مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 14

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 14

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 14

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع چهاردهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

سیر تحول فناوری مدیریت ارتباط با مشتریان CRM

 
در طی چند سال اخیر، ئمتعاقب رشد انفجاری و روزافزون حوزه فعالیت های سازمانی و فناوری اطلاعات، سیستم های CRM نیز روزبه روز تکامل یافته و بر اساس مقتضیات، سازمان ها مسلح به قابلیت های جدید تر و متنوع تری شده اند. این موج از آنجا آغاز گردید که در اواخر دهه 1980 میلادی به تدریج فراگیرشدن سیستم های، برخی شرکت های نرم افزاری که به ارایه محصولات کاربردی سازمان ها (سیستم های برنامه ریزی تولید، اتوماسیون اداری و…) می پرداختند، به فکر خودکارسازی فرآیندهای مربوط به ارتباط با مشتریان افتاده و در این زمینه و بخش های مربوط به آن (بازاریابی، فروش و خدمات پشتیبانی) نسبت به ارایه یک راه حل نرم افزاری اقدام کنند(ناظمی، گرجی ،1391).در نمونه ها و نسل های اولیه این نرم افزارها، به استانداردسازی و خودکارکردن بخشی از فرآیندهای کاری در خصوص فروش و خدمات و پشتیبانی پرداخته بود. از جمله معروف ترین سیستم های نرم افزاری که بخش عمده ای از بازار را به خود اختصاص داده بودند، می توان به سبیل  و کایفای  اشاره نمود.

 

 

رفته رفته نرم افزارهای مذکور در بازار کارایی خود را ثابت کردند که نتیجه آن تثبیت موقعیت این سیستم ها بود. این محصولات، اغلب سازمان ها را ملزم می کردند تا روش های عملیاتی خود را با استفاده از ابزارها و روش های تعبیه شده در آنها تغییر دهند. این سیستم های اولیه که بر پایه معماری خدمت دهنده ـ خدمت گیرنده  بودند، در شبکه های داخلی سازمان ها استقرار یافته و سازمان ها و مشتریان را ملزم می-کردند تا با توجه به استانداردها و جریان های کاری تعریف شده در سیستم، فعالیت ها و روش های کاری خود را تغییر دهند. 

 

 

 

در ادامه برخی از ویژگی های این سیستم ها آورده شده است:
• ایجاد استانداردها، دستورالعمل ها و رویه های فروش و پشتیبانی و خدمات به مشتریان
• خودکارسازی جریان کارها و فعالیت ها در بخش های فروش و پشتیبانی، البته به صورت محدود و نه  به طور کامل.
• بنیان گذاری فرهنگ برخورد با این گونه سیستم ها در سازمان ها و در بین مدیران، همچنین تعدیل کردن مقاومت آنها در برابر پذیرش این گونه سیستم ها.
• هدایت سازمان به سوی کاربرد ابزارهای ساده ارتباط با مشتریان با سازمان (نظیر تلفن، نمابر و…)، همچنین بسترسازی ارتباط و ادغام آنها با سیستم های CRM

 

 

 

در همین زمان گروه های تحقیق و توسعه شرکت های مطرح نرم-افزاری در حال مطالعه جهت گسترش و بهبود سیستم های فوق بودند و نتیجه تلاش آنها ارایه محصولات پیچیده تر و تکامل -یافته تر با استفاده از بانک های اطلاعاتی و سیستم های عامل متنوع تر بود. قابل توجه است که در همه این محصولات رفته رفته توجه خاصی به قابلیت فراهم کردن اطلاعات مؤثر در تصمیم گیری مدیران لحاظ می شد.در سال های 1980 تا اوایل1990 میلادی با وجود محدودیت های متعدد، این سیستم ها توانستند موفقیت ها و جذابیت هایی را در بازار به دست آورند و پس از این سال ها به سوی توسعه کارکردی و عملیاتی خود، همچنین بخش بزرگ تری از فعالیت های سازمانی پیش رفتند. هم اکنون حساب های مالی مشتریان، اطلاعات بازاریابی و انبار، ارتباط با بانک های اطلاعاتی گوناگون و قابلیت های متعدد، دیگر مواردی است که در این سیستم ها به-عنوان ویژگی ها و قابلیت های پایه ای و اولیه لحاظ می شود.

 

 

 

علاوه بر مزیت هایی که نسل جدید سیستم های  CRM برای ارایه دهندگان و مشتریان این سیستم ها به همراه دارد، قابلیت استفاده از بانک های اطلاعاتی مشترک و وسیع-تر(نگهداری اطلاعات مشتریان و سازمان در یک بانک اطلاعات مرکزی و استفاده چند جانبه از آن) که از ورود چند باره اطلاعات و صرف هزینه های هنگفت نگهداری اطلاعات در بانک-های اطلاعاتی مختلف و جزیره ای جلوگیری می کند و یکپارچگی اطلاعات و گزارش گیری را به دنبال دارد، خود یک مزیت ایده ال محسوب می شود.عامل دیگری که در دهه1990 میلادی روند تکامل سیستم های  CRMرا تحت تأثیر قرار داد، ظهور و معرفی سیستم های برنامه-ریزی منابع انسانی(ERP)  و بانک های اطلاعاتی جدید بود.سیستم هایERP که امروزه موقعیت خود را در سازمان ها تثبیت کرده اند، ارتباط تنگاتنگی با سیستم های CRM دارند، به طوری که امروزه CRM را یکی از اجزای ضروری و جدایی ناپذیر این سیستم ها  می دانند. 

 

 

روند این حرکت به گونه ای بوده که سیستم های این سیستم ها می دانند. روند این حرکت به    گونه ای  بوده که سیستم هایERP یا دارای بخش خاصی  در درون خود بنامد  CRMهستند، یا حداقل با یکی سیستم مجزای CRM، مرتبط  بوده و تبادل اطلاعات می کنند. امروزه در یک سازمان مدرن، اطلاعات مشتریان که از قسمت های مختلف CRM حاصل می-شود (مانند اطلاعات مربوط به حساب، اعتبار، انبار، کالا و…)، به قسمت های مرتبط در سیستم ERP (قسمت مالی حساب مشتریان، اعتبارات، انبار، تولید و…) انتقال یافته و از این طریق قسمت های مختلف این دو سیستم با یکدیگر در تعامل بوده و مکمل یکدیگر می شوند.لازم به ذکر است که در حال حاضر سیستم هایERP دارای حداقل کار کردها و قابلیت های یک CRM در درون خود هستند، لیکن سازمانی که با مشتریان بسیاری ارتباط داشته یا نقش ارتباط با مشتری در  بخش های بازاریابی، فروش و خدمات و پشتیبانی برای آن مهم است، اقدام به استقرار یک سیستم CRM مجزا (در راستای کسب قابلیت های بیشتر) اما مرتبط و سازگار باERP می کند.سیستم های اولیه CRM که در دهه های 1980و1990 میلادی رایج بودند، اگر چه موجب بهبود     فرآیند های سازمان در بخش های مختلف شده بودند، اما هنوز مسایل سازمان را به خوبی کنترل و مدیریت نمی کردند و قابلیت های مورد انتظار را پوشش نمی-داد. از این رو، در همین زمان بود که ارایه دهندگان CRM اقدام به توسعه دستاوردهای خود بر پایه قابلیت های اینترنت نمودند.

 

 

 

با آن که قابلیت های مبتنی بر شبکه و اینترنت، فرصت های زیادی را برای تأمین کنندگان این سیستم ها به ارمغان آورد، اما از طرف دیگر چالش هایی همچون تطابق و تغییر معماری نرم افزارها بر پایه قابلیت شبکه وب1 و یکپارچه سازی و ادغام این سیستم ها را در این سطح به دنبال داشت.رفته رفته معماری خدمت دهنده گیرنده جای خود را به معماری تحت وب2 بخشید و در سازمان ها رواج یافت که از جمله مزایای آن می توان به فراهم نمودن بستر های ارتباطی متنوع، انتقال اطلاعات از روش های مختلف، با سرعت و امنیت بالا و از هر محل جغرافیایی اشاره نمود.با ظهور شبکه ها و آگاهی سازمان ها از مزایای نرم-افزارهای مبتنی بر وب، تحولی بنیادینی در ساختار این گونه از نرم افزارها به وجود آمد. در نتیجه آن، ناگهان قواعد استفاده از فناوری به طور اساسی تغییر کرد. به این صورت که تا آن زمان،  CRMابزاری جهت بهبود فعالیت های محیط داخلی سازمان بود، اما ناگهان با استفاده از قابلیت های مذکور، تبدیل به فضایی شد کهبه خدمت گیرندگان محیط بیرونی سازمان اجازه    می داد تا در زمینه خرید و جستجوی اقلام اطلاعاتی یا محصول در اینترنت و ایجاد ارتباط با سازمان و افراد دیگر، تسهیلات بهتری در اختیار داشته باشند. در این هنگام بود که سازمان ها دیگر نمی توانستند از مزایای CRM تحت وب چشم پوشی کنند و به سمت آن هجوم آوردند.

 

 

همان طور که اشاره شد، امکان انتقال اطلاعات از راه های مختلف، یکی از ویژگی های سیستم های تحت وب است که باعث محبوبیت آنها شده است. با این رویکرد ابزارها و راه های ارتباطی، کلید هرگونه ارتباط موفقیت آمیز با مشتریان هستند که از جمله آنها می توان به: محیط گفتگو، پست الکترونیک، صفحات وب، فایل های صوتی و… اشاره کرد که به دنبال کاربرد آنها، مزایای توسعه فعالیت ها و ارتقای بهره وری سازمانی را شاهدیم. این ابزارها و راه های ارتباطی به نوبه خود باعث می شوند تا ارتباطات در سطوح و اشکال مختلفی همچون: ارتباط سازمان با سازمان (B2B )، سازمان با دولت و بالعکس (G2B/B2G )، سازمان با مشتری و بالعکس (C2B/B2C )، مشتری با مشتری (C2C ) میسر شود.
کاربرد این ابزارها و بسترهای ارتباطی، منجر به کاهش چشمگیر هزینه ها وکمک به بهبود فرآیند های سازمانی و تکامل ابعاد اطلاعات در سازمان می شود و در نهایت کلیه موارد فوق منجر به تسریع و تسهیل در چرخه بازاریابی، فروش و خدمات و پشتیبانی در سازمان خواهد شد.
 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

مقدمه
2-1) چگونگی پیدایش CRM
2-2) روند تکاملCRM
2-3) سیر تحول فناوری CRM
2-4) تعریف و مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) 
2-5) انواع رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) 
2-6) انواع سیستم هایCRM
2-7) اهمیت ولزوم اجرایCRM
2-8) اهدافCRM  
2-9) مزایای یک برنامه مؤثر مدیریت ارتباط با مشتریCRM
2-10) مدیریت ارتباط با مشتری و آژانس های مسافرتی
2-10-1)  انواع آژانس های خدمات مسافرتی در ایران
2-10-2)ضرورت اجرای CRM در دفاتر خدمات گردشگری
2-11) مزایایCRM برای دفاتر خدمات گردشگری
2-12) ریسک پیاده سازی  CRM
2-13) پیشینه تحقیق پیاده سازی CRM
2-13-1) مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM
2-14) مدل تحقیق
 

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

 

منابع
 

 

 

 

 

پایان نامه کارشناسی رشته علوم اجتماعی گرایش پژوهشگری با عنوان شیطان پرستی

پایان نامه کارشناسی رشته علوم اجتماعی گرایش پژوهشگری با عنوان شیطان پرستی شیطان شیطان گرایی شیطان پرستی فرقه های شیطانی خرید پایان نامه کارشناسی رشته علوم اجتماعی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش…

چالش های جامعه مدنی در حکومت اسلامی

چالش های جامعه مدنی در حکومت اسلامی دموکراسی حکومت اسلامی چالش های جامعه مدنی شکل گیری جامعه مدنی در ایران چه تضادی میان جامعه مدنی به عنوان یکی از عناصر نظام مدرن با حکومت اسلامی مبتنی بر تعالیم دینی وجود…

پرسشنامه بررسی تاثیر قابلیت های مدیریت دانش بازاریابی بر عملکرد سازمان

پرسشنامه بررسی تاثیر قابلیت های مدیریت دانش بازاریابی بر عملکرد سازمان پرسشنامه مدیریت دانش پرسشنامه مدیریت دانش بازاریابی پرسشنامه قابلیت های مدیریت دانش بازاریابی پرسشنامه عملکرد سازمان پرسشنامه تاثیر مدیریت دانش بازاریابی بر عملکرد سازمان رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان…

جرایم قابل استرداد

جرایم قابل استرداد جرایم استرداد مجرمین جرایم قابل استرداد دانلود مقالات حقوق قرارداد استرداد ایران و ترکیه قرارداد مجرمین ایران و فرانسه دانلود مقاله جرایم قابل استرداد رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله جرایم قابل استرداد     جرایم قابل…

بررسی میزان كاهش آلایندهای خروجی اگزوز دراثرسرویس و تنظیم موتور خودرو

بررسی میزان كاهش آلایندهای خروجی اگزوز دراثرسرویس و تنظیم موتور خودرو كاهش آلاینده‌ تنظیم موتور خودرو آلایندهای خروجی اگزوز دانلود پروژه مکانیک خودرو خرید پروژه مکانیک خودرو فروش پروژه مکانیک خودرو عوامل آلوده كننده هوا سیستم همکاری در فروش فایل…

مدارک و مستندات مسئولیت غار در فقه امامیه و حقوق ایران

مدارک و مستندات مسئولیت غار در فقه امامیه و حقوق ایران مسئولیت غار مسئولیت غار در فقه امامیه مسئولیت غار در حقوق ایران منابع غرور در قانون مدنی ایران مسئولیت غار در فقه امامیه و حقوق ایران دانلود پایان نامه…

ویژگیهای طبیعی، فرهنگی ،جمعیتی ، اجتماعی و اقتصادی شهر ری

ویژگیهای طبیعی، فرهنگی ،جمعیتی ، اجتماعی و اقتصادی شهر ری ویژگیهای طبیعی شهر ری ویژگیهای انسانی شهر ری عوامل طبیعی موثر در توسعه شهر ری پیشینه تاریخی شهر ری عوامل فرهنگی موثر در توسعه شهر ری ویژگیهای جمعیتی شهر ری…

ارائه مدلی برای ارزیابی عملکرد مؤثر کارکنان شرکت ملی نفت ایران

ارائه مدلی برای ارزیابی عملکرد مؤثر کارکنان شرکت ملی نفت ایران صنعت نفت ارزیابی عملکرد طراحی الگوی ارزیابی عملکرد موثر دانلود مقالات رشته مدیریت ارائه مدلی برای ارزیابی عملکرد مؤثر کارکنان شرکت ملی نفت ایران دانلود مقالات مدیریتی سیستم همکاری…

دانلود پاورپوینت ارائه الگوریتم جدید برای همزمانی فریمی در سیستم OFDM

دانلود پاورپوینت ارائه الگوریتم جدید برای همزمانی فریمی در سیستم OFDM سیستم OFDM همزمانی فریمی مدولاسیون چندحاملی دانلود پاورپوینت همزمانی فریمی در سیستم OFDM ارائه الگوریتم جدید برای همزمانی فریمی در سیستم OFDM دانلود پاورپوینت ارائه الگوریتم جدید برای همزمانی…

  • مقاله کارشناسی ارشد حقوق خصوصی با عنوان جایگاه تقصیر در مسئولیت مدنی
  • مقاله کارشناسی ارشد حقوق خصوصی با عنوان جایگاه تقصیر در مسئولیت مدنی مسئولیت مدنی civil liability تقصیر fault لاضرر rule of no harm اتلاف destruction تسبیب causation دانلود مقاله کارشناسی ارشد حقوق خصوصی با عنوان جایگاه تقصیر در مسئولیت مدنی…

  • استرس در ورزشکاران و راههای مقابله با آن
  • استرس در ورزشکاران و راههای مقابله با آن مقابله با استرس استرس در ورزشکاران مدلهای مقابله با استرس مدلهای نظری مقابله با استرس تحقیق در مورد مقابله با استرس تحقیق در مورد مدلهای مقابله با استرس روشهای مقابله با استرس روشهای مقابله با…

  • قوانین موجود در برابر گرفتن آزادی از کودکان در حقوق ایران و مقایسه آن با قوانین بین المللی
  • قوانین موجود در برابر گرفتن آزادی از کودکان در حقوق ایران و مقایسه آن با قوانین بین المللی سن مسئولیت كیفری سلب آزادی قرار بازداشت موقت‌ كانون اصلاح و تربیت مفهوم لغوی طفل ضوابط بین المللی ناظر به سلب آزادی…

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد، رتبه بندی و تحلیل بهره‌وری در سازمان با الگویی ترکیبی DEA و BSC
  • پروپوزال ارزیابی عملکرد، رتبه بندی و تحلیل بهره‌وری در سازمان با الگویی ترکیبی DEA و BSC پروپوزال ارزیابی عملکرد پروپوزال ارزیابی عملکرد بانک تجارت نمونه پروپوزال ارزیابی عملکرد پروپوزال در خصوص ارزیابی عملکرد پروپوزال رتبه بندی شعب بانک تجارت شاخص…

  • پرسشنامه بررسی نقش عامل انسانی در اجرای بودجه ریزی عملیاتی
  • پرسشنامه بررسی نقش عامل انسانی در اجرای بودجه ریزی عملیاتی پرسشنامه بودجه ریزی عملیاتی پرسشنامه اجرای بودجه ریزی عملیاتی دانلود پرسشنامه اجرای بودجه ریزی عملیاتی پرسشنامه تاثیر عامل انسانی در اجرای بودجه ریزی عملیاتی رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته…

  • چارچوب نظری تعارض نقش
  • چارچوب نظری تعارض نقش مبانی نظری تعارض نقش پیشینه تعارض نقش پیشینه تحقیق تعارض نقش مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعارض نقش پیشینه پژوهش تعارض نقش ادبیات نظری تحقیق تعارض نقش دانلود مبانی نظری تعارض نقش دانلود پیشینه تحقیق تعارض…

  • تعامل سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با شهرداری در بحث افراز
  • تعامل سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با شهرداری در بحث افراز دانلود مقاله افراز سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دانلود مقاله حقوق تعامل سازمان ثبت اسناد با شهرداری در مورد افراز تعامل سازمان املاک کشور با شهرداری در…

  • بررسی جامع و کامل آیه تطهیر
  • بررسی جامع و کامل آیه تطهیر آیه تطهیر آیه تطهیر چیست سوره آیه تطهیر اهل بیت در قرآن آیه تطهیر در تفسیر پیامبر دانلود پایان نامه آیه تطهیر دانلود پایان نامه معارف و الهیات اهل بیت در قرآن با توجه…

  • بررسی علل و عوامل مؤثر بر افت تحصیلی در دانشجویان مشروطی،انصرافی و اخراجی
  • بررسی علل و عوامل مؤثر بر افت تحصیلی در دانشجویان مشروطی،انصرافی و اخراجی دانشجو فقر خانواده افت تحصیلی نظام آموزش عالی كشور بررسی علل و عوامل مؤثر بر افت تحصیلی در دانشجویان مشروطی،انصرافی و اخراجی سیستم همکاری در فروش فایل…

  • بررسی رشوه در حقوق و قانون مجازات اسلامی
  • بررسی رشوه در حقوق و قانون مجازات اسلامی رشوه در حقوق ایران پایان نامه رشوه پایان نامه درباره رشوه پایان نامه در مورد رشوه عناصر تحقق رشوه در حقوق رشوه در قانون مجازات اسلامی جرم رشوه در قانون مجازات اسلامی…

  • پاورپوینت بررسی سیستم مدیریت زباله
  • پاورپوینت بررسی سیستم مدیریت زباله پاورپوینت بررسی سیستم مدیریت زباله سیستم مدیریت زباله مدیریت زباله بازیافت زباله مزایای بازیافت زباله تعريف زباله زباله هاي بيمارستاني تركيبات مختلف زباله تركيبات فيزيكي زباله بازيافت مواد زائد بازیافت زباله مزایای بازیافت رفتن به…

  • طراحی و بهینه سازی شبكه لجستیک معكوس در شرایط عدم قطعیت با استفاده از الگوریتم ژنتیک
  • طراحی و بهینه سازی شبكه لجستیک معكوس در شرایط عدم قطعیت با استفاده از الگوریتم ژنتیک زنجیره تامین الگوریتم ژنتیک دانلود پایان نامه طراحی لجستیک معكوس شرایط عدم قطعیت برنامه ریزی عدد صحیح آمیخته دانلود پایان نامه رشته صنایع دانلود…

  • بهبود عملکرد مدولاسیون فضایی در کانال های با محوشدگی چندمسیری
  • بهبود عملکرد مدولاسیون فضایی در کانال های با محوشدگی چندمسیری مدولاسیون فضایی سیستمهای MIMO‎ اطلاعات حالت کانال محوشدگی چندمسیری بهبود عملکرد مدولاسیون فضایی کانال های با محوشدگی چندمسیری بهبود عملکرد مدولاسیون فضایی در کانال های با محوشدگی چندمسیری دانلود پایان…

  • بررسی ریسک اعتباری مشتریان بانک تجارت
  • بررسی ریسک اعتباری مشتریان بانک تجارت ریسک اعتباری رگرسیون لجستیک مدل امتیازدهی اعتباری درخت تقسیم و رگرسیون مدیریت ریسک اعتباری مدل امتیازدهی اعتباری ارزیابی ریسک اعتباری مشتریان بانکها ریسک اعتباری بانکها در اعطای تسهیلات ارزیابی عملکرد مالی شرکتهای متقاضی تسهیلات…

  • پرسشنامه بررسی ابعاد مختلف رضایت از قیمت
  • پرسشنامه بررسی ابعاد مختلف رضایت از قیمت پرسشنامه رضایت از قیمت پرسشنامه ابعاد مختلف رضایت از قیمت پرسشنامه ابعاد رضایت از قیمت دانلود پرسشنامه رضایت از قیمت دانلود پرسشنامه ابعاد مختلف رضایت از قیمت دانلود پرسشنامه ابعاد رضایت از قیمت…

  • فایل حسابداری مدیریت-بلوچر و فایل حل مسائل Blocher Cost-Management-a-Strategic-Emphasis
  • فایل حسابداری مدیریت-بلوچر و فایل حل مسائل Blocher Cost-Management-a-Strategic-Emphasis فایل حسابداری مدیریت بلوچر فایل حل مسائل Blocher CostManagementaStrategicEmphasis رفتن به سایت اصلی فایل حسابداری مدیریت-بلوچر و فایل حل مسائل Blocher Cost-Management-a-Strategic-Emphasis -تماما به زبان اصلی   فایل حسابداری مدیریت-بلوچر به…

  • رویکردها و مولفه های خوش بینی و ویژگی های آن
  • رویکردها و مولفه های خوش بینی و ویژگی های آن ارزیابی خوش‌بینی رویکردهای خوش‌بینی اجزا و مؤلفه‌های خوش‌بینی منشا خوش‌بینی خصوصیات کلیدی خوش‌بینی و بدبینی تحقیق در مورد خوش بینی رفتن به سایت اصلی دو رویکرد اصلی راجع به خوش‌بینی…

  • طراحی و ارائه رویکرد جامع تلفیق برنامه‌های درسی
  • طراحی و ارائه رویکرد جامع تلفیق برنامه‌های درسی برنامه درسی تلفیقی تلفیق برنامه درسی برنامه درسی تلفیق در ایران رویكردهای تلفیقی در برنامه درسی تلفیق در برنامه درسی علوم انسانی رویکرد تلفیقی در برنامه درسی تلفیق برنامه‌های درسی در حوزه…

  • مبانی نظری ارزیابی شاخص های عملکرد توسعه پایدار در صنعت فولاد
  • مبانی نظری ارزیابی شاخص های عملکرد توسعه پایدار در صنعت فولاد مبانی نظری توسعه پایدار مولفه های توسعه پایدار شاخص های توسعه پایدار     شاخص های عملکرد توسعه پایدار ارزیابی شاخص های عملکرد عوامل تأثير گذار در اجرا و پياده…

  • جایگاه سیستم بانکی و تاثیر برنامه های توسعه در عملکرد بانکها از نگاه اساتید اقتصاد ایران
  • جایگاه سیستم بانکی و تاثیر برنامه های توسعه در عملکرد بانکها از نگاه اساتید اقتصاد ایران سیستم بانکی اساتید اقتصاد ایران تاثیر برنامه های توسعه در عملکرد بانکها دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته اقتصاد دانلود مقالات کارشناسی ارشد اقتصاد دانلود…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *