پاورپوینت جامع و کامل کل کتاب مبانی سازمان و مدیریت تألیف دکتر علی رضائیان

پاورپوینت جامع و کامل کل کتاب مبانی سازمان و مدیریت تألیف دکتر علی رضائیان

دانلود پاورپوینت کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان
دانلود پاورپوینت کل کتاب مبانی سازمان و مدیریت تألیف دکتر علی رضائیان
پاورپوینت کتاب مبانی سازمان و مدیریت تألیف دکتر علی رضائیان
دانلود پاورپوینت کل شانزده فصل کتاب مبانی سازمان و مدیریت تألیف دکتر علی رضائیان

رفتن به سایت اصلی

عنوان: پاورپوینت جامع و کامل کل کتاب مبانی سازمان و مدیریت تألیف دکتر علی رضائیان
دسته: مدیریت (مدیریت عمومی- مبانی سازمان و مدیریت- اصول مدیریت- تئوری های مدیریت پیشرفته)
فرمت: پاورپوینت(Powerpoint)
تعداد اسلاید: 403 اسلاید
کتاب مبانی سازمان و مدیریت تألیف دکتر علی رضائیان از جمله منابع مهم درس مبانی سازمان و مدیریت، اصول مدیریت و مدیریت عمومی و تئوری های مدیریت پیشرفته در سطح کارشناسی  و ارشد میباشد. این فایل شامل پاورپوینت کل شانزده  فصل این کتاب می باشد که در حجم 403 اسلاید  همراه با تصاویر و توضیحات بسیار کامل  و جامع تهیه شده است. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
فصل اول: مدیریت و کارآفرینی (19 اسلاید)
شامل :
تعریف مدیریت
پنچ نكته اساسی كه زیر بنای مفاهیم كلی مدیریت است
خرده سیستم ارزشی
تعریف سازمان
فراگرد شکل گیری و رشد واحدهای سازمانی
مدیریت به منزله علم، هنر و حرفه
مدیریت به منزله علم، هنر و حرفه
آموزش مدیریت
سطوح مدیریت
سطح عملیاتی(سرپرستی)
سطح میانی
 سطح عالی
اهمیّت اثربخشی و کارایی عملکرد در زمینه ارزیابی موفقیت مدیران
مدیریت موفق و موثر
منابع قدرت
عوامل تعیین کننده موفقیت مدیر
تعریف کارآفرینی و رهیافت های آن
روش های تحقیق در مدیریت
فصل دوم:  نظریه های سازمان و مدیریت؛ سیر رهیافتهای علمی به مدیریت ( 39 اسلاید)
شامل:
رهیافت های عمده در سیر نظریه های سازمان و مدیریت
رهیافت سنتی
مدیریت علمی
اصول علم اداره(نظریه فراگرد مدیریت)
چهارده اصل فایول
نظریه بوروکراسی
ویژگیهای خاص بوروکراسی وبر
تفاوت بورکراسی با مدیریت علمی تیلور و اصول علم اداره فایول
رهیافت منابع انسانی
نظریه روابط انسانی( مطالعات هاثورن)
نظریه نیازهای انسانی
مفروضان نظریه نظریه نیازهای انسانی
نظریه x وy
رهیافت کمی به مدیریت
رهیافت های سیستمی و اقتضایی به مدیریت
نظریه سیستمی
یادگیری سازمانی
اجزای اصلی هر سازمان یادگیرنده از نظر پیتر سنج
نظریه «مجموعه های پیچیده غیرقابل پیش بینی» یا نظریه آشوب
نظریه اقتضایی
نقشهای مدیریت
ارتباط بین نقشهای مدیریت با خرده سیستم های هر سیستم اجتماعی از دیدگاه آدیزاس
ویژگیهای سازمان های کمال یافته
تفاوت دیدگاه های متعدد در مورد نظریه سازمان
استعاره های نظریه سازمان
مدیریت بر مبنای ارزشهای اسلامی
عمل گرایی و عمل بر مبنای نیت از دیدگاه اسلام
فصل سوم: خلاقیت و نوآوری( 29 اسلاید)
شامل :
تعریف خلاقیت
ارتباط خلاقیت و برنامه ریزی
موانع خلاقیت
نوآوری در سازمانهای یادگیرنده
فراگرد نوآوری در محصول
نقشهای نوآور
موانع نوآوری
برخی از ویژگیهای افراد خلاق
شیوه های تفکر
تفکر خلاق
تفکر سببی یا علّی
تفکر استقرایی
تفکر قیاسی
تفکر قضاوتی و تحلیلی(برای حل مسأله)
تفاوت خلاقیت و نوآوری
فراگرد خلاقیت
 ایجاد نگرش موافق برای پذیرش افکار و طرحهای جدید
 افزایش حساسیت افراد نسبت به مسأله
مهیا ساختن شرایط خلاقیت از طریق فراهم ساختن مواد خام لازم
  ایجاد سلاست فکر
 استمرار فعالیت ضمیر ناخودآگاه بر روی مسأله
 درخشش ناگهانی یک فکر
پیشنهادهای عملی برای افزایش سلاست فکر
هم اندیشی مستقیم
هم اندیشی غیرمستقیم
هم اندیش رقابتی مستقیم
نحوه ترغیب به خلاقیت
فصل چهارم: تصمیم گیری و حل مسأله (32 اسلاید)
شامل:
مقدمه
رابطه فراگرد تصمیم گیری و حل مسأله
فراگرد مسأله یابی در سازمانها
مسأله یابی
مسأله یابی رسمی
مسأله یابی غیر رسمی
فراگرد حل مسأله و تصمیم گیری
انواع تصمیم
تصمیم های برنامه ریزی شده
تصمیم های برنامه ریزی نشده
موقعیتهای تصمیم گیری
انواع مسائل سازمانی و مرجع اتخاذ تصمیم برای حل آنها
فراگرد منطقی حل مسأله
ارزیابی میزان کارایی یک تصمیم
مدیران و موانع حل مسأله
اجتناب آرام
تغییر آرام
اجتناب دفاعی
ترس(هراس)
موانع استفاده از فراگرد منطقی اتخاذ تصمیم
روشها و فنون تصمیم گیری
چالش های معاصر تصمیم گیری
منابع پیچیدگی فراگرد تصمیم گیری در دنیای معاصر
انطباق با عدم اطمینان
سبکهای پردازش اطلاعات
اجتناب از دامهای ادراکی و رفتاری در تصمیم گیری
دام ظاهر نگری
دام تعهدات احساسی و اجتماعی
علل متداوئل بودن تعهد احساسی و اجتماعی
دام اعتماد بیش از حد
فصل پنجم: مبانی برنامه ریزی ( 38 اسلاید)
شامل:
مقدمه
اهمیت و ضرورت برنامه ریزی
تعریف برنامه ریزی
هدف از برنامه ریزی
اولویت برنامه ریزی
انواع برنامه ریزی
برنامه ریزی راهبردی (استراتژیک)
فواید برنامه ریزی راهبردی
برنامه ریزی عملیاتی (اجرایی)
برنامه ریزی تخصصی
رهیافتهای گوناگون به برنامه ریزی
برنامه ریزی از ” داخل به خارج ” و برنامه ریزی از ” خارج به داخل ”
برنامه ریزی از ” بالا به پائین ” و برنامه ریزی از ” پائین به بالا ”
برنامه ریزی بر مبنای هدف
برنامه ریزی بر مبنای استثناء
برنامه ریزی اضطراری
برنامه ریزی اقتضایی
مراحل عمده برنامه ریزی
سلسله مراتب برنامه ها
انواع برنامه ها
مأموریتها و اهداف بلند مدت
اهداف کوتاه مدت
راهبردها ( استراتژیها )
خط مشیها
انواع خط مشی
رویه ها و مقررات
برنامه های عملیاتی ( تاکتیکی )
بودجه
اصل تعهدات (Principle Of Commitment)
فنون برنامه ریزی
نمودار میله ای ( گانت )
نمودار شبکه
فن ارزشیابی و تجدید نظر در برنامه
روش مسیر بحرانی
مزایای استفاده از روش مسیر بحرانی و فن ارزشیابی و بازنگری برنامه
ابعاد  و جنبه های گوناگون برنامه ریزی در سازمانها
فصل ششم: برنامه ریزی و مدیریت راهبردی(27 اسلاید)
شامل: مقدمه
راهبرد (استراتژی)
مراتب راهبرد (سطوح سه گانه راهبردها در سازمان)
راهبرد سطح سازمان مادر
راهبرد سطح مؤسسه(راهبرد سازمان در فعالیتهای عمده)
راهبرد سطح عملیاتی(وظیفه)
فراگرد برنامه ریزی راهبردی
شناسایی رسالت سازمان
تدوین هدفهای خرد و کلان
شناسایی ارزشها و فرهنگ سازمانی
شناسایی سازمان از حیث قوتها و ضعفهای آن
شناسایی محیط از حیث فرصتها و تهدیدهای آن
تدوین راهبرد در سطح کل سازمان
برنامه ریزی سبد سرمایه گذاری
ماتریس بی. سی.جی
بررسی تأثیر راهبردهای بازار بر سودآوری
مدل هفت s و فرهنگ سازمان
تدوین راهبرد در سطح موسسه یا فعالیتهای عمده سازمان
راهبردهای رقابتی عام
انواع راهبردهای انطباقی
چرخه حیات محصول
تدوین راهبرد در سطح عملیاتی
اجرای راهبرد
دامهای برنامه ریزی
فصل هفتم: عناصر و مفاهیم سازماندهی(20 اسلاید)
شامل:
مقدمه
تعریف سازماندهی
ساخت سازمانی
سازمان رسمی و سازمان غیر رسمی
ابزار رسمی کردن سازمان
نمودار سازمانی
نمونه ای از نمودار سازمانی
راهنمای سازمان
صف و ستاد
انواع واحدهای ستادی
انواع ستادهای عمومی
مبناهای سازماندهی
سازماندهی بر مبنای هدف
سازماندهی بر مبنای فراگرد.
تعیین استاندارد
تقسیم کار عمودی
رابطه درجه تمرکز و ارتفاع ساخت سازمانی با حیطه نظارت
تعیین ارتفاع ساخت سازمانی
میزان تمرکز و عدم تمرکز
روندهای جدید در سازماندهی
فصل هشتم: سازماندهی و طراحی سازمان (37 اسلاید)
شامل:
مقدمه
فراگرد سازماندهی رسمی
مراحل سازماندهی رسمی
طراحی واحدها سازمانی
سازماندهی بر مبنای وظیفه
نمودار کلی سازماندهی بر مبنای وظیفه
سازماندهی بر مبنای محصول
نمودار کلی سازماندهی بر مبنای محصول
ساماندهی بر مبنای فراگرد
نمودار کلی سازماندهی بر مبنای فراگرد
سازماندهی بر مبنای ناحیه جغرافیایی
نمودار کلی سازماندهی بر مبنای ناحیه جغرافیایی
سازماندهی با توجه به نوع مشتری
نمودار کلی سازماندهی با توجه به نوع مشتری
سازماندهی بر مبنای نوع بازار
نمودار کلی سازماندهی بر مبنای نوع بازار
سازماندهی بر مبنای زمان فعالیت
نمودار کلی سازماندهی بر مبنای زمان فعالیت
نگرشی پویا به طراحی واحدهای سازمانی
سازماندهی بر مبنای برنامه و پروژه
سازماندهی خزانه ای(ماتریسی)
سازماندهی با گروههای متداخل
تحول در روشهای سازماندهی و تنظیم ساختار
ساختار تیمی
ساختار شبکه ای
طراحی سازمان
پیوستار ویژگیهای طرحهای سازمانی
پنج قسمت اصلی سازمانها
سازمانهای بوروکراتیک و طرحهای مکانیکی
بوروکراسی ماشینی
 بوروکراسی حرفه ای
 بورکراسی بخشی
سازمان های انطباق پذیر و طرحهای ارگانیکی
ساختار ساده
سازمان ویژه موقت (ادهوکراسی)
عوامل اقتضایی و طراحی سازمانی
فصل نهم: هماهنگی (24 اسلاید)
شامل:
مقدمه
تعریف هماهنگی
تفکیک
ترکیب
سازو کارهای ایجاد هماهنگی  و نحوه استفاده از آنها
اصول ایجاد هماهنگی
عوامل تعیین کننده حیطه نظارت
ویژگیهای شخصی
عوامل شغلی
متغیرهای محیطی
هماهنگی و فن آوری
انواع وابستگی به فن آوری
وابستگی مجموعه ای
وابستگی ترتیبی
وابستگی طرفینی
سازو کارهای ایجاد هماهنگی
هماهنگی برنامه ریزی نشده و غیر رسمی
هماهنگی برنامه ریزی شده و رسمی
هماهنگی به وسیله افراد
هماهنگی به وسیله گروهها
مقایسه ویژگیهای برخی از سبکهای هماهنگی و سازماندهی
عوامل تعیین کننده سبک سازمانی
فصل دهم: مدیریت منابع انسانی (17 اسلاید)
شامل:
مقدمه
مراحل عمده فراگرد مدیریت منابع انسانی
فراگرد مدیریت منابع انسانی
کارمندیابی
انتخاب
توجیه و راهنمایی
حرکت
ترک خدمت و انفصال
گامهای فراگرد برنامه ریزی منابع انسانی
عواملی که برای پیش بنی تقاضا و عرضه نیروی انسانی باید بررسی شوند
تدوین راهبرد برای تأمین منابع انسانی
ارزیابی سیستم برنامه ریزی منابع انسانی
مهارتهای مورد نیاز مدیر
بهبود مدیریت و عوامل مؤثر در توسعه مهارتهای انسانی
آموزش مدیران و توسعه مهارتهای مدیریتی
فصل یازدهم: مدیریت بازار و بسیج منابع انسانی (20 اسلاید)
شامل:
مقدمه
مدیریت بازار
انواع تقاضا و وظایف مدیر بازاریابی
تقاضای منفی
فقدان تقاضا
تقاضای پنهان
کاهش تقاضا
تقاضای نامنظم
تقاضای متعادل
تقاضای بیش از حد
تقاضای مضر
مدیریت مالی
وظایف مدیران مالی
کنترل نقدینگی و نظارت بر گردش اعتبارات
افزایش سودآوری
مراقبت از اموال و داراییها
مدیریت پشتیبانی
مدیریت قوانین و مقررات و استفاده از منابع حقوقی
فصل دوازدهم: مبانی رهبری(18 اسلاید)
شامل:
مقدمه
تعریف رهبری
رویکردهای عمده در مطالعات رهبری
خصوصیات و صفات ویژه رهبری
رفتار رهبری
سبک سنج مدیریت
پنج حالت ویژه در سبک سنج مدیریت
سیستمهای مدیریت
رهبری اقتضایی
نظریه رهبری اقتضایی فیدلر
نظریه رهبری وضعیتی
رهبری و قدرت
منشأ انواع قدرت و فراگرد نفوذ بر افراد
فصل سیزدهم: هدایت از طریق انگیزش (20 اسلاید)
شامل:
مقدمه
نحوه شکل گیری رفتار انسان
نظریه پردازی در مورد انگیزش
نظریه های تبیین کننده عوامل انگیزش
نظریه سلسله مراتب نیازها
نظریه x وy
مفروضات نظریه y
ویژگیهای سبکهای مورد استفاده مدیران بر مبنای مفروضات x و  y
نظریه تقویت و اصلاح رفتار
فراگرد ایجاد انگیزه با تأکید بر رابطه تلاش، پاداش و رضایت خاطر کارکنان (طبق نظریه انتظار(
نظریه عوامل بهداشت روانی و انگیزاننده ها
نظریه های تبیین کننده فراگرد انگیزش
نظریه  تقویت و اصلاح رفتار
نظریه انتظار
نظریه برابری
نظریه هدفگذاری
فراگرد هدف گذاری و اخذ نتیجه
انگیزش کارکنان در مقایسه با مدیران
فصل چهاردهم: هدایت از طریق ارتباطات (22 اسلاید)
مقدمه
فراگرد ارتباطات
ساده ترین فراگرد ارتباطی
عناصر فراگرد ارتباطات
عوامل ایجاد اختلال
ارتباطات یکجانبه و دوجانبه
انواع مسیرهای ارتباطی
ارتباطات افقی
ارتباطات عمودی
ارتباطات مورب
ارتباطات در سطح افراد
موانع ارتباطات میان افراد
راههای برای افزایش وضوح پیامها و رفع موانع ارتباطات میان افراد
ارتباطات در سطح سازمان
شبکه های ارتباطات غیر رسمی
انواع شبکه های ارتباط غیر رسمی
شبکه های رشته ای
شبکه های انشعابی
شبکه های تصادفی
شبکه های خوشه ای
سیستمهای ارتباطات رسمی
شبکه  متمرکز
شبکه ستاره ای
شبکه سه شاخه
شبکه زنجیره ای
شبکه دایره ای
شبکه همه جانبه
مقایسه کارکردهای شبکه های ارتباطی رسمی
توصیه هایی برای بهبود فراگرد ارتباطات
سبکهای ارتباطات
فصل پانزدهم: مبانی کنترل (22 اسلاید)
شامل:
مقدمه
تعریف کنترل
فراگرد کنترل
تعیین معیارها و ضوابط کنترل
انواع معیارها و استانداردها
مقایسه نتایج عملکردها با معیارها و استانداردهای تعیین شده
تشخیص میزان انحرافها و بررسی علل بروز آنها
تنظیم و اجرای برنامه ها و عملیات اصلاحی
تدابیر و وسایل کنترل و نظارت
انواع کنترل
کنترل آینده نگر
کنترل حال نگر
کنترل گذشته نگر
کنترلهای پیش گیرنده
کنترلهای اصلاح کننده.
سیستم کنترل اصلاح کننده
نمودار سیستم کنترل اصلاح کننده
ویژگیهای سیستم کنترل مؤثر
نکات قابل تأمل در طراحی سیستم کنترل
مشکلات کنترل
فصل شانزدهم: مدیریت بحران و سیستمهای کنترل راهبردی (16 اسلاید)
شامل:
مقدمه
نوع شناسی بحران و طبقه بندی انواع بحرانها
مراحل اصلی برنامه ریزی برای کنترل بحران
پیش بینی و ممیزی بحران
تهیه برنامه های اقتضایی برای مواجهه با بحران
تشکیل گروه مدیریت بحران
تکمیل برنامه کنترل بحران از طریق اجرای آزمایشی آن
مواجهه با بحران و کنترل آن
انواع سیستمهای کنترل
سیستمهای کنترل تشخیصی
سیستمهای کنترل تحدیدی
سیستمهای کنترل تعاملی
سیستمهای کنترل ارزشی
نمودار سازوکار تجدید نظر در استراتژی کلی سازمان و سیستم جامع کنترل آن
نتیجه گیری
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کیفیت سود

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کیفیت سود مبانی نظری کیفیت سود دانلود مبانی نظری کیفیت سود پیشینه کیفیت سود پیشینه تحقیق کیفیت سود ادبیات نظری کیفیت سود فصل دوم پایان نامه کیفیت سود مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت سود…

ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM

ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی CRM عوامل کلیدی…

تحلیل روند و نحوه توسعه فیزیکی- کالبدی شهر ری

تحلیل روند و نحوه توسعه فیزیکی- کالبدی شهر ری دانلود پایان نامه توسعه شهری بررسی روند توسعه شهر ری ویژگیهای كالبدی شهر ری عوامل طبیعی موثر در توسعه شهر ری دانلود پایان نامه توسعه شهری در شهر ری شناخت الگوی…

پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 28 (فعاليتهاى بيمه عمومى)

پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 28 (فعاليتهاى بيمه عمومى) دانلود رایگان پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 28 (فعاليتهاى بيمه عمومى) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 28 (فعاليتهاى بيمه عمومى) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره بیست و هشت پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 28 پاورپوینت حسابداری…

استراتژی برند کارفرما در سازمان‌ها (رویکردی جهت جذب و نگهداری استعدادها)

استراتژی برند کارفرما در سازمان‌ها (رویکردی جهت جذب و نگهداری استعدادها) برند کارفرما استراتژی جذب منابع انسانی مدیریت استراتژیک منابع انسانی استراتژی برند کارفرما در سازمان‌ها (رویکردی جهت جذب و نگهداری استعدادها) سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق حضور ذهن

مبانی نظری و پیشینه تحقیق حضور ذهن مبانی نظری حضور ذهن ادبیات نظری حضور ذهن چارچوب نظری حضور ذهن فصل دوم پایان نامه حضور ذهن دانلود مبانی نظری حضور ذهن پیشینه حضور ذهن پیشینه تحقیق حضور ذهن پیشینه داخلی حضور…

پرسشنامه ارزیابی مدیریت ارتباط با مشتری ازطریق قضاوت بیماران تحت درمان

پرسشنامه ارزیابی مدیریت ارتباط با مشتری ازطریق قضاوت بیماران تحت درمان پرسشنامه crm پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری دانلود پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری پرسشنامه قضاوت بیماران تحت درمان رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه ارزیابی مدیریت ارتباط با…

مقاله ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان

مقاله ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان مدیریت کیفیت جامع مدیریت ارتباط با شهروندان کیفیت خدمات الکترونیک مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی مدیریت کیفیت در سازمانها مدل مناسب کیفیت خدمات ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور…

ارتباط هوش هیجانی(EQ) با تعارضات سازمانی

ارتباط هوش هیجانی(EQ) با تعارضات سازمانی هوش هیجانی تعارض بین فردی کارکنان بیمارستان ها تعارضات سازمانی ارتباط هوش هیجانی(EQ) با تعارضات سازمانی ارتباط هوش هیجانی(EQ) با تعارضات سازمانی با تاکید بر تعارضات بین فردی دانلود تحقیق مدیریت دانلود مقاله مدیریت…

  • پایان نامه كارشناسی ارشد رشته توسعه اقتصادی و برنامه ریزی با عنوان تخمین اقتصاد زیرزمینی در ایران طی سالهای 82-1357
  • پایان نامه كارشناسی ارشد رشته توسعه اقتصادی و برنامه ریزی با عنوان تخمین اقتصاد زیرزمینی در ایران طی سالهای 82-1357 اقتصاد زیرزمینی اقتصاد زیرمینی در ایران توسعه اقتصادی و برنامه ریزی ارزش تولید ناخالص داخلی (GDP) دانلود پایان نامه كارشناسی…

  • اصول حاکم بر داوری تجاری در حقوق ایران
  • اصول حاکم بر داوری تجاری در حقوق ایران داوری دانلود پایان نامه داوری تجاری دانلود پایان نامه داوری تجاری در حقوق ایران سازمان های داوری تجاری بین المللی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حقوق اصول حاکم بر داوری تجاری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تدوین برنامه بازاریابی
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تدوین برنامه بازاریابی مبانی نظری تدوین برنامه بازاریابی دانلود مبانی نظری تدوین برنامه بازاریابی پیشینه تحقیق تدوین برنامه بازاریابی ادبیات نظری تدوین برنامه بازاریابی فصل دوم پایان نامه تدوین برنامه بازاریابی مبانی نظری و پیشینه…

  • پاورپوینت 8 فصل کامل کتاب حسابداری مدیریت
  • پاورپوینت 8 فصل کامل کتاب حسابداری مدیریت پاورپوینت 8 فصل کامل کتاب حسابداری مدیریت رفتن به سایت اصلی پاورپوینت 8 فصل کامل کتاب حسابداری مدیریت در 73 اسلاید فابل ویرایش مناسب اساتید و برای ارائه دانشجو در طول ترم   فصل…

  • راهکارها و قدمهای حسابداری پیمانكاری و بررسی مالیات و گزارشهای آن
  • راهکارها و قدمهای حسابداری پیمانكاری و بررسی مالیات و گزارشهای آن مالیات پیمانكاری حسابداری پیمانكاری مراحل حسابداری پیمانكاری روشهای حسابداری پیمانكاری راهکارها و قدمهای حسابداری پیمانكاری و بررسی مالیات و گزارشهای آن دانلود پایان نامه رشته حسابداری رفتن به سایت…

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد بیمه ایران با تحلیل پوششی داده ها
  • پروپوزال ارزیابی عملکرد بیمه ایران با تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در شرکت بیمه ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها پروپوزال ارزیابی عملکرد بیمه با DEA ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل پوششی…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر مولفه های قابل اعتماد بودن سازمان بر اعتمادسازی در مشتری بانک
  • پرسشنامه بررسی تاثیر مولفه های قابل اعتماد بودن سازمان بر اعتمادسازی در مشتری بانک پرسشنامه مولفه های قابل اعتماد بودن پرسشنامه مولفه های قابل اعتماد بودن سازمان پرسشنامه تاثیر مولفه های قابل اعتماد بودن سازمان پرسشنامه اعتمادسازی در مشتری پرسشنامه…

  • بررسی چگونگی کارکرد دستگاه عابر بانک
  • بررسی چگونگی کارکرد دستگاه عابر بانک دانلود پایان نامه ATM دانلود پایان نامه خود پرداز دانلود پایان نامه عابر بانک دستگاه POS کارت عابر بانک دستگاههای خود پرداز سیستم پرداخت الکترونیک بررسی چگونگی کارکرد دستگاه عابر بانک نحوه عملکرد دستگاههای…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی کارکنان 2
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی کارکنان 2 پیشینه رضایت شغلی پیشینه داخلی رضایت شغلی پیشینه خارجی رضایت شغلی پیشینه پژوهش رضایت شغلی پیشینه نظری رضایت شغلی ادبیات نظری رضایت شغلی چارچوب نظری رضایت شغلی فصل دوم پایان نامه…

  • گزارش كارآموزی رشته صنایع دستی با عنوان نحوه ساختن صنایع دستی
  • گزارش كارآموزی رشته صنایع دستی با عنوان نحوه ساختن صنایع دستی نگارگری سفالینه سفال گری آبگینه و شیشه صنایع مستظفرفهانواع لعاب های سنتی ایران سفالینه های سنتی ایران طرز تهیه گل سفال گری دانلود گزارش كارآموزی رشته صنایع دستی با…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عملکرد شغلی
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عملکرد شغلی مبانی نظری عملکرد شغلی دانلود مبانی نظری عملکرد شغلی پیشینه تحقیق عملکرد شغلی ادبیات نظری عملکرد شغلی فصل دوم پایان نامه عملکرد شغلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد شغلی ادبیات و مبانی…

  • پرسشنامه بررسی شناسایی تاثیر تمایل رابطه ای و هوش بازاریابی بر قابلیت توسعه محصول جدید
  • پرسشنامه بررسی شناسایی تاثیر تمایل رابطه ای و هوش بازاریابی بر قابلیت توسعه محصول جدید پرسشنامه تمایل رابطه ای پرسشنامه هوش بازاریابی پرسشنامه توسعه محصول جدید پرسشنامه قابلیت توسعه محصول جدید پرسشنامه تمایل رابطه ای و هوش بازاریابی رفتن به…

  • پروپوزال زمانبندی کارها در رایانش ابری و ارائه الگوریتمی بهینه برای بهبود بازدهی آن
  • پروپوزال زمانبندی کارها در رایانش ابری و ارائه الگوریتمی بهینه برای بهبود بازدهی آن زمانبندی در ابر پروپوزال زمانبندی در محاسبات ابری پروپوزال زمانبندی کارها در محاسبات ابری زمانبندی در رایانش ابری پروپوزال زمانبندی کار در محاسبات ابری پروپوزال الگوریتمی…

  • بزهکاری اطفال در حقوق کیفری ایران و ترکیه
  • بزهکاری اطفال در حقوق کیفری ایران و ترکیه بزهکاری اطفال در حقوق ایران بزهکاری اطفال در ایران تاریخچه بزهکاری اطفال در ایران بزهکاری اطفال در قانون جدید عوامل بزهکاری اطفال کار تحقیقی بزهکاری اطفال بزهکاری اطفال در قانون مجازات جدید…

  • بررسی آبشویی خاک های شور و سدیمی و تعیین برنامه زراعی مناسب
  • بررسی آبشویی خاک های شور و سدیمی و تعیین برنامه زراعی مناسب آبشویی برنامه زراعی خاك شور وسدیمی آبشویی خاک های شور آبشویی خاک های سدیمی تعیین برنامه زراعی مناسب بررسی آبشویی خاک های شور و سدیمی و تعیین برنامه…

  • بررسی ابعاد یادگیری مادام العمر و نقش آموزش عالی در آن
  • بررسی ابعاد یادگیری مادام العمر و نقش آموزش عالی در آن ابعاد یادگیری یادگیری مادام العمر پایان نامه یادگیری مادام العمر ابعاد یادگیری مادام العمر یادگیری مادام العمر در دانشجویان نقش آموزش عالی در یادگیری مادام العمر رفتن به سایت…

  • تبیین مفهوم و ماهیت حقوقی قرارداد اختیار معامله و بررسی ارکان آن
  • تبیین مفهوم و ماهیت حقوقی قرارداد اختیار معامله و بررسی ارکان آن پایان نامه قرارداد اختیار معامله تعریف قرارداد اختیار معامله قرارداد اختیار معامله چیست مفهوم قرارداد اختیار معامله پیشینه قرارداد اختیار معامله در ایران پیشینه قرارداد اختیار معامله در…

  • موقعیت یابی مبتنی بر RSS در شبکه های سلولی
  • موقعیت یابی مبتنی بر RSS در شبکه های سلولی شبکه سلولی موقعیت یابی موبایل توان سیگنال دریافتی دانلود پایان نامه موقعیت یابی مبتنی بر RSS سیستمهای مخابرات سیار سلولی موقعیت یابی مبتنی بر RSS در شبکه های سلولی دانلود پایان…

  • پایان نامه کارشناسی رشته الهیات و معارف اسلامی با عنوان حجاب
  • پایان نامه کارشناسی رشته الهیات و معارف اسلامی با عنوان حجاب حجاب عفاف و حجاب تاریخچه حجاب حجاب در ادیان الهی فلسفه حجاب و آثار فردى و اجتماعى آن علت و فلسفه حجاب در اسلام ؟ نقش خانواده در توسعه…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه های علمی اخلاق
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه های علمی اخلاق مبانی نظری نظریه های علمی اخلاق دانلود مبانی نظری نظریه های علمی اخلاق پیشینه تحقیق نظریه های علمی اخلاق ادبیات نظری نظریه های علمی اخلاق فصل دوم پایان نامه نظریه های…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *