مقاله ترجمه شده رشته مدیریت با عنوان ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط با مشری‎(CRM)‎‏ برابعاد عملکرد سازکانی :مطالعه موردی در صنعت هتل ‏مالزی

مقاله ترجمه شده رشته مدیریت با عنوان ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط با مشری‎(CRM)‎‏ برابعاد عملکرد سازکانی :مطالعه موردی در صنعت هتل ‏مالزی

سازمان ‏CRM
عملکرد هتل
مدیریت دانش
مشتری مداری
فناوری مبتنی بر ‏CRM
همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش
فروشگاه ساز فایل
مقاله ترجمه شده
دانلود مقاله ترجمه شده
مقالات ترجمه شده
انجام ترجمه مقاله
مقاله ترجمه شده رشته مدیریت
مقاله ترجمه شده رشته مدیریت با عنوان ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط با مشری‎(CRM)‎‏ برابعاد عملکرد سازکانی مطالعه مو

رفتن به سایت اصلی

مقاله ترجمه شده رشته مدیریت با عنوان ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط با مشری‎(CRM)‎‏ برابعاد عملکرد سازکانی :مطالعه موردی در صنعت هتل ‏مالزی

 

عنوان انگلیسی : 

Assessing the influence of customer relationship management (CRM) dimensions on organization performance: An emperical study in the hotel industry

 

 

دانلود مقاله اصلی

 

 

چکیده :

هدف:هدف این مقاله بررسی رابطه بین ابعاد ‏CRM‏ به عنوان مثال مشتری مداری،سازمان ‏CRM،مدیریت دانش و ‏CRM‏ مبتنی بر فناوری و جنه های مختلف عملکرد سازمانی به عنوان مثال ‏مالی،مشتری،فرایندهای داخلی و آموزش و رشد در هتل های مالزی است.‏

طراحی،روش شناسی و رویکرد:یک مطالعه کمی است که در رابطه با 152 مدیر هتل مالزی از 5-3 ‏ستاره  انجام شده و داده ها جمع اوری شده و مورد تجزیه و تحلیل رگراسیون قرار گرفته است که در ‏راستای اهداف بیان این مطالعه می باشد.‏

 

یافته ها: نتایج حاصل از این مطالعه نشان می دهد که تمام ابعاد ‏CRM‏ مثبت بوده و تاثیرقابل ‏توجهی در دیدگاه های مختلف از عملکرد هتل دارد. با این حال تکنولوژی ‏CRM‏ با یادگیری و رشد ‏عملکرد هتل ارنباط معنی داری را نشان می دهد.‏

محدودیت های تحقیق و مفاهیم:تاکید شده است که ارتباط مستقیم بین ابعاد ‏CRM‏ و دیدگاه ‏های عملکرد سازمانی و همچنین مطالعه در تنها هتل های 5-3 ستاره متمرکز شده است.‏

 

مفهوم علمی:مفاهیم علمی معنی داری بوجود امده است که ساختمان  گسترده و ابعاد موثر ‏CRM‏ را در ‏هتل های بسیار مهم به صورت یک رقابت بالا و بهبود عملکرد در بخش هتل مالزی نشان می دهد.‏

اصالت و ارزش مقاله: مقاله ‏CRM‏ به طور خاص برای هتل ها در مالزی می باشد.‏

 

 

 

کلیدواژه ها:

سازمان ‏CRM

عملکرد هتل

مدیریت دانش

مشتری مداری

فناوری مبتنی بر ‏CRM

 

 

مقدمه :

سطح بالایی از رقابت یکی از سخت ترین چالش ها در صنعت هتل است. این است که هتل ها به طور ‏فزاینده ارائه بیشتر و بهتر خدمات را نجام می دهند. که به افزایش هزینه ها و کاهش مشتری و در ‏نتیجه کاهش نرخ اشتغال می شود.(ورودگو 2005) و (سیگان و همکاران 2009) و (وانگ و وانگ 2009) و ‏‏(ین ون و ادوارد 2010)‏

 

 

 

فهرست مطالب :

چکیده:‏ ‏2‏

کلید واژه ها:‏ ‏3‏

مقدمه:‏ ‏3‏

ابعاد ‏CRM‏ و فرضیه:‏ ‏5‏

مشتری مداری:‏ ‏6‏

سازمان ‏CRM‏:‏ ‏7‏

مدیریت دانش:‏ ‏8‏

CRM‏ مبتنی بر فناوری:‏ ‏9‏

اندازعه گیری عملکرد هتل:‏ ‏10‏

مشتریان(اقدامات مربوط به مشتریان)‏ ‏11‏

فرایندهای داخلی(اقدامات مربوط به پیاده سازی استراتژی)‏ ‏11‏

روش شناسی:‏ ‏12‏

چهارچوب تحقیقات:‏ ‏12‏

جمع اوری داده ها:‏ ‏13‏

اندازه گیری ومقیاس:‏ ‏14‏

جدول 1:بار وآزمون قابلیت اطمینان ‏14‏

جدول 2:همبستگی پیرسون در ضریب ابعاد ‏CRM‏ و دیدگاه های عملکرد هتل ‏19‏

نتایج:‏ ‏19‏

بحث:‏ ‏20‏

مفاهیم مطالعه:‏ ‏23‏

نتیجه گیری و مطالعات آینده:‏ ‏24‏

 

 

تعیین دادگاه صالح برای اعمال نظارت قضایی در تابعیت رای داوری

تعیین دادگاه صالح برای اعمال نظارت قضایی در تابعیت رای داوری تابعیت در داوری تعیین تابعیت در داوری تعارض در تابعیت رای داوری اهمیت تعیین تابعیت در داوری نظارت قضایی در تابعیت رای داوری پایان نامه تابعیت در داوری دادگاه…

نظریه ها و مدل های هوش معنوی

نظریه ها و مدل های هوش معنوی مدل های هوش معنوی نظریه های هوش معنوی نظریه های مربوط به هوش معنوی نظریه هوش اندرسون نظریه بوم شناختی سی یز ویژگی های هوش معنوی ویژگی های هوش معنوی از نظرسانتوس ویژگی…

جایگاه حقوق بیگانگان از نظر قواعد بین المللی حقوق بشر

جایگاه حقوق بیگانگان از نظر قواعد بین المللی حقوق بشر حقوق بیگانگان پایان نامه حقوق بیگانگان پایان نامه حقوق اتباع خارجی جایگاه اتباع خارجی در حقوق بشر حقوق اتباع بیگانه در حقوق بین الملل خصوصی جایگاه حقوق اتباع خارجی در…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق پاداش در سازمان

مبانی نظری و پیشینه تحقیق پاداش در سازمان مبانی نظری پاداش در سازمان مبانی نظری پرداخت پاداش در سازمان مبانی نظری روشهای پرداخت پاداش در سازمان مبانی نظری مبانی نظری شیوه پرداخت پاداش مبانی نظری شیوه پرداخت پاداش در سازمان…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هوش هیجانی و مولفه های آن

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هوش هیجانی و مولفه های آن مبانی نظری هوش هیجانی دانلود مبانی نظری هوش هیجانی پیشینه تحقیق هوش هیجانی ادبیات نظری هوش هیجانی فصل دوم پایان نامه هوش هیجانی مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش…

پروپوزال و طرح تفصیلی ارزیابی عملکرد راهبردی سازمان

پروپوزال و طرح تفصیلی ارزیابی عملکرد راهبردی سازمان پروپوزال ارزیابی عملکرد مدیران پروپوزال استراتژی های منابع انسانی پایان نامه ارزیابی عملکرد مدیران شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران روشهای ارزیابی عملکرد مدیران مولفه های استراتژی های منابع انسانی استراتژی های منابع…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب اجتماعی 4

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب اجتماعی 4 مبانی نظری اضطراب اجتماعی ادبیات نظری اضطراب اجتماعی چارچوب نظری اضطراب اجتماعی فصل دوم پایان نامه اضطراب اجتماعی دانلود مبانی نظری اضطراب اجتماعی پیشینه اضطراب اجتماعی پیشینه تحقیق اضطراب اجتماعی پیشینه داخلی…

اقدامات و عملکرد دستگاههای اجرایی

اقدامات و عملکرد دستگاههای اجرایی اصل 44 قانون اساسی عملکرد دستگاههای اجرایی سیاست های کلی 44 قانون اساسی دانلود پایان نامه رشته مدیریت دانلود پایان نامه مدیریت اقدامات و عملکرد دستگاههای اجرایی رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه رشته…

پرسشنامه رابطه بین ابعاد فرهنگی هافستد و رفتار شهروندی سازمانی

پرسشنامه رابطه بین ابعاد فرهنگی هافستد و رفتار شهروندی سازمانی پرسشنامه ابعاد فرهنگی هافستد پرسشنامه رفتار شهروندی پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی کارکنان پرسشنامه سنجش رفتار شهروندی سازمانی پرسشنامه تعهد سازمانی پرسشنامه رابطه بین ابعاد فرهنگی و…

  • شبكه‌های الكتریكی سه فاز
  • شبكه‌های الكتریكی سه فاز تولید انرژی الكتریكی سه فاز شبكه های الكتریكی سه فاز دانلود مقاله شبكه های الكتریكی سه فاز دانلود مقاله رشته برق رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته برق  شبكه های الكتریكی سه فاز    …

  • شرایط انتقال سهم الشرکه در شرکتهای تعاونی
  • شرایط انتقال سهم الشرکه در شرکتهای تعاونی پایان نامه انتقال سهم الشركه انتقال قراردادی سهم الشركه انتقال قهری سهم الشركه شرایط عمومی انتقال سهم الشركه شرایط اختصاصی انتقال سهم الشركه مقایسه قرارداد انتقال سهم الشركه با عقود مقایسه قرارداد انتقال…

  • تجزیه و تحلیل سیستمها
  • تجزیه و تحلیل سیستمها UML سیستم متدولوژی SSADM چرخه تولید سیستم نرم افزاری دانلود پایان نامه مهندسی کامپیوتر تجزیه و تحلیل سیستمها دانلود پایان نامه رشته کامپیوتر دانلود پایان نامه کامپیوتر خرید پایان نامه کامپیوتر فروش پایان نامه کامپیوتر رفتن…

  • تدلیس در ازدواج و نحوه ضمانت اجرای کیفری آن
  • تدلیس در ازدواج و نحوه ضمانت اجرای کیفری آن فریب در ازدواج تدلیس در ازدواج پایان نامه ارشد فریب در ازدواج پایان نامه ارشد تدلیس در ازدواج ضمانت اجرای كیفری فریب در ازدواج ضمانت اجرای كیفری تدلیس در ازدواج نحوه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرآیندهای مدیریت دانش
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرآیندهای مدیریت دانش مبانی نظری فرآیندهای مدیریت دانش دانلود مبانی نظری فرآیندهای مدیریت دانش پیشینه تحقیق فرآیندهای مدیریت دانش ادبیات نظری فرآیندهای مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه فرآیندهای مدیریت دانش مبانی نظری و پیشینه…

  • ارتباط میان كیفیت خدمات و رضایت مشتری
  • ارتباط میان كیفیت خدمات و رضایت مشتری شاخص‌ها تعیین كننده كیفیت خدمات ارائه شده به مشتری عوامل بحران كیفیت خدمات از نقطه نظر مشتری شاخص‌های تعیین رضایت مشتری دانلود مقاله ارتباط میان كیفیت خدمات و رضایت مشتری سیستم همکاری در…

  • پاورپوینت مقدمه ای بر برنامه ریزی شهری در ایران
  • پاورپوینت مقدمه ای بر برنامه ریزی شهری در ایران پاورپوینت مقدمه ای بر برنامه ریزی شهری در ایران مقدمه ای بر برنامه ریزی شهری در ایران برنامه ریزی شهری در ایران شهر نشینی در دوره جدید شهرنشینی بطئی شهرنشینی سریع…

  • پرسشنامه عوامل مدیریتی موثر بر بهره وری سازمان و اولویت بندی آنها
  • پرسشنامه عوامل مدیریتی موثر بر بهره وری سازمان و اولویت بندی آنها پرسشنامه بهره وری سازمانی پرسشنامه استاندارد بهره وری سازمانی دانلود پرسشنامه بهره وری سازمانی پرسشنامه سنجش بهره وری سازمان پرسشنامه بهره وری در سازمان پرسشنامه محقق ساخته بهره…

  • بررسی معاملات مدیران در شرکتهای تجاری
  • بررسی معاملات مدیران در شرکتهای تجاری شرکتهای تجاری معاملات مدیران مسئولیت مدیران در معاملات بررسی معاملات مدیران در شرکتهای تجاری دانلود پایان نامه مسئولیت مدیران در معاملات دانلود پایان نامه حقوق دانلود پایان نامه رشته حقوق رفتن به سایت اصلی…

  • پروپوزال بررسی مطابقت نسبت استراتژی های محافظت و مراقبت نیروی انسانی با عملکرد کارکنان بیمارستان
  • پروپوزال بررسی مطابقت نسبت استراتژی های محافظت و مراقبت نیروی انسانی با عملکرد کارکنان بیمارستان خدمات رفاهی بیمه و بازنشستگی تندرستی و عملکرد عملکرد کارکنان مدیریت منابع انسانی استراتژی های حفظ و نگهداری نیروی انسانی اهمیت حفظ و نگهداری کارکنان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک هویت
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک هویت پیشینه سبک هویت مبانی نظری سبک هویت ادبیات نظری سبک هویت چارچوب نظری سبک هویت پیشینه تحقیق سبک هویت پیشینه پژوهش سبک هویت پیشینه داخلی سبک هویت پیشینه خارجی سبک هویت فصل دوم…

  • نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی صنایع نساجی
  • نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی صنایع نساجی نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی صنایع چوب نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش نمونه سوالات…

  • ارزیابی عملکرد شرکتها با روش کارت امتیازی متوازن
  • ارزیابی عملکرد شرکتها با روش کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن (bsc) ارزیابی عملکرد شرکت شهرک های صنعتی ارزیابی عملکرد شرکت شهرک…

  • پاورپوینت اعتماد به نفس و راه‌هاي تقويت آن
  • پاورپوینت اعتماد به نفس و راه‌هاي تقويت آن پاورپوینت اعتماد به نفس و راه‌هاي تقويت آن اعتماد به نفس و راه‌هاي تقويت آن تحقیق اعتماد به نفس اعتماد به نفس چیست انواع اعتماد به نفس اعتماد به نفس رفتاری اعتماد…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظام مدیریت دانش
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظام مدیریت دانش مبانی نظری نظام مدیریت دانش دانلود مبانی نظری نظام مدیریت دانش پیشینه تحقیق نظام مدیریت دانش ادبیات نظری نظام مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه نظام مدیریت دانش مبانی نظری و پیشینه…

  • تشریح ابعاد و مدلهای ارزش ویژه برند
  • تشریح ابعاد و مدلهای ارزش ویژه برند مزایای ارزش ویژه برند برای شرکت عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مدل های ارزش ویژه برند مدل ارزش ویژه برند یو و همکاران ابعاد ارزش ویژه برند مدل ارزش ویژه برند آکر…

  • ارتقا مدولاسیون سیکل کاری برای بهبود کارکرد مدولاسیون آشوب در محیطهای فیدینگ
  • ارتقا مدولاسیون سیکل کاری برای بهبود کارکرد مدولاسیون آشوب در محیطهای فیدینگ نظریه آشوب مدولاسیون‌های آشوبی مدولاسیون سیکل کاری مدولاسیون DCSK محیط‌های با محوشدگی چندمسیره بهبود کارکرد مدولاسیون آشوب در محیطهای فیدینگ ارتقا مدولاسیون سیکل کاری برای بهبود کارکرد مدولاسیون…

  • مبانی نظری تدلیس در ازدواج و نحوه ضمانت اجرای کیفری آن
  • مبانی نظری تدلیس در ازدواج و نحوه ضمانت اجرای کیفری آن جرم فریب در ازدواج مبانی جرم فریب در ازدواج آثار جرم فریب در ازدواج ارکان جرم فریب در ازدواج مبانی نظری تدلیس در ازدواج مبانی نظری فریب در ازدواج…

  • پروپوزال بررسی مقایسه ای عوامل موثر در ایجاد مطالبات معوق بانکی از منظر مشتریان و ارائه راهکارهای پیشنهادی
  • پروپوزال بررسی مقایسه ای عوامل موثر در ایجاد مطالبات معوق بانکی از منظر مشتریان و ارائه راهکارهای پیشنهادی مطالبات معوق عوامل موثر در ایجاد مطالبات معوق راهکارهای مناسب برای وصول مطالبات بانکی مطالبات معوق بانکی علل ایجاد مطالبات معوق بانکی…

  • ارزیابی تحولات روند برنامه ریزی شهری و طرحهای ساختاری – راهبردی
  • ارزیابی تحولات روند برنامه ریزی شهری و طرحهای ساختاری – راهبردی برنامه ریزی استراتژیک طرحهای ساختاری – راهبردی تحولات روند برنامه ریزی شهری پیشینه طرحهای ساختاری راهبردی در ایران سطوح مختلف برنامه ریزی استراتژیک برنامه ریزی استراتژیک در شهر سازی…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *