تجزیه و تحلیل عوامل موفقیت CRM در شرکت های خدماتی

تجزیه و تحلیل عوامل موفقیت CRM در شرکت های خدماتی

اهمیت ولزوم اجرای CRM
مدیریت ارتباط با مشتری در آژانس های مسافرتی
ضرورت اجرای CRM در دفاتر خدمات گردشگری
مزایای CRM برای دفاتر خدمات گردشگری
مدل های پیاده سازی CRM
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه CRM در آژانس های مسافرتی
پیاده سازی CRM در آژانس های مسافرتی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

تجزیه و تحلیل عوامل موفقیت CRM در شرکت های خدماتی

 

 

 

 

 

هدف از این پژوهش بررسی تجزیه و تحلیل عوامل موفقیت  CRM در شرکت های خدماتی می باشد.

 

 

 

مقدمه
پایه فلسفی CRM بازاریابی رابطه ای، حفظ مشتری، سودآوری و ایجاد رضایت از طریق فرآیندهای مدیریت کسب وکار می باشد. به طور کلی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برمبنای اصول بازاریابی رابطه ای می باشد. تغییر در تقاضای بازار و رقابت شدید منجر به حرکت از بازاریابی معامله ای ابتدایی به بازاریابی رابطه ای گردید. مدیریت ارتباط با مشتری در سال1950 پدیدار شد ولی در سال های 1990 به عنوان واژه ای  در کسب وکار و میان مشاوران و کاربران درآمد. روند تکامل مفاهیم و سیستم های  CRMرامی توان در سه دوره زمانی مورد بررسی قرار داد: دوره انقلاب صنعتی، دوره انقلاب کیفیت و دوره انقلاب مشتری. در طی چند سال اخیر، متعاقب رشد انفجاری و روزافزون حوزه فعالیت های سازمانی و فناوری طلاعات،    سیستم های CRM نیز روز به روز تکامل یافته و بر اساس مقتضیات، سازمان ها مسلح به قابلیت های    جدید تر و متنوع تری شده اند. 

 

 

 

امروزه در یک سازمان مدرن، اطلاعات مشتریان که از قسمت های مختلف CRM حاصل می شود (مانند اطلاعات مربوط به حساب، اعتبار، انبار، کالا و…)، به  قسمت-های مرتبط در سیستم  ERP (قسمت مالی حساب مشتریان، اعتبارات، انبار، تولید و…) انتقال یافته و از این طریق   قسمت های مختلف این دو سیستم با یکدیگر در تعامل بوده و مکمل یکدیگر می شوند. با ظهور شبکه ها و آگاهی سازمان ها از مزایای نرم افزارهای مبتنی بر وب، تحولی بنیادینی در ساختار این گونه از نرم افزارها   به وجود آمد. در نتیجه آن، ناگهان قواعد استفاده از فناوری به طور اساسی تغییر کرد. هدف از مدیریت ارتباط با مشتری، توانمندسازی سازمان برای ارایه خدمات بهتر به مشتریان از طریق ایجاد فرآیندهای خودکار و یکپارچه برای جمع آوری و پردازش اطلاعات مشتریان است که در واقع این مدیریت سه بخش خدمات به مشتری، اطلاعات بازاریابی و مدیریت فروش را به یک دیگر مرتبط می سازد.

 

 

 

محیط به شدت رقابتی صنعت، بنگاه های فعال در زمینه گردشگری را وادار می کند تا دنبال روش های جدیدی برای بهبود مزیت های رقابتی خود باشند. توجه به مدیریت ریسک این پروژه ها ازجمله موارد مهمی است که سازمان ها باید از قبل به آن توجه نمایند. در زمینه استقرار و پیاده سازی CRM در سازمان های صنعتی، خدماتی و تجاری تحقیقاتی صورت گرفته، ولی در رابطه با بررسی عوامل کلیدی موفقیت استقرار  CRM در دفاتر خدمات گردشگری کشور ایران تحقیقی صورت نپذیرفته است. مدل تحقیق برگرفته از مدل ساین(2005) است و برای هر یک از متغیرهای چهارگانه مؤثر بر موفقیت پیاده سازیCRM  شاخص ها و قابلیت هایی معرفی شده است.

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
مقدمه
2-1) چگونگی پیدایش CRM
2-2) روند تکاملCRM
2-3) سیر تحول فناوری CRM
2-4) تعریف و مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) 
2-5) انواع رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) 
2-6) انواع سیستم هایCRM
2-7) اهمیت ولزوم اجرایCRM
2-8) اهدافCRM  
2-9) مزایای یک برنامه مؤثر مدیریت ارتباط با مشتریCRM
2-10) مدیریت ارتباط با مشتری و آژانس های مسافرتی
2-10-1)  انواع آژانس های خدمات مسافرتی در ایران
2-10-2)ضرورت اجرای CRM در دفاتر خدمات گردشگری
2-11) مزایایCRM برای دفاتر خدمات گردشگری
2-12) ریسک پیاده سازی  CRM
2-13) پیشینه تحقیق پیاده سازی CRM
2-13-1) مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM
2-14) مدل تحقیق

منابع

 

پاورپوینت الکترونیک قدرت

پاورپوینت الکترونیک قدرت پاورپوینت الکترونیک قدرت دیودهای نیمه هادی قدرت مدارات دیودی و یکسوکننده ها تریستورها یکسوکننده های کنترل شده کنترل کننده های ولتاژ متناوب روشهای کموتاسیون چاپرهای DC رفتن به سایت اصلی مشخصات فایل: عنوان: پاورپوینت الکترونیک قدرت تعداد…

پاورپوینت تئوری بازارهای مالی

پاورپوینت تئوری بازارهای مالی دانلود پاورپوینت تئوری بازارهای مالی استثناهای مالی تغییرپذیری بالای قیمت دارایی ها نسبت به ارزش ذاتی مربوط به آنها آیا بازار كارا است؟ شكوفا شدن مالی رفتاری آربیتراژ چیست مدل بازخورد سرمایه گذاران منطقی در مقابل…

محافظت از زنگ زدگی فلزات با فسفات

محافظت از زنگ زدگی فلزات با فسفات فسفاته كاری ضخیم فلزات محافظت از زنگ زدگی فلزات پوشش دادن ضخیم فلزات با فسفات محافظت از زنگ زدگی فلزات با فسفات عمل پوشش كاری جهت جلوگیری از زنگ زدن دانلود مقالات صنایع…

پایان نامه رشته صنایع با عنوان توجیه فنی و اقتصادی پروژه تولید اتوبوس CNG

پایان نامه رشته صنایع با عنوان توجیه فنی و اقتصادی پروژه تولید اتوبوس CNG صنعت CNG تولید اتوبوس CNG گازسوز كردن خودروها دانلود پایان نامه رشته صنایع توجیه فنی و اقتصادی پروژه تولید اتوبوس CNG خرید پایان نامه رشته صنایع…

بررسی رفتار ستونهای جعبه ای تو خالی جداره نازک بتنی لاغر و غیر لاغر تحت اثر همزمان نیروی محوری و خمش دو جانبه

بررسی رفتار ستونهای جعبه ای تو خالی جداره نازک بتنی لاغر و غیر لاغر تحت اثر همزمان نیروی محوری و خمش دو جانبه نیروی محوری ستونهای بتن آرمه نیروی خمش دو جانبه مقطع بتنی جداره نازک مستطیل شکل دانلود پایان…

ابعاد و منابع خودکارآمدی و ویژگی های افراد خودکارآمد

ابعاد و منابع خودکارآمدی و ویژگی های افراد خودکارآمد ابعاد خودکارآمدی ابعاد خودکارآمدی تحصیلی مقاله ابعاد خودکارآمدی منابع باورهای خودکارآمدی خودکارآمدی و تنیدگی تعریف مفهومی خودکارآمدی تعریف عملیاتی خودکارآمدی پیشینه تحقیق خودکارآمدی تحقیق درباره خودکارآمدی تحقیق در مورد خودکارآمدی رفتن…

ارزیابی اشتغال زنان از نگاه های متفاوت

ارزیابی اشتغال زنان از نگاه های متفاوت اشتغال زنان اشتغال زنان در ایران اشتغال زنان در اسلام تاثیر اشتغال زنان در خانواده اشتغال زنان در اسناد بین المللی تاثیر اشتغال زنان بر روابط خانوادگی بررسی اشتغال زنان از دیدگاه‌های مختلف…

بررسی روشهای حل و فصل اختلافات دریایی

بررسی روشهای حل و فصل اختلافات دریایی اختلافات دریایی حل و فصل اختلافات دریایی روشهای حل و فصل اختلافات دریایی حل و فصل اختلافات دریایی از طریق كنوانسیون 1982 نقش IMO در حل اختلافات بین المللی دریایی بررسی رای دادگاه…

مبانی نظری رابطه خودکارآمدی و اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان

مبانی نظری رابطه خودکارآمدی و اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان مبانی نظری خودکارآمدی تحصیلی دانلود مبانی نظری خودکارآمدی مبانی نظری اهمال کاری مبانی نظری اهمال کاری تحصیلی مبانی نظری تاثیر خودکارآمدی بر اهمال کاری تحصیلی اهمال کاری تحصیلی در…

  • بررسی قاعده منع محاکمه و مجازات مضاعف در اسناد بین المللی و حقوق ایران
  • بررسی قاعده منع محاکمه و مجازات مضاعف در اسناد بین المللی و حقوق ایران منع محاکمه مجدد قاعده منع رسیدگی مجدد قاعده منع مجازات مضاعف منع محاکمه مجدد پایان نامه قاعده منع محاکمه و مجازات مضاعف تحولات قاعده منع محاکمه…

  • تاثیرات سازمانی بر یک پروژه و حوزه های مدیریت پروژه در استاندارد PMBOK
  • تاثیرات سازمانی بر یک پروژه و حوزه های مدیریت پروژه در استاندارد PMBOK مدیریت پروژه استاندارد PMBOK تاثیرات سازمانی بر یک پروژه حوزه های مدیریت پروژه در استاندارد PMBOK تاثیرات سازمانی بر یک پروژه و حوزه های مدیریت پروژه در…

  • تجهیزات یك دیگ روغن داغ
  • تجهیزات یك دیگ روغن داغ دانلود مقالات رشته مکانیک دانلود مقالات مکانیک آشنایی با تجهیزات یك دیگ روغن داغ مشعل دیگ روغن داغ تجهیزات یك دیگ روغن داغ رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته مکانیک آشنایی با تجهیزات یك…

  • اخلاق در فرآیند پژوهش علمی
  • اخلاق در فرآیند پژوهش علمی مقاله اخلاق در پژوهش اخلاق در پژوهش pdf کاربرد اخلاق در پژوهش چیست اخلاق پژوهشی چیست ملاحظات اخلاقی در انجام پژوهش اخلاق در پژوهش تاریخچه اخلاق در پژوهش اخلاق در فرآیند پژوهش علمی رفتن به…

  • پرسشنامه ارزیابی کارایی شاخص رضایت مشتری در تجارت الکترونیک (بانکداری اینترنتی ) با استفاده از مدل تحلیل پوششی داده های فازی
  • پرسشنامه ارزیابی کارایی شاخص رضایت مشتری در تجارت الکترونیک (بانکداری اینترنتی ) با استفاده از مدل تحلیل پوششی داده های فازی پرسشنامه رضایت مشتری در تجارت الکترونیک پرسشنامه کارایی شاخص رضایت مشتری در تجارت الکترونیک پرسشنامه بانکداری اینترنتی پرسشنامه کارایی…

  • روابط و پیوندهای روستایی – شهری در ایران دکتر عباس سعیدی
  • روابط و پیوندهای روستایی – شهری در ایران دکتر عباس سعیدی روابط و پیوندهای روستایی – شهری در ایران دکتر عباس سعیدی رفتن به سایت اصلی روابط و پیوندهای روستایی – شهری در ایران دکتر عباس سعیدی 51 صفحه پاورپوینت…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد شیمی با عنوان پیران های شیمی
  • پایان نامه کارشناسی ارشد شیمی با عنوان پیران های شیمی پیران پیریمیدین تركیبات آلی مشتقات نوینی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد شیمی پیران های شیمی رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد شیمی با عنوان پیران های شیمی…

  • مدیریت پدافند غیر عامل
  • مدیریت پدافند غیر عامل پدافند پدافند غیر عامل ضرورت پدافند غیر عامل پدافند غیرعامل در حوزه IT پدافند غیر عامل در جنگ های صدر اسلام دانلود مدیریت پدافند غیر عامل سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری…

  • ایجاد تحول در دیدگاه انسان با بررسی مقایسه ای خواب و مرگ
  • ایجاد تحول در دیدگاه انسان با بررسی مقایسه ای خواب و مرگ خواب در اسلام مرگ در قرآن ایجاد تحول در دیدگاه انسان ایجاد تحول در دیدگاه انسان با بررسی مقایسه ای خواب و مرگ دانلود پایان نامه مقایسه خواب…

  • پایان نامه رشته مهندسی صنایع با عنوان طراحی خط تولید یخچال های صنعتی
  • پایان نامه رشته مهندسی صنایع با عنوان طراحی خط تولید یخچال های صنعتی یخچال های صنعتی كارخانه اوژن سرما قطعات تشكیل دهنده یخچال طراحی خط تولید یخچال های صنعتی دانلود پایان نامه رشته مهندسی صنایع خرید پایان نامه رشته مهندسی…

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد مالی و طبقه بندی شرکت ها
  • پروپوزال ارزیابی عملکرد مالی و طبقه بندی شرکت ها پروپوزال ارزیابی عملکرد مالی معیارهای ارزیابی عملکرد مالی ارزیابی عملکرد مالی سازمان پروپوزال ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها پروپوزال ارزیابی عملکرد مالی شرکتهای بیمه ارزیابی عملکرد مالی و رتبه بندی شرکت…

  • یادگیری سازمانی و مهارتهای یادگیری در سازمان و موانع یادگیری در آن
  • یادگیری سازمانی و مهارتهای یادگیری در سازمان و موانع یادگیری در آن یادگیری سازمانی معماری سازمان یادگیرنده تئوری ها و مدل های سازمان یادگیرنده تشریح مولفه های یادگیری سازمانی توپولوژی رویكردهای مطالعه در حوزه یادگیری سازمانی پایان نامه یادگیری سازمانی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فساد اداری 3
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فساد اداری 3 پیشینه فساد اداری تاریخچه فساد اداری تاریخچه فساد اداری در ایران تاریخچه فساد اداری در جهان تاریخچه ی فساد اداری مبانی نظری فساد اداری دانلود مبانی نظری فساد اداری پیشینه تحقیق در…

  • ارزیابی عملکرد سازمان بر مبنای رویکرد ترکیبی DEA و شبکه عصبی
  • ارزیابی عملکرد سازمان بر مبنای رویکرد ترکیبی DEA و شبکه عصبی ارزیابی عملکرد با DEA پایان نامه ارزیابی عملکرد در پالایشگاه گاز ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد پالایشگاه گاز با تحلیل پوششی داده ها…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 360 درجه مدیران
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 360 درجه مدیران مبانی نظری ارزيابي عملكرد 360 درجه مدیران دانلود مبانی نظری ارزيابي عملكرد 360 درجه مدیران دانلود پیشینه تحقیق ارزيابي عملكرد 360 درجه مدیران پیشینه تحقیق ارزيابي عملكرد 360 درجه مدیران…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عوامل موثر بر بحران های بانکی
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عوامل موثر بر بحران های بانکی مبانی نظری عوامل موثر بر بحرانهای بانكی دانلود مبانی نظری عوامل موثر بر بحرانهای بانكی پیشینه تحقیق عوامل موثر بر بحرانهای بانكی ادبیات نظری عوامل موثر بر بحرانهای بانكی…

  • بررسی روشهای پیشرفته آنالیز استاتیکی غیر خطی
  • بررسی روشهای پیشرفته آنالیز استاتیکی غیر خطی پوش اور کلمه الگوی بار جانبی تحلیل تاریخچه زمانی غیرخطی آنالیز استاتیکی آنالیز استاتیکی غیر خطی تحلیل استاتیکی تحلیل استاتیکی غیر خطی تحلیل استاتیکی غیر خطی پوش آور بررسی روشهای پیشرفته آنالیز استاتیکی…

  • پاورپوینت بررسی آفت کش ها و کنترل شیمیایی آفات
  • پاورپوینت بررسی آفت کش ها و کنترل شیمیایی آفات پاورپوینت بررسی آفت کش ها و کنترل شیمیایی آفات بروز آفات و الزام مبارزه شیمیایی تاریخچه آفت کش ها نامهای مختلف آفت کش ها فرمولاسیون آفت کشها ترکیبات مورد استفاده در…

  • پاورپوینت آشنایی با مبانی مهندسی زلزله
  • پاورپوینت آشنایی با مبانی مهندسی زلزله پاورپوینت آشنایی با مبانی مهندسی زلزله پاورپوینت مبانی مهندسی زلزله پاورپوینت مهندسی زلزله تحلیل دینامیکی سازه ها در برابر زلزله انواع ارتعاشات سختی و میرایی ارتعاش آزاد دستگاه های یک درجه آزادی فاقد میرائی…

  • ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانک با تکنیک تلفیقی TOPSIS-BSC
  • ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانک با تکنیک تلفیقی TOPSIS-BSC ارزيابي عملکرد ارزيابي عملکرد بانک ارزيابي عملکرد شعب بانک شهر ارزيابي عملکرد صنعت بانکداري با کارت امتيازي متوازن ارزيابي عملکرد صنعت بانکداري با تاپسيس مقاله ارزيابي عملکرد شعب بانک…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *