکرد مدیریت عرضه و تقاضا با روش تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در نمایندگی‌های سایپا  ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد شرکت سایپا با تحلیل پوششی داده ها…

  • پروپوزال راهکارهای بهبود وصول مطالبات معوق بانکی بر اساس ویژگی ها و الگوهای مشتریان
  • پروپوزال راهکارهای بهبود وصول مطالبات معوق بانکی بر اساس ویژگی ها و الگوهای مشتریان مطالبات بانکی چیست راهکارهای وصول مطالبات عوامل موثر در وصول موفق مطالبات بانکی وصول مطالبات چیست وصول مطالبات بانک الگوی مناسب جهت وصول مطالبات بانکی راهکارهایی…

  • آسیب شناسی تدلیس در ازدواج
  • آسیب شناسی تدلیس در ازدواج تدلیس تدلیس در ازدواج آسیب شناسی فریب در ازدواج فریب در ازدواج از نگاه اجتماعی فریب در ازدواج از نگاه روانشناسی فریب در ازدواج دانلود تحقیق فریب در ازدواج آسیب شناسی تدلیس در ازدواج رفتن…

  • بررسی پروسه خط تولید کاشی و سرامیک
  • بررسی پروسه خط تولید کاشی و سرامیک کاشی و سرامیک تولید کاشی و سرامیک تولید انواع کاشی و سرامیک فرآیند تولیدکاشی و سرامیک دانلود تحقیق کاشی و سرامیک دانلود تحقیق تولید کاشی و سرامیک بررسی پروسه خط تولید کاشی و…

  • بهسازی لرزه ای پلها
  • بهسازی لرزه ای پلها دانلود پایان نامه بهسازی لرزه ای دانلود پایان نامه شیوه های بهسازی پلها دانلود پایان نامه ارزیابی آسیب پذیری پلها دانلود پایان نامه مهندسی عمران دانلود پایان نامه بهسازی لرزه ای پلها دانلود پایان نامه عمران…

  • تشریح کامل و جامع مدل پنهان مارکوف
  • تشریح کامل و جامع مدل پنهان مارکوف مدل پنهان مارکوف معماری مدل پنهان مارکوف مدل مخفی مارکوف مدل مخفی مارکوف و الگوریتمهای آموزش کاربرد مدل مخفی مارکوف تشریح کامل و جامع مدل پنهان مارکوف رفتن به سایت اصلی دانلود پایان…

  • پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 29 (فعالیتهای ساخت املاک)
  • پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 29 (فعالیتهای ساخت املاک) پاورپوینت استاندارد شماره 16 (آثار تغییر در نرخ ارز) پاورپوینت استاندارد شماره 16 پاورپوینت آثار تغییر در نرخ ارز آثار تغییر در نرخ ارز تغییر در نرخ ارز نرخ ارز تحقیق آثار…

  • بررسی اتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران
  • بررسی اتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران اتوماسیون بهبود فرآیند تصمیم گیری مدیران ستادی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی دانلود مقاله مدیریت دانلود مقاله ترجمه شده مدیریت…

  • پاورپوینت بررسی علم مقاومت مصالح
  • پاورپوینت بررسی علم مقاومت مصالح پاورپوینت بررسی علم مقاومت مصالح علم مقاومت مصالح تحقیق علم مقاومت مصالح پروژه علم مقاومت مصالح تعریف تنش انواع بارها انواع تکیه گاه ها عکس العمل تکیه گاه ها اصول برش در علم مقاومت مصالح…

  • رضایت شغلی و تاثیر آن بر عملکرد کارکنان
  • رضایت شغلی و تاثیر آن بر عملکرد کارکنان اثرات رضایت شغلی عوامل موثر بر رضایت شغلی اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان عوامل تعیین کننده رضایت شغلی تحقیق رضایت شغلی تحقیقات رضایت شغلی تحقیق درباره رضایت شغلی تحقیق در مورد…

  • مدلهای مدیریت دانش و بررسی عوامل کلیدی موفقیت آن
  • مدلهای مدیریت دانش و بررسی عوامل کلیدی موفقیت آن مدلهای مدیریت دانش عوامل موفقیت مدیریت دانش بررسی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش پایان نامه با موضوع مدیریت دانش دانلود پایان نامه مدیریت دانش پایان نامه مدیریت دانش doc مدل های…

  • استقلال در دوره نوجوانی و تاثیر خانواده و محیط بر آن
  • استقلال در دوره نوجوانی و تاثیر خانواده و محیط بر آن استقلال کودکان استقلال طلبی نوجوان دانلود پایان نامه استقلال کودکان روشهای تربیت استقلال دهی به فرزندان رشد هویت و مبارزه برای استقلال دهی اصول تربیت استقلال دهی راهکارهای تقویت…

  • پرسشنامه ارزیابی رضایت مشتریان از خدمات بانک
  • پرسشنامه ارزیابی رضایت مشتریان از خدمات بانک پرسشنامه رضایت مشتریان از خدمات بانک پرسشنامه سنجش میزان رضایت مشتریان از خدمات بانک پرسشنامه سنجش میزان رضایت مشتریان از خدمات بانک دانلود رایگان پرسشنامه رضایت مشتری از بانک پرسشنامه رضایت مشتری از…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *