رابطه بین ارزش های ادراک شده با وفاداری مشتریان اماکن ورزشی

رابطه بین ارزش های ادراک شده با وفاداری مشتریان اماکن ورزشی

ارزش ادراک شده
اماکن ورزشی
وفاداری مشتریان
رابطه بین ارزش های ادراک شده با وفاداری مشتریان
شهرداری منطقه 19 تهران
دانلود مقاله مدیریت
دانلود مقاله ترجمه رشته مدیریت
دانلود مقالات ترجمه شده مدیریت

رفتن به سایت اصلی

دانلود مقاله ترجمه شده رشته مدیریت
رابطه بین ارزش های ادراک شده با وفاداری مشتریان اماکن ورزشی
شهرداری منطقۀ 19 تهران
 
عنوان انگلیسی:
The relation between perceived values and loyalty of customers of sports facilitiesTehran’s 19th district’s municipality
 
چکیده
مقدمه و هدف: آنچه مسلم است فعالیت های بازاریابی، عمدتاً براساس ارزش مشتری پایه گذاری شده اند. از این رو هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین ارزش های ادراک شده با وفاداری مشتریان بود.
روش شناسی: جامعه آماری تحقیق را کلیه مشتریان اماکن ورزشی شهرداری منطقۀ 19 تهران تشکیل داده بودند که از این تعداد بر طبق فرمول کوکران 170 نفر به صورت تصادفی به عنوان نمونه تحقیق انتخاب شدند. به منظور جمع‌آوری داده ها برای تجزیه و تحلیل از پرسش نامه ارزش ادراک شده اگرت و اولاگا (2002) و پرسش نامه وفاداری مشتریان آلن (1990) استفاده گردید. پایایی کل ابزار تحقیق در یک مطالعه مقدماتی بررسی و ضریب آلفای کرونباخ به ترتیب 84/0 و 88/0 محاسبه گردید. جهت تجزیه و تحلیل داده های تحقیق از روش های آمار توصیفی و آمار استنباطی استفاده گردید.
یافته ها: یافته ها نشان داد بین ارزش ادراک شده با وفاداری مشتریان رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. افزون بر آن خرده مقیاس های جستجو، بیان شفاهی و ارزش درک شده با وفاداری رابطه مثبت و معناداری داشتند. اما بین رضایت و قصد رابطه معناداری وجود نداشت.
نتیجه گیری: بنابراین نتیجه اماکن ورزشی می توانند روابط دو جانبه مؤثری بین ارزش ادراک شده و وفاداری مشتریان خود ایجاد کنند و از طریق ایجاد ارزش به میزان وفاداری مشتریان خود بیفزایند.
 
واژگان کلیدی:
ارزش ادراک شدهاماکن ورزشیوفاداری مشتریان
 
مقدمه
امروزه شناخت و پیش بینی نیازهای مشتریان برای سازمان های تولیدی و خدماتی جهت کسب مزیت رقابتی و بخش بندی بازار ضروری است. مشتری عامل کلیدی و محوری در تقویت و سود آوری و بقاء سازمان قلمداد می شود و جهت گیری کلیه اهداف، استراتژی ها و منابع حول محور جذب و نگه داری مشتری می باشد. حفظ و تقویت وفاداری مشتریان برای سازمان هایی که دغدغه حفظ و توسعه جایگاه رقابتی خویش را در بازار دارند، چالشی استراتژیک تلقی می شود (سواتن و کلین، 2003). در حوزه ورزش نیز بحث وفاداری یکی از مباحث مهم می باشد. چنانچه سازمان های ورزشی درک مناسبی از عوامل موثر بر وفاداری مشتریان داشته باشند بهتر می توانند از نتایج مثبت برخورداری از پایگاه مشتریان رضایت مند استفاده کنند، زیرا برآورده کردن انتظارات و خواسته های مشتریان به رضایت مندی بالاتر آنها می انجامد و باعث می گردد تا به خدمات وفادار بمانند و حتی آن را به دیگر مشتریان پیشنهاد بدهند (سید جوادین و همکاران، 1389). اما از آنجا که منابع سازمانی محدودند، مدیریت سازمان نمی تواند همواره تمام موارد مؤثر بر وفاداری مشتریان را شناسایی و برای آن ها برنامه ریزی کند. به ناچار بایستی بر روی عواملی تأکید کند که بیشترین اثر را می توانند بر وفاداری بگذارند. تحقیقات مختلفی در این راستا صورت گرفته است و مشخص شده است که رضایت مندی (محمودی، 1390؛ تراسورس و همکاران، 2009)، کیفیت خدمات (باقری و رحیم نیا، 1392)، اعتماد (حسین نژاد، 1393؛ کارجلتو و همکاران، 2012) و …، هر کدام به نوعی بر وفاداری تأثیر دارند. در این بین پژوهش های نیز (ویو و همکاران، 2014؛ رامسوک مونورال و همکاران، 2015) به این نتیجه دست یافتند که ارزش درک شده به نوعی با وفاداری در ارتباط است و می تواند عامل پیش بینی آن باشد
 
فهرست مطالب
چكیدهمقدمهروش شناسییافته ها
جدول 1، ارتباط بین ارزش درک شده و وفاداری مشتریانجدول 2، ارتباط بین خرده مقیاسهای ارزش درکشده و وفاداری مشتریان
بحث و نتیجه گیری

عقل و عشق از نگاه حافظ

عقل و عشق از نگاه حافظ عقل عشق حافظ دانلود مقاله عقل و عشق از نگاه حافظ سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه و پایان نامه رشته ادبیات fileina…

مبانی سیستم OFDM

مبانی سیستم OFDM سیستم OFDM سیستم تک حاملی سیستم چند حاملی سیستم دسترسی تقسیم فرکانسی متعامد مبانی سیستم OFDM دانلود مقاله مبانی سیستم OFDM دانلود مقاله سیستم OFDM دانلود مقالات برق دانلود مقالات مهندسی برق رفتن به سایت اصلی دانلود…

نظارت الکترونیکی بر بزه‌کاران به جای زندانی کردن

نظارت الکترونیکی بر بزه‌کاران به جای زندانی کردن جایگزین‌های زندان مجازات‌های بینابین ظارت الکترونیکی حبس خانگی تعلیق مراقبتی تدابیر نظارتی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق حقوق رفتن به…

مقاله رشته هنر و گرافیک با عنوان تصویر

مقاله رشته هنر و گرافیک با عنوان تصویر image تصویر دیجیتالی تاریخچه تصویر تصویر چیست؟ انواع تصویر تاثیرات تصویر تصویر دیجیتالی چیست؟ دانلود مقاله رشته هنر و گرافیک با عنوان تصویر خرید مقالات هنر و گرافیک سیستم همکاری در فروش…

پاورپوینت مدیریت، اصول و مکاتب آن

پاورپوینت مدیریت، اصول و مکاتب آن پاورپوینت مدیریت، اصول و مکاتب آن پيشينه مديريت اهميت و ضرورت مديريت تعریف مدیریت مكاتب مديريت مديريت علمي مديريت اداري توانائيها و ويژگيهاي لازم مديريت اصول مديريت مكتب نئوكلاسيك مكتب علوم رفتاري مكتب روابط…

مدیریت پروژه

مدیریت پروژه برنامه ریزی واکنش به ریسک مدیریت پروژه مدیریت ریسک پروژه ابزارها و تکنیک های برنامه ریزی مدیریت ریسک تحلیل کمی ریسک رفتن به سایت اصلی مدیریت پروژه     مفهوم مدیریت پروژه  پروژه ها و مدیریت در محیطی…

مبانی نظری ارزیابی و تطبیق راه حل های امنیتی در محاسبات ابری

مبانی نظری ارزیابی و تطبیق راه حل های امنیتی در محاسبات ابری امنیت در رایانش ابری مبانی نظری محاسبات ابری doc مبانی نظری رایانش ابری دانلود مبانی نظری رایانش ابری مبانی نظری امنیت در رایانش ابری مبانی نظری راه حل…

بررسی نظریه های رضایت شغلی و نحوه اندازه گیری آن

بررسی نظریه های رضایت شغلی و نحوه اندازه گیری آن عوامل موثر بر رضایت شغلی نظریه های رضایت شغلی نظریه های رضایت شغلی کارکنان نظریه های مختلف در مورد رضایت شغلی مدل ها و نظریه های رضایت شغلی عوامل موثر…

دانلود پاورپوینت بررسی کایزن (وظایف مدیریتی)

دانلود پاورپوینت بررسی کایزن (وظایف مدیریتی) دانلود پاورپوینت بررسی کایزن (وظایف مدیریتی) رفتن به سایت اصلی  دانلود پاورپوینت بررسی کایزن (وظایف مدیریتی) این فایل در قالب فرمت Power Point قابل ویرایش ، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی…

  • واکاوی و ارزیابی اجرای سیستم نت
  • واکاوی و ارزیابی اجرای سیستم نت سیستم نت اجرای سیستم نت در ادارات سیستم نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه بررسی و ارزیابی اجرای سیستم نت اجرای سیستم نت در شرکت آب و فاضلاب عوامل موثر در اجرای سیستم نگهداری و تعمیرات…

  • پایان نامه کارشناسی رشته هنر و گرافیک با عنوان طراحی
  • پایان نامه کارشناسی رشته هنر و گرافیک با عنوان طراحی هنر طراحی پیکتوگرام سمبول و نماد طراحی گرافیک دانلود پایان نامه کارشناسی رشته هنر و گرافیک با عنوان طراحی خرید پایان نامه کارشناسی رشته هنر و گرافیک با عنوان طراحی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب اجتماعی 3
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب اجتماعی 3 مبانی نظری اضطراب اجتماعی ادبیات نظری اضطراب اجتماعی چارچوب نظری اضطراب اجتماعی فصل دوم پایان نامه اضطراب اجتماعی دانلود مبانی نظری اضطراب اجتماعی پیشینه اضطراب اجتماعی پیشینه تحقیق اضطراب اجتماعی پیشینه داخلی…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد شیمی با عنوان پیران های شیمی
  • پایان نامه کارشناسی ارشد شیمی با عنوان پیران های شیمی پیران پیریمیدین تركیبات آلی مشتقات نوینی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد شیمی پیران های شیمی رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد شیمی با عنوان پیران های شیمی…

  • رابطه مدیریت دانش و مدیریت کیفیت جامع
  • رابطه مدیریت دانش و مدیریت کیفیت جامع پایان نامه مدیریت دانش پایان نامه مدیریت کیفیت جامع مدیریت دانش در شركتهای بیمه مدیریت کیفیت جامع در شركتهای بیمه استقرار مدیریت دانش در شرکتهای بیمه پیاده سازی مدیریت دانش در شرکتهای بیمه…

  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانک تجارت
  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانک تجارت مبانی نظری ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد بانکها مبانی نظری ارزیابی عملکرد حسن میرزایی اهرنجانی پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد بانکها شاخص ارزیابی عملکرد بانک شاخص…

  • بررسی تزریق گاز به میادین نفتی به عنوان یكی از روشهای موثر ازدیاد برداشت
  • بررسی تزریق گاز به میادین نفتی به عنوان یكی از روشهای موثر ازدیاد برداشت ازدیاد برداشت نفت با تزریق گاز ازدیاد برداشت از مخازن نفت با تزریق گاز تزریق گاز به میدان نفتی ازدیاد برداشت به كمك تزریق گاز تزریق…

  • پروپوزال ارزیابی آمادگی سازمان جهت پیاده سازی ERP با تاکید بر عوامل کلیدی موفقیت
  • پروپوزال ارزیابی آمادگی سازمان جهت پیاده سازی ERP با تاکید بر عوامل کلیدی موفقیت پروپوزال ERP پیاده سازی برنامه ریزی منابع سازمان عوامل کلیدی موفقیت erp پروپوزال عوامل موفقیت در پیاده سازی ERP پروپوزال برنامه ریزی منابع سازمان عوامل کلیدی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8 مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری…

  • پرسشنامه تطبیق شیوه های منابع تأمین کننده مالی سازمان صداوسیما با ویژگی های اقتصاد مقاومتی
  • پرسشنامه تطبیق شیوه های منابع تأمین کننده مالی سازمان صداوسیما با ویژگی های اقتصاد مقاومتی پرسشنامه اقتصاد مقاومتی پرسشنامه ویژگی های اقتصاد مقاومتی پرسشنامه شیوه های منابع تأمین کننده مالی پرسشنامه شیوه های منابع تأمین کننده مالی سازمان صداوسیما پرسشنامه…

  • پایان نامه كارشناسی ارشد مدیریت با عنوان تحلیل عوامل موثر بر اشتغال جوانان (29-20) ساله در بخشهای عمده اقتصادی ایران
  • پایان نامه كارشناسی ارشد مدیریت با عنوان تحلیل عوامل موثر بر اشتغال جوانان (29-20) ساله در بخشهای عمده اقتصادی ایران اشتغال جوانان دانلود پایان نامه اشتغال جوانان اشتغال جوانان در فعالیتهای اقتصادی ایران اشتغال و بیکاری جوانان بخشهای عمده اقتصادی…

  • بررسی تأثیر بانکداری اینترنتی بر رضایت مشتریان
  • بررسی تأثیر بانکداری اینترنتی بر رضایت مشتریان بانکداری بانکداری اینترنتی مشتری بانک رضایت مشتری بررسی تأثیر بانکداری اینترنتی بر رضایت مشتریان دانلود مقاله مدیریت دانلود مقالات ترجمه شده مدیریت دانلود مقالات ترجمه شده رشته مدیریت رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • عوامل بروز فساد اداری از دیدگاه اسلام و نحوه جلوگیری از آن
  • عوامل بروز فساد اداری از دیدگاه اسلام و نحوه جلوگیری از آن عوامل بروز فساد اداری از دیدگاه اسلام و نحوه جلوگیری از آن رفتن به سایت اصلی ضرورت و اهمیت برخورد بافساد اداری: فساد اداری در سطوح مختلف مدیریتی…

  • موقعیت جغرافیایی و اجتماعی و فرهنگی جزیرة العرب قبل از اسلام
  • موقعیت جغرافیایی و اجتماعی و فرهنگی جزیرة العرب قبل از اسلام جزیرة العرب قبل از اسلام موقعیت فرهنگی جزیرة العرب موقعیت اجتماعی جزیرة العرب موقعیت جغرافیایی جزیرة العرب دانلود مقلات رشته معارف موقعیت جغرافیایی و اجتماعی و فرهنگی جزیرة العرب…

  • گزارش کارآموزی رشته جوشکاری با عنوان جوشکاری و بازرسی جوش
  • گزارش کارآموزی رشته جوشکاری با عنوان جوشکاری و بازرسی جوش تعریف جوشکاری بازرسی جوش فرآیند جوشکاری الکترود دست (SMAW) دانلود گزارش کارآموزی رشته جوشکاری با عنوان جوشکاری و بازرسی جوش دانلود گزارش کارآموزی رشته جوشکاری دانلود کارآموزی رشته جوشکاری انجام…

  • علل موثر در وصول مطالبات بانکی
  • علل موثر در وصول مطالبات بانکی وصول مطالبات بانک وصول مطالبات چیست روشهای وصول طلب عوامل موثر در وصول موفق مطالبات بانکی وصول مطالبات بانک کشاورزی مطالبات بانکی چیست نحوه وصول مطالبات راهکارهای اجرایی مناسب برای بهبود وصول مطالبات معوقه…

  • بررسی قانونی و حقوقی قاعده غرر با توجه به منابع و مبانی آن
  • بررسی قانونی و حقوقی قاعده غرر با توجه به منابع و مبانی آن قاعده غرر غرر در عرف غرر در قانون منابع قاعده غرر مبانی قاعده غرر دانلود پایان نامه غرر بررسی قانونی و حقوقی قاعده غرر با توجه به…

  • پاورپوینت شناسایی عوامل کلیدی توفیق در پیاده سازی EIS
  • پاورپوینت شناسایی عوامل کلیدی توفیق در پیاده سازی EIS تحلیل فریدمن تحلیل عاملی اکتشافی سیستم اطلاعات اجرایی شركت صنایع تجهیزاتی نفت مدیریت اثر بخش سیستم‌های اطلاعاتی اجرایی سیستم EIS پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی اجرایی پاورپوینت شناسایی عوامل کلیدی توفیق…

  • پرسشنامه الگوی مدیریت در ایران
  • پرسشنامه الگوی مدیریت در ایران پرسشنامه الگوی مدیریت پرسشنامه الگوی مدیریت در ایران دانلود پرسشنامه الگوی مدیریت در ایران رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه الگوی مدیریت در ایران مدیریت متافیزیکی     ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////   * با قیمت دانشجویی، ارزان…

  • بررسی رابطه بین عزت نفس و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختران دبیرستان در شهر تبریز
  • بررسی رابطه بین عزت نفس و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختران دبیرستان در شهر تبریز عزت نفس دانش‌آموزان دختران دبیرستانی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختران دبیرستانی رابطه عزت نفس با پیشرفت تحصیلی تاثیر عزت نفس بر پیشرفت تحصیلی تاثیر عزت نفس بر…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *