بررسی ارتباط بین رضایت شغلی کارمندان و رضایت ارباب رجوع

بررسی ارتباط بین رضایت شغلی کارمندان و رضایت ارباب رجوع

رضایت شغلی
رضایت مشتریان
رضایت شغلی کارکنان بیمه
رضایت مشتریان از شرکتهای بیمه
رابطه رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان
بررسی ارتباط بین رضایت شغلی کارمندان و رضایت ارباب رجوع
دانلود پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

بررسی ارتباط بین رضایت شغلی کارمندان و رضایت ارباب رجوع

 

 

 

چکیده:

با توجه به رقابتی شدن محیط کسب وکار، برای جلب رضایت مشتریان با هدف افزایش سودآوری، درآمد و افزایش وفاداری مشتریان لازم است به بررسی نقش نیروی انسانی و درک عوامل تاثیر گذار بر عملکردکارکنان به واسطه نقشی که می تواند برکیفیت خدمات ارایه شده و در نهایت ادراکات مشتریان از خدمات دریافت شده و میزان رضایت آنان داشته باشد، توجه شود.

امروزه صنایع خدماتی نقش اساسی و مهمی در رشد و توسعه اقتصادی كشورها ایفا می كنند و در این میان نقش و اهمیت جایگاه صنعت بیمه به عنوان صنعت مولد و حمایت كننده از صنایع دیگر بر کسی پوشیده نیست لازمه پیشرفت، ادامه حیات و باقی ماندن در صحنه، درك درست نیازهای مشتریان و جلب رضایت آنان می باشد.از این رو چالش بزرگ خدمات، جلب رضایت مشتری است.

 

 وقتی یك مشتری، خدمات خاصی را می خرد، كاركنان مستقیماً بر درك مشتری از كیفیت تعامل اثر می گذارند.به گونه ای كه یك مشتری ناراضی نه تنها ممكن است برای دریافت خدمت به سازمان های دیگری مراجعه كند، بلكه تجربه ناخوشایندش را نیز با دیگران به اشتراك می گذارد؛ از سویی دیگر، ممكن است در نتیجه یك تعامل با كیفیت میان كاركنان و مشتری، مشتری راضی شده و تجربه خوشایندش را با دیگران به اشتراك بگذارد.هدف کاربردی این تحقیق بررسی رابطه میان رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان در شرکت های بیمه شهرستان رشت می باشد. پژوهش حاضر از حیث هدف، پژوهشی كاربردی و از حیث نحوه گردآوری داده ها، پژوهشی توصیفی است. 

 

جامعه آماری ، شرکت های بیمه شهرستان رشت می باشد، از این رو پرسشنامه ای شامل 27 سوال تهیه و بین مشتریان شرکت های بیمه شهرستان رشت توزیع گردید در آخر تجزیه و تحلیل روی 384 پرسشنامه جمع آوری شده از مشتریان و 147 پرسشنامه جمع آوری شده از کارکنان انجام گرفت. جهت تجزیه و تحلیل، از نرم افزارهای SPSS وLISREL استفاده شده است. نتایج حاصل از تحقیق نشان دادکه تعارض و ابهام نقش بر رضایت شغلی کارکنان تاثیرگذار است، رضایت شغلی بر تعهد درک شده کارکنان اثرگذار است و تعهد درک شده کارکنان نیز بر رضایت مشتریان اثرگذار است.

 

 

 

 

واژگان کلیدی:

تعارض نقش

ابهام نقش

رضایت شغلی

رضایت مشتری

تعهد درک شده کارکنان

 

 

 

 مقدمه

 امروزه صنایع خدماتی نقش اساسی و مهمی در رشد و توسعه اقتصادی كشورها ایفا می كنند و در این میان نقش و اهمیت جایگاه صنعت بیمه به عنوان صنعت مولد و حمایت كننده از صنایع دیگر بر کسی پوشیده نیست. از سوی دیگر جهان بیمه به سرعت در حال تغییر و تحول و رقابتی شدن است و لازمه پیشرفت، ادامه حیات و باقی ماندن در صحنه، درك درست نیازهای مشتریان و جلب رضایت آنان می باشد.از این رو چالش بزرگ خدمات، جلب رضایت مشتری است(نوری،1382،ص10). 

به اعتقاد هلیر و همکارانش   رضایت را می توان به عنوان درجه ای کلی از خرسندی و خوشی حس شده در مشتری دانست که نتیجه ، توانایی آن خدمت در برآوردن خواسته ها، توقعات و نیازهای مرتبط با خدمت برای مشتری است . یی   رضایت را حالتی  میداند که پس از مصرف محصول یا استفاده از خدمت، برای مشتری حا صل می شود؛ به عبارتی دیگر رضایت ر ا می توان به عنوان فرآیند درك و ارزیابی مشتری از تجربه مصرف محصول یا استفاده از خدمات تعریف کرد.اگر سازما ن ها بخواهند به رضایت مشتری دست یابند، باید سطح رضایت مشتر ی را اندازه گیری کنند زیرا هیچ کس نمی تواند چیزی را که قادر به اندازه گیری آن نیست، مدیریت کند(هو ، 1995،ص21). 

 

رضایت مشتری، عاملی است که میزان موفقیت سازمان را در برقراری ارتباط با مشتری تعیین می کند. بنابراین اندازه گیری آن بسیار مهم است . بحث رضایت بیمه گذارا ن – به عنوان مشتریا ن شرکت های بیمه – از کیفیت خدمات این شرکت ها، در نهایت امر تعیین کننده بقاء یا عدم بقاء این شرکت ها در بازار بیمه خواهد بود (موون ،1994،ص20). در دنیای مملو از پیچیدگی و تغییر و تحول امروز، سطح رقابت سازمانی همواره در حال افزایش است بدیهی است که در عرصه رقابت جهانی سازمان هایی موفق تر عمل خواهند کرد که بتوانند سازوکارهای مثبت را در رقابت پیش روی خود بهتر به منصه ظهور برسانند. به عبارتی دیگر سازمان هایی خواهند توانست از پالاینده گزینش سخت محیطی عبور کنند که از هرگونه ناخالصی بری بوده و بتوانند اعتماد و رضایت خاطر عوامل تعیین کننده و استراتژ یکی محیطی را جلب کنند (زروندی،1388،ص12). 

 

اگر سازمان تنها به هدف های مادی کارکنان توجه کند و هدف های معنوی را نادیده بگیرد، کارکنان در سازمان به عملکرد اندک گرایش مییابند، زیرا توقعات آنها برآورده نشده است، هرگاه هدف های مادی و معنوی افراد از سوی سازمان مورد توجه قرار گیرد، آنان با تمام توان خود در جهت تحقق اهداف سازمان تلاش و کوشش خواهند نمود. از آنجاکه بخش مهمی از عمر ما در محیط کاری سپری می شود و بسیاری از روابط و مناسبات اجتماعی ما در ساعات کاری شکل می گیرد. می توان از کار به عنوان بخش بسیار مهم و زندگی انسان یاد کرد با توجه به اهمیت ابعاد مختلف کار در زندگی انسان ها، می توان گفت که تعهد سازمانی و تمایل به انجام کار نیز تاثیر بسزایی در نحوه خشنودی انسان ها از وضیعت زندگیشان دارد(زروندی،1388،ص12).

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل اول

1-1)  مقدمه 1

1-2) بیان مساله 2

1-3) ضرورت و اهمیت تحقیق 4

1-4) اهداف تحقیق 5

1-5) سوالات تحقیق 6

1-6)  چهارچوب نظری تحقیق 7

1-7) فرضیه های تحقیق 7

1-8-1)تعاریف نظری متغیرها 8

1-8-2) تعاریف عملیاتی متغیرها 8

1-9) قلمروتحقیق 10

 

فصل دوم

2-1) رضایت مشتری 14

2-1-1) تعاریف رضایت مشتری 16

2-1-2) رضایت كاركردی و رضایت روانی 19

2-1-3) مزایای رضایت مشتری 20

2-1-4) ارتباط رضایت و وفاداری مشتری 22

2-2)اهمیت رضایت مشتری 24

2-3) اندازه گیری رضایت مشتری 25

2-4) روش های اندازه گیری رضایت مشتری 29

2-4-1) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی 29

2-4-1-1) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا 30

2-4-1-2)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا 31

2-4-1-3)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس 32

2-4-1-4)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی 33

2-4-1-5)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ 34

2-5) هداف و مزایای تدوین شاخص رضایت مشتری 35

2-2) تعهد درک شده کارکنان 38

2-2-1) تعاریف تعهد 41

2-2-2) ابعاد تعهد سازمانی 41

2-2-3) عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی 43

2-3) رضایت شغلی 46

2-3-1) مفهوم رضایت از شغل 47

2-3-2) تعاریف رضایت شغلی 48

2-3-3) رضایت و انگیزش 49

2-3-4) اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان 50

2-3-5) رابطه مدیر با کارمند 52

2-3-6) امنیت شغلی 53

2-3-7)  فرآیند ارزیابی عملکرد 54

2-3-8) رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری 54

2-4) عوامل تعیین کننده رضایت شغلی 54

2-4-2) یکسانی حقوق و مزایا 55

2-4-3) شرایط مناسب کاری 55

2-4-4) همکاران مساعد 56

2-4-5) تناسب شغل بافرد 56

2-4-1)تعریف واژه تعارض 58

2-4-1-1) تعارض نقش 58

2-4-2) سیرتکاملی اندیشه تعارض 59

2-4-2-1) دیدگاه سنتی 59

2-4-2-2) دیدگاه روابط انسانی تعارض 60

2-4-2-2) دیدگاه تعامل 60

4-2-3) تعارض: سازنده یا ویرانگر 61

4-2-4) فرایند تعارض 61

2-5) ابهام نقش 69

2-6-1) پژوهش های داخلی 72

2-6-2)) پژوهشهای خارجی 73

 

فصل سوم

3-1) مقدمه 75

3-2) فرایند اجرای تحقیق 76

3-3) روش تحقیق 76

3-4-1) جامعه آماری و روش نمونه گیری 77

3-4-2)  حجم نمونه 77

3-5) ابزار گردآوری داده ها 78

3-6) روایی و پایایی پرسشنامه 80

3-7) روش تجزیه و تحلیل داده ها 82

 

فصل چهارم

4-1) مقدمه 90

4-2) آمارتوصیفی 90

4-2-1) تحلیل جمعیت شناختی نمونه 90

4-2-1-1) جنسیت مشتری 91

4-2-1-2) سطح تحصیلات مشتری 92

4-2-1-3) وضعیت تاهل مشتری 93

4-2-1-4) سن مشتری 94

4-2-2-1) جنسیت 95

4-2-3) توصیف متغیرهای اصلی تحقیق 99

4-2-3-1) ابهام نقش 99

4-2-3-2) تعارض نقش 100

4-2-3-3) رضایت شغلی 101

4-2-3-4) تعهدکارکنان 102

4-2-3-5) رضایت مشتری 103

4-4) آزمون فرضیه های تحقیق 104

4-4-1) آزمون مدل تحقیق 104

4-3-2) شاخص های برازش مدل 106

 

فصل پنجم

5-1) مقدمه 110

5-2-1) نتایج آمار توصیفی 110

5-2-2) بحث و نتایج آمار استنباطی 111

5-3) پیشنهادات کاربردی بر مبنای یافته های تحقیق 112

5-4) پیشنهادات برای تحقیقات آتی 116

5-6) محدودیت های تحقیق 116

پیوست ها

پیوست 1:سوالات پرسشنامه 127

پیوست 2: خروجی نرم افزار spss 134

پیوست3: خروجی نرم افزار lisrel 149

 

فهرست اشکال

شکل 2-1)  شش حالت ارتباط میان رضایت و وفاداری 23

شکل2-2)چرخه رضایت 27

 

فهرست جداول

جدول2-1)مناطق مختلف نمودار چهار بخشی 28

جدول2-2) تکنیک های مدیریت تعارض. 65

جدول 3-1) صفات طیف پاسخی پرسشنامه محیطی 79

جدول 3-2)ترکیب سوالات پرسشنامه 79

جدول4-1) جدول فراوانی جنسیت 91

جدول4-2) جدول فراوانی سطح تحصیلات 92

جدول4-3) جدول فراوانی وضعیت تاهل 93

جدول4-4) جدول فراوانی سن 94

جدول 4-5) جدول فراوانی جنسیت کارکنان 95

جدول 4-6) جدول فراوانی سطح تحصیلات کارکنان 96

جدول 4-7) جدول فراوانی وضعیت تاهل کارکنان 97

جدول 4-8) جدول فراوانی سن کارکنان 98

جدول4-9) توصیف متغیرابهام نقش 99

جدول4-10) توصیف متغیرتعارض نقش 100

جدول4-11) توصیف متغیر رضایت شغلی 101

جدول4-12) توصیف متغیرتعهد کارکنان 102

جدول4-13) توصیف متغیررضایت مشتری 103

جدول4-14) شاخص های برازش مدل 107

جدول 4-15) نتایج آزمون فرضیه های تحقیق 107

 

فهرست نمودارها

نمودار1): مدل تحقیق بر اساس مدل ویلاریس و کولهو( 2001 ) و مدل  فوئن و چوی ( 2012) 7

نمودار2-1) تعریف مفهوم رضایت مشتری . 19

نمودار2-2) ارتباط بین کیفیت محصول/خدمات و رضایت مشتری و سودمندی شرکت 25

شکل2-2)چرخه رضایت 27

نمودار 2-3)مدل شاخص رضایت مشتری آمریکا 31

نمودار 2-4) مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا 31

نمودار 2-5) بخشی از مدل شاخص رضایت مشتری در سوئیس 33

نمودار 2-6) مدل شاخص رضایت مشتری در مالزی 34

نمودار 2-7) مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ. 35

نمودار 2 7) عوامل مؤثر بر تعهد 44

نمودار4-1) نمودار میله ای جنسیت مشتری 91

نمودار4-2) نمودار میله ای تحصیلات مشتری 92

نمودار4-3) نمودار میله ای وضعیت تاهل مشتری 93

نمودار4-4) نمودار میله ای سن مشتری 94

نمودار4-5) نمودار میله ای جنسیت کارکنان 95

نمودار 4-6) نمودار میله ای سطح تحصیلات کارکنان 96

نمودار4-7) نمودار میله ای وضعیت تاهل کارکنان 97

نمودار4-8) نمودار میله ای وضعیت سن کارکنان 98

نمودار4-9) نمودار هیستوگرام ابهام نقش 99

نمودار4-10) نمودار هیستوگرام تعارض نقش 100

نمودار4-11) نمودار هیستوگرام رضایت شغلی 101

نمودار4-12) نمودار هیستوگرام تعهددرک شده کارکنان 102

نمودار4-13) نمودار هیستوگرام رضایت مشتری 103

نمودار 4-15) مدل استاندارد تحقیق 105

نمودار 4-16) محاسبه آماره t 106

 

 

 

پاورپوینت کليات خريد و مفاهيم آن

پاورپوینت کليات خريد و مفاهيم آن پاورپوینت کليات خريد و مفاهيم آن کليات خريد و مفاهيم آن تحقیق کليات خريد و مفاهيم آن مقاله کليات خريد و مفاهيم آن تعريف مديريت خريد آميخته خريد چهار عامل مهم در آميخته خريد…

پرسشنامه علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت

پرسشنامه علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت پرسشنامه عوامل موثر بر ارزش ویژه برند پرسشنامه ارزش ویژه برند شرکتهای ارائه دهنده اینترنت پرسشنامه ارزش ویژه برند خدمات اینترنت پرسرعت پرسشنامه ارزش ویژه برند…

بررسی تنصیف دارایی شوهر، اجرت المثل و نحله به عنوان آثار مالی انحلال نکاح

بررسی تنصیف دارایی شوهر، اجرت المثل و نحله به عنوان آثار مالی انحلال نکاح نحله پس از انحلال نکاح آثار مالی انحلال نکاح اجرت المثل پس از انحلال نکاح شرایط و ملاک های استحقاق نحله شرایط استحقاق اجرت المثل تنصیف…

مبانی نظری تولید ناب و عملکرد بازرگانی

مبانی نظری تولید ناب و عملکرد بازرگانی مبانی نظری تولید ناب مبانی نظری عملکرد بازرگانی مبانی نظری تولید ناب و عملکرد بازرگانی مبانی نظری رابطه تولید ناب و عملکرد بازرگانی مبانی نظری رابطه بین تولید ناب و عملکرد بازرگانی شرکت…

پاورپوینت فصل دوم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع انواع بازار و محيط بازاريابي

پاورپوینت فصل دوم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع انواع بازار و محيط بازاريابي پاورپوینت فصل دوم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع انواع بازار و محيط بازاريابي پاورپوینت فصل دوم کتاب…

شناخت فرهنگ وقف و تاثیرات خوب آن بر توسعه اقتصادی پایدار

شناخت فرهنگ وقف و تاثیرات خوب آن بر توسعه اقتصادی پایدار شناخت فرهنگ وقف توسعه اقتصادی پایدار تاثیرات فرهنگ وقف بر توسعه اقتصادی پایدار دانلود پایان نامه وقف دانلود پایان نامه توسعه اقتصادی پایدار پایان نامه اثرات وقف بر توسعه…

پاورپوینت بررسی اثر تاریخی کلوسئوم

پاورپوینت بررسی اثر تاریخی کلوسئوم دانلود رایگان پاورپوینت بررسی اثر تاریخی کلوسئوم پاورپوینت بررسی اثر تاریخی کلوسئوم بررسی اثر تاریخی کلوسئوم اثر تاریخی کلوسئوم چه کسی کلوسیوم را تاسیس کرد و به چه علت ؟ معماری و مهندسی کلسیوم روم…

کارت امتیازی متوازن( Balanced Score Card )

کارت امتیازی متوازن( Balanced Score Card ) روش‌های نوین سنجش عملکرد سازمان‌ها كپلن و نورتون برنامه‌ریزی استراتژیک ارزیابی متوازن مدل ارزیابی متوازن کارت امتیازی متوازن دانلود مقاله کارت امتیازی متوازن رفتن به سایت اصلی کارت امتیازی متوازن ( Balanced Score…

نقش فرآیند مدیریت دانش بر اثربخشی بانک

نقش فرآیند مدیریت دانش بر اثربخشی بانک پایان نامه مدیریت دانش پایان نامه اثربخشی بانک فرایندهای مدیریت دانش تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد بانک پیاده سازی مدیریت دانش در بانک استقرار مدیریت دانش در بانک بکارگیری مدیریت دانش در بانک…

  • جستاری درگرایش و پیدایش شیعه
  • جستاری درگرایش و پیدایش شیعه شیعه تشیع مسئولیت شیعه بودن تاریخچه پیدایش شیعه دانلود مقاله جستاری درگرایش و پیدایش شیعه سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پایان نامه خرید پایان نامه…

  • پاورپوینت فصل ششم کتاب مبانی مدیریت رابینز و دی سنزو ترجمه اعرابی با موضوع مباني رفتار فردي و گروهي
  • پاورپوینت فصل ششم کتاب مبانی مدیریت رابینز و دی سنزو ترجمه اعرابی با موضوع مباني رفتار فردي و گروهي دانلود پاورپوینت فصل ششم کتاب مبانی مدیریت رابینز و دی سنزو ترجمه اعرابی با موضوع مباني رفتار فردي و گروهي دانلود…

  • مبانی نظری ترویج و توسعه کشاورزی از طریق نظام مشارکت محلی
  • مبانی نظری ترویج و توسعه کشاورزی از طریق نظام مشارکت محلی ترویج فعالیتهای کشاورزی توسعه فعالیتهای کشاورزی ترویج و توسعه کشاورزی در ایران نقش شوراهای روستایی در ترویج و توسعه کشاورزی مشارکت مردمی در ترویج و توسعه فعالیتهای کشاورزی مبانی…

  • تاثیر پیدایش داعش بر سیاست خارجی ایران
  • تاثیر پیدایش داعش بر سیاست خارجی ایران چگونگی شکل گیری داعش در بعد داخلی چگونگی شکل گیری داعش در بعد منطقه‌ای چگونگی شکل گیری داعش در بعد بین‌المللی اثرات داعش بر سیاست خارجی ایران سیاست خارجی ایران تحت تاثیر ظهور…

  • شناسایی و آنالیز تطبیقی گردونه نقش در مساجد قدیمی ایران
  • شناسایی و آنالیز تطبیقی گردونه نقش در مساجد قدیمی ایران تحلیل نقوش مسجد کبود تبریز تحلیل نقوش مسجد شیخ لطف الله بررسی نقوش مسجد کبود تبریز بررسی نقوش مسجد شیخ لطف الله شناسایی گردونه نقش مسجد کبود تبریز شناسایی گردونه…

  • پرسشنامه تعهد سازمانی
  • پرسشنامه تعهد سازمانی پرسشنامه تعهد سازمانیپرسشنامه تعهد سازمانی دانلود پرسشنامه تعهد سازمانی پورتر پرسشنامه تعهد سازمانی بالفور و وکسلر تفسیر پرسشنامه تعهد سازمانی آلن و مایر روایی و پایایی پرسشنامه تعهد سازمانی آلن و مایر نمره گذاری پرسشنامه تعهد سازمانی…

  • مبانی ساختار سازمانی و تاثیر آی تی بر شکل گیری سازمان های الکترونیک
  • مبانی ساختار سازمانی و تاثیر آی تی بر شکل گیری سازمان های الکترونیک دولت الکترونیک مبانی ساختار سازمانی دانلود پایان نامه تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان دانلود پایان نامه تاثیر فناوری اطلاعات شکل گیری سازمان های الکترونیک دانلود پایان نامه…

  • پرسش نامه انگیزش شغل از دیدگاه کارکنان هاکمن و اولدهام
  • پرسش نامه انگیزش شغل از دیدگاه کارکنان هاکمن و اولدهام پرسش نامه انگیزش هاکمن و اولدهام شغل از دیدگاه کارکنان رفتن به سایت اصلی محتوای این بسته شامل موارد زیر می باشد : پرسشنامه عنوان کامل: پرسشنامه انگیزش شغل از…

  • مبانی نظری شناسایی علل تاثیرگذار برون سپاری خدمات شهری با مدل سوات
  • مبانی نظری شناسایی علل تاثیرگذار برون سپاری خدمات شهری با مدل سوات عوامل برون سپاری ضرورت برون سپاری برون سپاری خدمات شهری برون سپاری خدمات شهرداری تاثیر برون سپاری بر عملکرد سازمان برون سپاری خدمات شهری با مدل سوات آسیب…

  • بررسی عوامل موثر در ساختن یک استخر پرورش ماهی
  • بررسی عوامل موثر در ساختن یک استخر پرورش ماهی پرورش ماهی استخر پرورش ماهی طراحی و ساخت مزارع آبی بررسی عوامل موثر در ساختن یک استخر پرورش ماهی دانلود پروژه شیلات دانلود پروژه رشته شیلات رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • مبانی نظری ارتباط بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی
  • مبانی نظری ارتباط بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری اثربخشی سازمانی بررسی وضعیت مدیریت دانش در گمرک استقرار مدیریت دانش در گمرک کیش پیاده سازی مدیریت دانش در گمرک کیش مبانی نظری رابطه بین…

  • بررسی تئوری اشعار و ترانه های فولکلور
  • بررسی تئوری اشعار و ترانه های فولکلور جایگاه زن درترانه های محلی بررسی ترانه های محلی مقام زن در ترانه های محلی مقام زن در ترانه های محلی لری مقام زن در ترانه های محلی ترکی جایگاه زن درترانه های…

  • توصیف محیط‌های متخلخل و بررسی معادلات حاکم بر آن
  • توصیف محیط‌های متخلخل و بررسی معادلات حاکم بر آن محیط متخلخل معادلات محیط متخلخل محیط جامد دارای تخلخل جریان سیال در محیط متخلخل انتقال حرارت در محیط متخلخل دانلود تحقیق توصیف محیط‌های متخلخل و بررسی معادلات حاکم بر آن رفتن…

  • پیاده سازی روشهای رمزنگاری RNS و مقایسه آنها با هم
  • پیاده سازی روشهای رمزنگاری RNS و مقایسه آنها با هم ضرب پیمانه ای ضرب كننده RNS روشهای پیاده سازی ضرب در RNS پیاده سازی روشهای رمزنگاری RNS و مقایسه آنها با هم رمزنگاری RSA دانلود پایان نامه معماری كامپیوتر مقایسه…

  • ابزارهای کارآمد زن در تحکیم شخصیت و ازدیاد محبوبیت در نظام خانواده
  • ابزارهای کارآمد زن در تحکیم شخصیت و ازدیاد محبوبیت در نظام خانواده تفاوت ساختار جسمی و روانی زن و مرد ابزارهای زن در تحکیم شخصیت خانواده ابزارهای زن در محبوبیت نظام خانواده ازدیاد محبوبیت در نظام خانواده تحکیم شخصیت در…

  • سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت و چگونگی کاربرد آن در دانشگاه ها
  • سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت و چگونگی کاربرد آن در دانشگاه ها سیستم هزینه یابی هزینه یابی بر مبنای فعالیت سیستم مدیریت هزینه در سازمان کاربرد هزینه یابی بر مبنای فعالیت در بخش آموزش دانلود پایان نامه بکارگیری هزینه…

  • پاورپوینت روشهای غلبه بر تنبلي و انجام بيشترين كار در كمترين زمان
  • پاورپوینت روشهای غلبه بر تنبلي و انجام بيشترين كار در كمترين زمان پاورپوینت روشهای غلبه بر تنبلي و انجام بيشترين كار در كمترين زمان پاورپوینت روشهای غلبه بر تنبلي پاورپوینت انجام بيشترين كار در كمترين زمان تحقیقروشهای غلبه بر تنبلي…

  • شناسایی و کاربرد انواع گرونا در ایران و بررسی ذخیره و کیفیت آنها براساس رخنمونهای سطحی
  • شناسایی و کاربرد انواع گرونا در ایران و بررسی ذخیره و کیفیت آنها براساس رخنمونهای سطحی انواع گرونا در ایران كانی گارنت یا گرونا بررسیهای اکتشافی معادن کانی ماده معدنی گارنت از نوع آندرادیت ارزیابی ذخیره و خلوص گارنت براساس…

  • مبانی نظری تأثیر عملکرد مدیریتی و اطلاعاتی در محافظه کاری مشروط و بدون قید و شرط
  • مبانی نظری تأثیر عملکرد مدیریتی و اطلاعاتی در محافظه کاری مشروط و بدون قید و شرط محافظه كاری شرطی محافظه كاری غیرشرطی عملکرد مدیریتی و اطلاعاتی تاثیر عملکرد مدیریتی بر محافظه كاری شرطی تاثیر عملکرد مدیریتی بر محافظه كاری غیرشرطی…

  • بررسی مقایسه ای شرط ضمان در فقه و حقوق ایران
  • بررسی مقایسه ای شرط ضمان در فقه و حقوق ایران انواع شرط ضمانیه پایان نامه شرط ضمان در عقود اذنی شرط ضمان در حقوق ایران مطالعه مقایسه ای انواع شرط ضمان انواع شرط ضمان در فقه امامیه اقسام شرط ضمانیه…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *