استقرار و پیاده سازی CRM در آژانس های مسافرتی با مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM

استقرار و پیاده سازی CRM در آژانس های مسافرتی با مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM

اهمیت ولزوم اجرای CRM
مدیریت ارتباط با مشتری در آژانس های مسافرتی
ضرورت اجرای CRM در دفاتر خدمات گردشگری
مزایای CRM برای دفاتر خدمات گردشگری
مدل های پیاده سازی CRM
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه CRM در آژانس های مسافرتی
پیاده سازی CRM در آژانس های مسافرتی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

استقرار و پیاده سازی CRM در آژانس های مسافرتی با مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM

 

 

 

 

 

هدف از این پژوهش بررسی استقرار و پیاده سازی CRM در آژانس های مسافرتی با  مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM می باشد.

 

 

 

 

مزایای CRM برای دفاتر خدمات گردشگری

مزایایی که CRM برای دفاتر خدمات گردشگری به ارمغان می آورد را می توان به دو جنبه  تقسیم بندی کرد:

 

الف- مزایای سخت افزاری که شامل افزایش درآمد و کاهش هزینه هاست.

2-11-1) افزایش درآمد
 دفاتر گردشگری از طریق افزایش حجم فروش می توانند درآمدشان را افزایش دهند. روش های افزایش فروش که با کمک مدیریت ارتباط با مشتری CRM صورت می گیرد، عبارتند از:
1-    کسب مشتریان جدید
2-    ترغیب مشتریان فعلی به خرید خدمات بیشتر
3-    ترغیب مشتریان به خرید خدمات جدید
4-    حفظ مشتریان و ایجاد وفاداری در آنها
5-    انجام برخی خدمات برای مشتریان به  صورت رایگان
6-    توسعه فروش از طریق تبلیغ مشتریان راضی و وفادار

 

 

 

2-11-2) کاهش هزینه ها 
با پیاده سازی CRM کاهش هزینه ها در بخش های مختلفی، برای دفاتر خدمات گردشگری به وجود می آید،که عبارتند از:
1-    کاهش هزینه هایی که مطلوب نظر مشتری نیست: بسیاری از خدماتی که به  صورت انبوه در قالب تورهای گروهی ارایه می شود، مطلوب نظر بسیاری از مشتریان نیست و علاوه بر تحمیل هزینه ها به دفاتر خدمات گردشگری در برخی مواقع موجب نارضایتی مشتری نیز می گردد. بدیهی است در صورت مطالعه سلیقه و نیاز مشتری و شناخت آنها می توان از این هزینه ها جلوگیری نمود و خدماتی باب میل مشتری با هزینه ای کمتر ارایه داد.

 

 

2-    کاهش هزینه های بازاریابی: در بسیاری مواقع به  علت عدم شناسایی مشتریان هدف هزینه های گزافی در خصوص بازاریابی برای جذب مشتریان جدید در دفاتر خدمات گردشگری رخ می دهد که با پیاده سازی CRM می توان با شناسایی و طبقه بندی مشتریان از میزان این هزینه ها کاست.

 

 

3-    کاهش هزینه های فروش: CRM درحوزه فروش نیز می تواند از طرق زیر منجر به کاهش هزینه ها شود:
–    مرور آسان اطلاعات مشتری قبل از ایجاد ارتباط با او جهت معرفی هدفمند محصولات و خدمات
–    استفاده از کانال ها و شبکه های فروش مناسب و ارزان
–    امکان فروش الکترونیک محصول و خدمات

 

 

4-    ارایه خدمات مناسب:
–    کاهش زمان پاسخ گویی
–    بهبود هماهنگی بین واحدهای گردشگری و پشتیبانی خدمات با بخش فروش
–    افزایش کارایی هزینه ها از طریق به کارگیری از امکانات و کانال های جدید

 

 

ب- مزایای نرم افزاری پیاده سازی CRM

2-11-3) افزایش رضایت مشتری
رضایت مشتری نتیجه خرید، مصرف کالا یا خدماتی است که از مقایسه عایدی و هزینه های خرید با نتایج مورد انتظار به دست می آید. رضایت مشتری  به حالت خوش آیندی که در مشتری پس از دریافت کالا یا خدمات ایجاد می شود، تعریف می کنند. به نظر می رسد رضایت مشتری احساسی است که در نتیجه ارزیابی خدمات حاصل می شود. مبنا و اساس رضایت هر مشتری، انتظارات و درک او از خدمات ارایه شده است که هر مشتری انتظار دارد. چنانچه در ارایه خدمات درک وی از خدمات کمتر از انتظاراتش باشد به نارضایتی وی منجر می گردد(زیویار،1391).

 

 

2-11-4) ایجاد وفاداری در مشتری
وفاداری ایجاد تعهد در مشتری برای انجام معامله با سازمان خاص و خرید کالا و خدمات به طور مکرر توصیف می-شود(Larson& Susanna,2004). وفاداری تعهد عمیقی به خرید دوباره محصول یا خدمت برتری داده شده در آینده است، کهبه معنای خرید دوباره از یک برند علی رغم وجود تأثیرات محیطی و اقدامات بازار یابی رقبا برای تغییر رفتار است(Tylor at al,2004). وفاداری زمانی اتفاق  می افتد که مشتریان با اطمینان احساس کنند، سازمان مورد نظر به بهترین وجه ممکن می تواند نیازهای آنها را برطرف کند، به طوری گه رقیبان سازمان از مجموعه ملاحظات مشتریان خارج شده و تنها به خرید از سازمان اقدام نمایند(Eshghi at al,2007).  

 

 

 

2-11-5) بازاریابی دهان به دهان از سوی مشتریان(DLBOOK.NET,1393)
این نوع بازاریابی از طریق مشتریان وفادار صورت می-پذیرد، لذا تلاش سازمان را در جهت وفادار ساختن مشتریان می طلبد. بازاریابی دهان  به  دهان نوعی از بازاریابی است که مردم را در بازگو کردن پیام بازاریابی سازمان به دیگران برمی انگیزد. تنها نوع بازاریابی که بر پایه تفکر واقعی مشتری نسبت به شرکت باشد بازاریابی دهان به دهان است، این بازاریابی صادقانه تر و شریف تر از انواع دیگر بازاریابی است، در حقیقت تلاش برای راضی کردن مشتریان از طریق شناسایی و برآوردن نیازهایشان به منظور این که     تجربه-هایشان را به خانواده ها، دوستان وجامعه در میان بگذارند، فلسفه وجودی این نوع بازار یابی است. شرکت باید در جهت  خشنود ساختن مشتری تلاش کند، تا مشتری تجربه خشنودی خود را به دیگران در میان بگذارد.
این امر از طریق شناسایی نیازها، سلایق و خواسته های مشتریان با بکار گیری  CRMامکان پذیر می شود.

 

 

2-11-6) ایجاد تصویر مثبت از آژانس
عده ای معتقدند تصویر نوعی دانایی ذهنی است و حاصل ترکیب ویژگی های یک سازمان خاص است. این ویژگی ها شامل سنن، ایدئولوژی، نام شرکت، اعتبار، سطوح قیمتی، تنوع خدمت و کیفیت ارایه شده در تعامل های میان افراد و شرکت است(انگوین و لبلانک،1999). جمعی از نویسندگان عقیده دارند که تصویر سازمانی نتیجه تعامل تجربه ها، احساس ها، عقاید، عواطف و دانشی است که افراد در مورد یک شرکت دارند(گوپتا وپیرچ،2008).

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
مقدمه
2-1) چگونگی پیدایش CRM
2-2) روند تکاملCRM
2-3) سیر تحول فناوری CRM
2-4) تعریف و مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) 
2-5) انواع رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) 
2-6) انواع سیستم هایCRM
2-7) اهمیت ولزوم اجرایCRM
2-8) اهدافCRM  
2-9) مزایای یک برنامه مؤثر مدیریت ارتباط با مشتریCRM
2-10) مدیریت ارتباط با مشتری و آژانس های مسافرتی
2-10-1)  انواع آژانس های خدمات مسافرتی در ایران
2-10-2)ضرورت اجرای CRM در دفاتر خدمات گردشگری
2-11) مزایایCRM برای دفاتر خدمات گردشگری
2-12) ریسک پیاده سازی  CRM
2-13) پیشینه تحقیق پیاده سازی CRM
2-13-1) مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM
2-14) مدل تحقیق

منابع

 

مطالعه و بررسی انواع مدل های مدیریت دانش

مطالعه و بررسی انواع مدل های مدیریت دانش مدل های مدیریت دانش مدل های مدیریت دانش چیست مدل های بلوغ مدیریت دانش مدل های ارزیابی مدیریت دانش مقایسه مدلهای مدیریت دانش مدل های اصلی مدیریت دانش انواع مدل های مدیریت…

بررسی نگرش کارکنان نسبت به فرهنگ سازمانی در راستای مدیریت مشاركتی

بررسی نگرش کارکنان نسبت به فرهنگ سازمانی در راستای مدیریت مشاركتی فرهنگ سازمانی مدیریت مشارکتی نگرش کارکنان نسبت به فرهنگ سازمانی رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی بررسی نگرش کارکنان نسبت…

تعیین تعداد واحدهای لایه مخفی در شبکه‌های عصبی چند لایه و تنظیم پارامتر مراقبت در شبکه ART

تعیین تعداد واحدهای لایه مخفی در شبکه‌های عصبی چند لایه و تنظیم پارامتر مراقبت در شبکه ART تنظیم پارامتر تعیین ساختار اتوماتاهای یادگیر شبکه های عصبی چند لایه الگوریتم انتشار خطا به عقب دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته هوش…

مقاله كارشناسی در رشته مهندسی برق و الكترونیك با عنوان گیرنده و فرستنده های حسی(SICK)

مقاله كارشناسی در رشته مهندسی برق و الكترونیك با عنوان گیرنده و فرستنده های حسی(SICK) گیرنده و فرستنده های حسی سنسور انكودرهای صنعتی سیستم حفاظتی نوری سیستم های شناسایی اتوماتیك دانلود پایان نامه گیرنده و فرستنده های حسی دانلود مقاله…

بررسی تطبیقی زیبایی از منظر آراء فیلسوفان

بررسی تطبیقی زیبایی از منظر آراء فیلسوفان نگرش فرانمایی رابطه هنر و زیبایی زیبایی از منظر فیلسوفان دانلود مقالات رشته هنر بررسی تطبیقی زیبایی از منظر آراء فیلسوفان خرید تحقیق رشته هنر سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش…

بررسی عملکرد سیستم کنترل اسکادا در نظارت بر شبکه های قدرت

بررسی عملکرد سیستم کنترل اسکادا در نظارت بر شبکه های قدرت سیستم کنترل اسکادا اصول کارکرد سیستم های SCADA عملکرد سیستم اسکادا در مانیتورینگ شبکه های قدرت بررسی عملکرد سیستم کنترل اسکادا در نظارت بر شبکه های قدرت عملکرد سیستم…

پایان نامه کارشناسی زمین شناسی با عنوان گزارش عملیات صحرایی جاده هراز- بی بی شهربانو- توچال (ورامین)

پایان نامه کارشناسی زمین شناسی با عنوان گزارش عملیات صحرایی جاده هراز- بی بی شهربانو- توچال (ورامین) ژئومورفولوژی زمین شناسی طرح عملیات صحرایی گزارش عملیات صحرایی جاده هراز بی بی شهربانو توچال دانلود پایان نامه کارشناسی زمین شناسی با عنوان…

بررسی اثر سیلابزنی میكروبی بر نمونه های مغزی مخزن نفتی آغاجاری

بررسی اثر سیلابزنی میكروبی بر نمونه های مغزی مخزن نفتی آغاجاری نمونه مغزی بیوسورفکتانت نگهدارنده مغزه ازدیاد برداشت میکروبی نفت بررسی اثر سیلابزنی میكروبی بر نمونه های مغزی مخزن نفتی آغاجاری سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل…

بررسی پدیده جهانی شدن و چالشهای آن در آموزش و پرورش در سطح جهانی

بررسی پدیده جهانی شدن و چالشهای آن در آموزش و پرورش در سطح جهانی جهانی شدن تحول درآموزش و پرورش چالشهای جهانی شدن در آموزش و پرورش دانلود پایان نامه رشته تکنولوژی اطلاعات جهانی شدن و تحول درآموزش و پرورش…

  • مبانی نظری بررسی وضعیت موجود مدیریت پروژه در سازمانها و مقایسه آن با شیوه های مدیریت پروژه در استاندارد PMBOK
  • مبانی نظری بررسی وضعیت موجود مدیریت پروژه در سازمانها و مقایسه آن با شیوه های مدیریت پروژه در استاندارد PMBOK طراحی سیستم مدیریت پروژه با PMBOK مدیریت پروژه در سازمانها با استاندارد PMBOK پیاده سازی استاندارد PMBOK در سازمانها وضعیت…

  • بررسی اشتغال زنان در فعالیتهای مهم اقتصادی
  • بررسی اشتغال زنان در فعالیتهای مهم اقتصادی اشتغال زنان اشتغال بانوان دانلود پایان نامه اشتغال زنان بررسی اشتغال زنان در فعالیتهای مهم اقتصادی اشتغال زنان در فعالیتهای اقتصادی دانلود پایان نامه رشته علوم اجتماعی دانلود پایان نامه علوم اجتماعی رفتن…

  • مبانی نظری انتخاب یک سیستم مناسب ارزیابی عملکرد مدیریت منابع سازمانی در دانشگاه
  • مبانی نظری انتخاب یک سیستم مناسب ارزیابی عملکرد مدیریت منابع سازمانی در دانشگاه ارزیابی عملکرد کارکنان مبانی نظری ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد کارکنان شاخص های ارزیابی عملکرد کارکنان شاخص های کلیدی ارزیابی عملکرد مدل های نوین ارزیابی عملکرد کارکنان…

  • مقاله ترجمه شده رشته مکانیک با عنوان مدل خزشی برای خاک های غیراشباع در منطقه رانش در رانش زمین
  • مقاله ترجمه شده رشته مکانیک با عنوان مدل خزشی برای خاک های غیراشباع در منطقه رانش در رانش زمین رانش زمین دستگاه تست خزش منطقه رانش در رانش مدل خزشی برای خاک همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروشگاه…

  • پرسشنامه تولید ناب
  • پرسشنامه تولید ناب پرسشنامه تولید ناب دانلود پرسشنامه تولید ناب پرسشنامه استاندارد تولید ناب دانلود پرسشنامه استاندارد تولید ناب پرسشنامه تولید ناب در شرکت های تولیدی دانلود پرسشنامه تولید ناب در شرکت های تولیدی پرسشنامه رابطه بین تولید ناب و…

  • مقاله ترجمه شده رشته صنایع غذایی با عنوان محرکه و مدل سازی برنامه زمان اجرا
  • مقاله ترجمه شده رشته صنایع غذایی با عنوان محرکه و مدل سازی برنامه زمان اجرا محرکه مدل سازی مدل سازی برنامه زمان اجرا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروشگاه ساز فایل مقاله ترجمه شده دانلود مقاله ترجمه شده…

  • بررسی گسترش همکاری صنعت بیمه و بازار سرمایه
  • بررسی گسترش همکاری صنعت بیمه و بازار سرمایه بیمه بازار سرمایه سرمایه‌گذاری بیمه‌های اعتباری توسعه‌ صنعت بیمه اوراق بهادار بیمه‌ای دانلود پایان نامه رشته بیمه بررسی گسترش همکاری صنعت بیمه و بازار سرمایه دانلود پایان نامه بیمه دانلود پایان نامه…

  • پرسشنامه بررسی رابطه ابعاد مختلف اعتماد روی وفاداری در شرکتهای خدماتی
  • پرسشنامه بررسی رابطه ابعاد مختلف اعتماد روی وفاداری در شرکتهای خدماتی پرسشنامه ابعاد مختلف اعتماد پرسشنامه وفاداری در شرکتهای خدماتی پرسشنامه وفاداری در شرکتهای خدماتی پرسشنامه ابعاد مختلف اعتماد در شرکتهای خدماتی پرسشنامه رابطه اعتماد با وفاداری پرسشنامه رابطه اعتماد…

  • درایوهای کششی مبدل پیشرفته و كنترل آنها
  • درایوهای کششی مبدل پیشرفته و كنترل آنها درایوهای تراكشن درایوهای تراكشن اینورتری پیشرفته کنترل درایوهای تراكشن اینورتری پیشرفته دانلود مقالات مهندسی الکترونیک دانلود مقالات الکترونیک درایوهای کششی مبدل پیشرفته و كنترل آنها درایوهای تراكشن اینورتری پیشرفته و كنترل آنها رفتن…

  • ارائه ی یک الگوریتم جستجوی مبتنی بر روشهای مبنی برجمعیت در بهینه سازی ترکیبی
  • ارائه ی یک الگوریتم جستجوی مبتنی بر روشهای مبنی برجمعیت در بهینه سازی ترکیبی بهینه سازی ترکیبی روشهای مبنی برجمعیت الگوریتمهای جستجو مساله مسیریابی وسایل نقلیه الگوریتم جستجوی مبتنی بر روشهای مبنی برجمعیت ارائه ی یک الگوریتم جستجوی مبتنی بر…

  • مبانی نظری شناسایی و تحلیل مولفه های استراتژی های منابع انسانی در بررسی ارزیابی عملکرد مدیران
  • مبانی نظری شناسایی و تحلیل مولفه های استراتژی های منابع انسانی در بررسی ارزیابی عملکرد مدیران مبانی نظری ارزیابی عملکرد مدیران مبانی نظری استراتژی های منابع انسانی شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران روشهای ارزیابی عملکرد مدیران مولفه های استراتژی های…

  • مقاله کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان ضرورت بانکداری الکترونیک در شهر الکترونیک
  • مقاله کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان ضرورت بانکداری الکترونیک در شهر الکترونیک بانکداری الکترونیک شهر الکترونیک پرداخت الکترونیکی ضرورت بانکداری الکترونیک در شهر الکترونیک مزایای استفاده از بانکداری الکترونیکی دانلود مقالات کارشناسی ارشد مدیریت رفتن به سایت اصلی مقاله کارشناسی…

  • بررسی حدود مختلف از نظر اجرا و موانع آن با تاکید بر عصر حضور و غیبت امام
  • بررسی حدود مختلف از نظر اجرا و موانع آن با تاکید بر عصر حضور و غیبت امام اجرای حدود در عصر غیبت اجرای حدود در عصر حضور آیات و روایات درباره اجرای حدود موانع اجرای حدود کیفری بررسی حدود مختلف…

  • تعادل بخشی قانون انسانی کردن روابط بین الملل
  • تعادل بخشی قانون انسانی کردن روابط بین الملل اشغال حقوق بشر قانون انسانی کردن روابط بین الملل دانلود مقالات رشته حقوق دانلود مقالات حقوق دانلود مقالات حقوقی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل فروشگاه فایل…

  • پاورپوینت هزینه یابی بر مبنای فعالیت و سیستم مدیریت هزینه (همراه با مثالهای تشریحی)
  • پاورپوینت هزینه یابی بر مبنای فعالیت و سیستم مدیریت هزینه (همراه با مثالهای تشریحی) پاورپوینت هزینه یابی بر مبنای فعالیت و سیستم مدیریت هزینه هزینه یابی بر مبنای فعالیت و سیستم مدیریت هزینه تحقیق هزینه یابی بر مبنای فعالیت و…

  • عوامل موثر و علل نوسانات بهره وری و ارائه استراتژیهای مناسب برای بهبود آن
  • عوامل موثر و علل نوسانات بهره وری و ارائه استراتژیهای مناسب برای بهبود آن دانلود پایان نامه بهره وری علل نوسانات بهره وری عوامل موثر بر بهره وری ارائه استراتژیهای مناسب بهبود بهره وری عوامل موثر و علل نوسانات بهره…

  • پایان نامه رشته مکانیک و صنایع با عنوان سیستم های رطوبت زدا
  • پایان نامه رشته مکانیک و صنایع با عنوان سیستم های رطوبت زدا رطوبت زدایی مواد جاذب رطوبت سیستم های رطوبت زدا دانلود پایان نامه رشته مکانیک و صنایع با عنوان سیستم های رطوبت زدا سیستم همکاری در فروش فایل همکاری…

  • جهاد، خودكفایی و امنیت غذایی
  • جهاد، خودكفایی و امنیت غذایی جهاد خودكفایی امنیت غذایی رفاه اجتماعی مدیریت جهادی جهاد، خودكفایی و امنیت غذایی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق رشته…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد رشته علوم تربیتی با عنوان شناخت عوامل مؤثربر آگاهی ورفتار دانش آموزان دختر نسبت به حجاب
  • پایان نامه کارشناسی ارشد رشته علوم تربیتی با عنوان شناخت عوامل مؤثربر آگاهی ورفتار دانش آموزان دختر نسبت به حجاب حجاب بد حجابی قرآن و حجاب نقش حجاب در ازدواج دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته علوم تربیتی با عنوان…

  • وضعیت معامله واجد شرایط اهلیت در فقه و قانون مدنی
  • وضعیت معامله واجد شرایط اهلیت در فقه و قانون مدنی اهلیت در معامله مفهوم اهلیت و شرایط آن وضعیت معامله واجد شرایط اهلیت وضعیت معامله واجد شرایط اهلیت در فقه وضعیت معامله واجد شرایط اهلیت در قانون مدنی مالیت داشتن…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *