ارزیابی محدودیت ها و موانع در پیاده سازی برنامه های بهبود کیفیت صنایع

ارزیابی محدودیت ها و موانع در پیاده سازی برنامه های بهبود کیفیت صنایع

بهبود کیفیت
برنامه های بهبود کیفیت
بهبود کیفیت صنایع
صنایع کوچک ارومیه
بررسی محدودیت ها و موانع در پیاده سازی برنامه های بهبود کیفیت صنایع
پایان نامه کارشناسی ارشد بررسی محدودیت ها و موانع در پیاده سازی برنامه های بهبود کیفیت صنایع

رفتن به سایت اصلی

دانلود پروپوزال کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی
بررسی محدودیت ها و موانع در پیاده سازی برنامه های بهبود کیفیت صنایع
(مورد مطالعه: صنایع کوچک ارومیه)
 
چکیدهبا توجه به محیط رقابتی امروز، اهمیت برنامه های بهبود کیفیت به منظور دستیابی به کیفیت محصولات و خدمات، کاهش هزینه ها و افزایش کارایی بیش از پیش آشکار می شود. برنامه های بهبود کیفیت به منظور افزایش کیفیت محصولات و خدمات در صنایع کوچک به اجرا گذارده می شود که به علت ویژگیهای خاص این صنایع، استقرار این برنامه ها دارای محدودیتهایی می باشد.پژوهشهای زیادی در داخل و خارج از کشور، عوامل موثر بر اجرای برنامه های بهبود کیفیت ( عوامل درون سازمانی و برون سازمانی ) را مورد بررسی قرار داده اند. از جمله این عوامل می توان بر حمایت مدیریت، آموزش، و فرهنگ سازمانی ( عوامل درون سازمانی )، فرهنگ جامعه، محیط پویا یا ایستا و وضعیت اقتصادی ( عوامل برون سازمانی ) اشاره کرد.هدف از پژوهش حاضر بررسی تنگنا ها و مشکلات اجرای برنامه های بهبود کیفیت در شهرک های صنعتی شهرستان ارومیه می باشد. مطالعه از طریق آزمونهای آماری و با استفاده از نرم افزارهای آماری تحلیل گردید.یافته های این پژوهش، فرضیه وجود رابطه بین تکنولوژی، نگرش مدیران و کارکنان، تخصص و محدودیتهای اقتصادی، با اجرای برنامه های بهبود کیفیت را تایید کردند. به عبارت دیگر پنج عامل تکنولوژی، نگرش مدیران و کارکنان به برنامه های بهبود کیفیت، تخصص مدیران و مسئولین کیفیت و محدودیتهای اقتصادی از عواملی می باشند که استقرار برنامه های بهبود کیفیت را به شدت تحت تاثیر قرار می دهند. در واقع نقص در این عوامل می تواند، از موانع اجرای برنامه های بهبود کیفیت محسوب شود.
 
کلمات کلیدی
بهبود کیفیت
برنامه های بهبود کیفیت
بهبود کیفیت صنایع
 
بیان مسئلهصنایع کوچک به عنوان استراتژی مهم برای کاهش بیکاری محسوب می شوند. همچنین این صنایع به علت ویژگیهای خاص آن از جمله انعطاف پذیری، رفتار خلاقانه و تصمیم گیری سریع که از مزیت های آن محسوب می شود. همچنین معایبی از جمله، محدودیتهای مالی و انسانی و اطلاعاتی، مورد توجه می باشند (Cemal Akyüz, Akyüz, Serin, Cindik,2006 ). استقرار برنامه های بهبود کیفیت در این صنایع نیازمند در نظر گرفتن این ویژگیها می باشد که ممکن است در راستای آن محدودیتها و مشکلاتی وجود داشته باشد.بر اساس بررسیهای انجام شده رقابت فروشندگان و عرضه کنندگان یک محصول و یا خدمت به اشکال گوناگونی ظاهر می شود لکن مهمترین جنبه آن کیفیت است (فاطمی قمی، ۱۳۷۰). همچنین کیفیت یکی از مهمترین عواملی است که می تواند به عنوان عاملی مؤثر در کسب درآمد مورد نیاز صنایع و نهایتاً کشور تأثیر بسزایی داشته باشد (مهرگان، 1۳۷۹). سازمانها برای رسیدن به حد مطلوب کیفیت از برنامه های مختلفی از جمله بسترسازی فرهنگی، مدیریت کیفیت جامع، کنترل کیفیت آماری، روش QFD ، آموزش پرسنل و …استفاده میکنند. اجرای صحیح و مؤثر این برنامه ها در سازمانها، توأم با مشکلاتی است که سازمانها با آن درگیر می باشند.بر اساس بررسیهای انجام شده از منابع داخلی، برنامه های بهبود کیفیت در داخل کشور بیشتر در زمینه خدمات(بانکها و بیمارستانها) و صنایع تولیدی بزرگ مورد توجه قرار گرفته است و اهتمام چندانی به اجرای این برنامه ها در صنایع کوچک صورت نگرفته است (وطن خواه، گوهری، عبدی، 1389؛مهرگان ۱۳۷۹). از این رو در این پژوهش با در نظر گرفتن شرایط و ویژگیهای خاص صنایع کوچک سعی در شناسایی عوامل مؤثر بر اجرای برنامه های بهبود کیفیت و موانع و تنگناهای عمده بر سر راه استقرار این برنامه ها، شده است
 
فهرست مطالبچکیده فصل اول : کلیات بیان مسئله اهمیت و ضرورت انجام تحقیق اهداف مشخص تحقیق فرضیات پژوهش فرضیه اول فرضیه دوم فرضیه سوم فرضیه چهارم فرضیه پنجم تعاریف و اصطلاحات برنامه ریزی کیفیت صنایع کوچک برنامه کسب و کار تکنولوژی محدودیتهای اقتصادی سطح تخصص کیفیت فصل دوم : ادبیات تحقیق تاریخچه و سیر تحول نظریه های بهبود کیفیت
ضرورت کنترل کیفیت
نتایج تحقیقات در زمینه استقرار کنترل کیفیت
مکانیزم روش QFD مراحل QFD نتایج تحقیقات در زمینه QFD مدل کانو مکانیزم ISO تاریخچه ISO تعریف استاندارد ISO نتایج تحقیقات در زمینه ISO مکانیزم مدیریت کیفیت اصول مدیریت کیفیت نتایج تحقیقات مدیریت کیفیت
مکانیزم مدیریت کیفیت جامع
اصول مدیریت کیفیت جامع
نتایج تحقیقات مدیریت کیفیت جامع مدل جایزه کیفیت دمینگ مدل جایزه ملی کیفیت مالکوم بالدریج مدل بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت فن کیفیت خدمات روش جوران
مدل هزینه یابی فرآیندی
مدل کوه یخ روش BSC روش تاگوچی روش ایشی کاوا
مدل مدیریت کیفیت جامع پیشرفته  
فصل سوم : روش تحقیق مقدمه روش تحقیق جامعه آماری نمونه آماری روش آماری اعتبار پرسشنامه مشخصات پرسشنامه فرآیند پژوهش فصل چهارم : توصیف و تجزیه و تحلیل داده ها ارائه و تجزیه و تحلیل داده ها بررسی سؤال اول بررسی سؤال دوم بررسی سؤال سوم بررسی سؤال چهارم بررسی سؤال پنجم بررسی سؤال ششم بررسی سؤال هفتم بررسی سؤال هشتم بررسی سؤال نهم بررسی سؤال دهم بررسی سؤال یازدهم بررسی سؤال دوازدهم بررسی سؤال سیزدهم بررسی سؤال چهاردهم بررسی سؤال پانزدهم بررسی سؤال شانزدهم بررسی سؤال هفدهم بررسی سؤال هجدهم بررسی سؤال نوزدهم بررسی سؤال بیستم بررسی سؤال بیست و یکم بررسی سؤال بیست و دوم بررسی سؤال بیست و سوم بررسی سؤال بیست و چهارم بررسی سؤال بیست و پنجم بررسی سؤال بیست و ششم بررسی سؤال بیست هفتم بررسی سؤال بیست و هشتم بررسی سؤال بیست و نهم بررسی سؤال سی ام آزمون فرضیه ها بررسی فرضیه اول بررسی فرضیه دوم بررسی فرضیه سوم بررسی فرضیه چهارم بررسی فرضیه پنجم فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات مقدمه فرآیند پژوهش نتیجه گیری پیشنهادات پیشنهاد برای محققین آینده منابع و ماخذ داخلی منابع و ماخذ خارجی پیوست
فهرست اشکالشکل 1-1 رابطه بین متغیرهای مستقل و وابسته 8 شکل 2-1 مکانیزم QFD 16شکل2-2 مراحل QFD 17 شکل 2-3 مدل کانو 19 شکل 2-4 مدل تعامل بخشهای مختلف سازمان تولیدی 32 شکل 2-5 نمودار چارچوب ساده شده مدل دمینگ 43شکل 2-6 مدل مالکوم بالدریج با رویکرد سیستمی 45
فهرست جداول جدول 4-1 فراوانی تاثیر ماشین آلات و تجهیزات در توسعه برنامه های بهبود کیفیت 70 فراوانی تاثیر برنامه ریزی تکنولوژی در برنامه کسب و کار 72 جدول 4-2جدول 4-3 فراوانی تاثیر برنامه کسب و کار در توسعه برنامه های بهبود کیفیت 73جدول 4-4 نقش سیستمهای کنترل کیفیت در بهره وری 75جدول 4-5 فراوانی تاثیر تبلیغات ایزو در عدم اعتماد به این برنامه ها 76جدول 4-6 فراوانی رقابت میان کارخانه ها 78 جدول 4-7 فراوانی علاقمندی مدیران در اجرای برنامه های بهبود کیفیت 79جدول 4-8 فراوانی همکاری متقابل مدیران برای توسعه برنامه های بهبود کیفیت 81 جدول 4-9 فراوانی تاثیر برنامه های بهبود کیفیت در بهبود کیفیت محصولات 82 جدول 4-10 فراوانی تاثیر وجود سود های کاذب زمین در انگیزه مدیران 84جدول 4-11 فراوانی تاثیر فرهنگ کیفیت در استقرار سیستمهای بهبود کیفیت 85 جدول 4-12 فراوانی آگاهی مدیران با برنامه های بهبود کیفیت 87جدول 4-13 فراوانی بکارگیری متخصصان بهبود کیفیت 88 جدول 4-14 فراوانی استفاده از برنامه ریزی کیفیت 90جدول 4-15 فراوانی تخصص مسئولین کنترل کیفیت 91جدول 4-16 فراوانی تاثیر بکارگیری متخصصان بهبود کیفیت در استقرار این برنامه ها 93 جدول 4-17 فراوانی آموزشهای تخصصی برای اجرای برنامه های بهبود کیفیت 94جدول 4-18 فراوانی نرخ بهره بانکها در استقرار برنامه های بهبود کیفیت 96جدول 4-19 فراوانی حضور واسطه ها و دلال ها در استقرار سیستم بهبود کیفیت 97جدول 4-20 فراوانی حمایت موسسات دولتی و غیر دولتی برای توسعه برنامه های بهبود کیفیت 99 جدول 4-21 فراوانی تاثیر تجهیزات در اجرای برنامه های بهبود کیفیت 100 جدول 4-22 فراوانی انجام برنامه ریزی مالی برای استقرار سیستمهای بهبود کیفیت 102جدول 4-23 فراوانی تاثیر عدم وجود بازار رقابتی در استقرار سیستمهای کیفیت 103جدول 4-24 فراوانی علاقمندی و انگیزه کارکنان 105 جدول 4-25 فراوانی همکاری متقابل کارکنان برای توسعه برنامه های بهبود کیفیت 106جدول 4-26 فراوانی آشنایی کارکنان با سیستمهای کیفیت 108جدول 4-27 فراوانی تاثیر قدرت خرید مردم در انگیزه کارکنان 109 جدول 4-28 فراوانی تاثیر کالاهای چینی در انگیزه کارکنان 111جدول 4-29 فراوانی همکاری کارکنان با مدیران در اجرای برنامه های بهبود کیفیت 112جدول 4-30 فراوانی تاثیر امنیت شغلی بر انگیزه کارکنان 114جدول 4-31 جدول توافقی سوالات 1،2،3،4،5،6 117جدول 4- 32 جدول توافقی سوالات 7،8،9،10،11 119جدول 4- 33 جدول توافقی سوالات 12،13،14،15،16،17 121 جدول 4- 34 جدول توافقی سوالات 18،19،20،21،22،23 123 جدول 4- 35 جدول توافقی سوالات 24،25،26،27،28،29،30 125
 
فهرست نمودار هانمودار 4-1 فراوانی تاثیر ماشین آلات و تجهیزات در توسعه برنامه های بهبود کیفیت 71نمودار 4-2 فراوانی تاثیر برنامه ریزی تکنولوژی در برنامه کسب و کار 73نمودار 4-3 فراوانی تاثیر برنامه کسب و کار در توسعه برنامه های بهبود کیفیت 74نمودار 4-4 نقش سیستمهای کنترل کیفیت در بهره وری 76نمودار 4-5 فراوانی تاثیر تبلیغات ایزو در عدم اعتماد به این برنامه ها 77 نمودار 4-6 فراوانی رقابت میان کارخانه ها 79 نمودار 4-7 فراوانی علاقمندی مدیران در اجرای برنامه های بهبود کیفیت 80 نمودار 4-8 فراوانی همکاری متقابل مدیران برای توسعه برنامه های بهبود کیفیت 82 نمودار 4-9 فراوانی تاثیر برنامه های بهبود کیفیت در بهبود کیفیت محصولات 83نمودار 4-10 فراوانی تاثیر وجود سود های کاذب زمین در انگیزه مدیران 85 نمودار 4-11 فراوانی تاثیر فرهنگ کیفیت در استقرار سیستمهای بهبود کیفیت 86نمودار 4-12فراوانی آگاهی مدیران با برنامه های بهبود کیفیت 88 نمودار 4-13 فراوانی بکارگیری متخصصان بهبود کیفیت 89 نمودار 4-14 فراوانی استفاده از برنامه ریزی کیفیت 91 نمودار 4-15 فراوانی تخصص مسئولین کنترل کیفیت 92نمودار 4-16 فراوانی تاثیر بکارگیری متخصصان بهبود کیفیت در استقرار این برنامه ها 94نمودار 4-17 فراوانی آموزشهای تخصصی برای اجرای برنامه های بهبود کیفیت 95نمودار 4-18 فراوانی نرخ بهره بانکها در استقرار برنامه های بهبود کیفیت 97 نمودار 4-19 فراوانی حضور واسطه ها و دلال ها در استقرار سیستم بهبود کیفیت 98 نمودار 4-20 فراوانی حمایت موسسات دولتی و غیر دولتی برای توسعه برنامه های بهبود کیفیت 100نمودار 4-21 فراوانی تاثیر تجهیزات در اجرای برنامه های بهبود کیفیت 101 نمودار 4-22 فراوانی انجام برنامه ریزی مالی برای استقرار سیستمهای بهبود کیفیت 103نمودار 4-23 فراوانی تاثیر عدم وجود بازار رقابتی در استقرار سیستمهای کیفیت 104 نمودار 4-24 فراوانی علاقمندی و انگیزه کارکنان 106 نمودار 4-25 فراوانی همکاری متقابل کارکنان برای توسعه برنامه های بهبود کیفیت 107 نمودار 4-26 فراوانی آشنایی کارکنان با سیستمهای کیفیت 109 نمودار 4-27 فراوانی تاثیر قدرت خرید مردم در انگیزه کارکنان 110 نمودار 4-28 فراوانی تاثیر کالاهای چینی در انگیزه کارکنان 112 نمودار 4-29 فراوانی همکاری کارکنان با مدیران در اجرای برنامه های بهبود کیفیت 113 نمودار 4-30 فراوانی تاثیر امنیت شغلی بر انگیزه کارکنان 115نمودار 4-31 توزیع خی دو در فرضیه اول 117نمودار 4-32 توزیع خی دو در فرضیه دوم 119نمودار 4-33 توزیع خی دو در فرضیه سوم 121نمودار 4-34 توزیع خی دو در فرضیه چهارم 123نمودار 4-35 توزیع خی دو در فرضیه پنجم 125
فهرست اصطلاحات انگلیسی
Balanced Score Card کارت امتیازی متوازن Business Plan برنامه کسب و کار European Foundation For Quality Management مدیریت کیفیت بنیاد اروپایی Kaizen کایزن Quality کیفیت Quality Function Deployment توسعه وظایف کیفیت Quality management مدیریت کیفیت Quality Planning برنامه ریزی کیفیت Sanitize سلامت کردن Self-discipline ایجاد نظم و ترتیب Small Businesses صنایع کوچک Standardize استاندارد کردن Structurize سازماندهی Systematize روش مند کردن Total Quality Management مدیریت کیفیت جامع

استراتژی مهندسی معکوس

استراتژی مهندسی معکوس مهندسی معکوس REENGINEERING بهبود کیفیت و نوآوری استراتژی های فناوری سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق صنایع رفتن به سایت اصلی استراتژی…

تاثیر آموزش خودکارآمدی تحصیلی بر کاهش اهمال کاری دانش آموزان

تاثیر آموزش خودکارآمدی تحصیلی بر کاهش اهمال کاری دانش آموزان پایان نامه خودکارآمدی تحصیلی دانلود پایان نامه خودکارآمدی پایان نامه اهمال کاری پایان نامه اهمال کاری تحصیلی نظریه های خودکارآمدی اهمال کاری تحصیلی doc اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان…

مبانی نظری امکان سنجی پیاده سازی بودجه بندی عملیاتی در موسسات آموزش عالی

مبانی نظری امکان سنجی پیاده سازی بودجه بندی عملیاتی در موسسات آموزش عالی بودجه ریزی عملیاتی اجرای بودجه ریزی عملیاتی در دانشگاه امکان سنجی طراحی بودجه ریزی عملیاتی امکان سنجی استقرار بودجه ریزی عملیاتی امکان سنجی پیاده سازی بودجه ریزی…

قاعده نفی غرر در قرارداد بیع از نگاه امام خمینی

قاعده نفی غرر در قرارداد بیع از نگاه امام خمینی نفی غرر نفی بیع غرری قاعده نفی غرر قاعده نفی غرر در معاملات قاعده فقهی نفی غرر به صورت مطلق نفی بیع غرری به صورت خاص دانلود مقاله کارشناسی ارشد…

پاورپوینت بررسی اثر فشار هیدرو استاتیک بر ارزش مواد غذایی

پاورپوینت بررسی اثر فشار هیدرو استاتیک بر ارزش مواد غذایی پاورپوینت بررسی اثر فشار هیدرو استاتیک بر ارزش مواد غذایی استفاده از فشار بالا در فراوری مواد غذایی فشار بالا در فراوری مواد غذایی تحقیق استفاده از فشار بالا در…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سنجش سلامت و فساد اداری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سنجش سلامت و فساد اداری مبانی نظری سنجش سلامت اداری مبانی نظری سنجش فساد اداری پیشینه تحقیق سنجش سلامت اداری پیشینه تحقیق سنجش فساد اداری پیشینه پژوهش سنجش فساد اداری پیشینه پژوهش سنجش سلامت اداری مبانی نظری در مورد…

مبانی نظری تنگه هرمز از دیدگاه كنوانسیون های 1982 و 1958 حقوق دریاها و حقوق ایران

مبانی نظری تنگه هرمز از دیدگاه كنوانسیون های 1982 و 1958 حقوق دریاها و حقوق ایران رژیم حقوقی تنگه هرمز مبانی نظری رژیم حقوقی تنگه هرمز تنگه هرمز از دیدگاه كنوانسیون 1982 حقوق دریاها تنگه هرمز از دیدگاه كنوانسیون 1958…

عوامل موثر بر تعهد سازمانی و نتایج و پیامدهای آن

عوامل موثر بر تعهد سازمانی و نتایج و پیامدهای آن عوامل موثر بر تعهد سازمانی عوامل موثر در تعهد سازمانی پیامدهای تعهد سازمانی نتایج و پیامدهای تعهد سازمانی بررسی عوامل موثر بر تعهد سازمانی کارکنان تعهد سازمانی کارکنان و عوامل…

آثار تغییر در نرخ ارز

آثار تغییر در نرخ ارز ارز اقلام پولی نرخ تسعیر پول عملیاتی ارزش منصفانه تغییر در نرخ ارز دانلود پایان نامه رشته حسابداری آثار تغییر در نرخ ارز دانلود پایان نامه حسابداری رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه رشته…

  • ابعاد و مدل های فرهنگ سازمانی و شیوه شکل گیری و شناخت آن در سازمان های دولتی
  • ابعاد و مدل های فرهنگ سازمانی و شیوه شکل گیری و شناخت آن در سازمان های دولتی پایان نامه فرهنگ سازمانی دانلود پایان نامه فرهنگ سازمانی پایان نامه تاثیر فرهنگ سازمانی مدل های فرهنگ سازمانی انواع مدل های فرهنگ سازمانی…

  • پرسشنامه بررسی میزان غنی سازی شغل در سازمان
  • پرسشنامه بررسی میزان غنی سازی شغل در سازمان پرسشنامه غنی سازی شغل پرسشنامه غنی سازی شغلی پرسشنامه غنی سازی شغل در سازمان پرسشنامه سطح غنی سازی شغل کارکنان پرسشنامه سنجش غنی سازی شغل پرسشنامه میزان غنی سازی شغل پرسشنامه سنجش…

  • پاورپوینت اخلاق کار و ارزشهای سازمانی
  • پاورپوینت اخلاق کار و ارزشهای سازمانی پاورپوینت اخلاق کار و ارزشهای سازمانی پاورپوینت مدیریت اخلاقی اخلاقات و صفات بارز کارکنان دولت آفات و صفات ناپسند کارکنان و مدیران دولت تقوی تواضع توکل انتقاد پذیری جاذبه و دافعه سعه صدر ساده…

  • بررسی عوامل موثر بر انگیزش کارکنان دانشگاه
  • بررسی عوامل موثر بر انگیزش کارکنان دانشگاه انگیزش شغلی کارکنان عوامل موثر بر انگیزش شغلی کارکنان مدل مفهومی انگیزش شغلی کارکنان مقاله انگیزش شغلی کارکنان عوامل موثر بر انگیزش شغلی عوامل موثر بر انگیزش كاركنان دانشگاه مقاله انگیزش كاركنان دانشگاه…

  • پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 22 (گزارشگري مالي ميان دوره اي)
  • پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 22 (گزارشگري مالي ميان دوره اي) دانلود رایگان پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 22 (گزارشگري مالي ميان دوره اي) پاورپوینتاستاندارد حسابداري شماره 22 (گزارشگري مالي ميان دوره اي) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره بیست و دو پاورپوینت گزارشگري…

  • پرسشنامه عملکرد بازار فروشگاه های زنجیره ای با تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره
  • پرسشنامه عملکرد بازار فروشگاه های زنجیره ای با تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره پرسشنامه عملکرد بازار پرسشنامه عملکرد بازار فروشگاه های زنجیره ای اتکا پرسشنامه ارزیابی و تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر عملکرد بازار فروشگاه های زنجیره ای…

  • پروپوزال تاثیر وقف در نظام آموزشی با تاکید بر توسعه پایدار اقتصادی
  • پروپوزال تاثیر وقف در نظام آموزشی با تاکید بر توسعه پایدار اقتصادی بررسی محوریت وقف در توسعه پایدار اقتصادی آثار وقف در توسعه پایدار اقتصادی آثار وقف در شهرک های دانشجویی پروپوزال تاثیر وقف در نظام آموزشی طراحی معماری شهرک…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی روانشناختی 2
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی روانشناختی 2 مبانی نظری سرسختی روانشناختی ادبیات نظری سرسختی روانشناختی چارچوب نظری سرسختی روانشناختی فصل دوم پایان نامه سرسختی روانشناختی دانلود مبانی نظری سرسختی روانشناختی پیشینه سرسختی روانشناختی پیشینه تحقیق سرسختی روانشناختی پیشینه داخلی…

  • پاورپوینت فصل ششم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع اهداف بازرگاني و سازمان بازاريابي
  • پاورپوینت فصل ششم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع اهداف بازرگاني و سازمان بازاريابي پاورپوینت فصل ششم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع اهداف بازرگاني و سازمان بازاريابي پاورپوینت فصل ششم کتاب…

  • ادبیات و مبانی نظری تغییرپذیری بازده سهام
  • ادبیات و مبانی نظری تغییرپذیری بازده سهام بازده سهام تغییرپذیری بازده سهام مبانی نظری تغییرپذیری بازده سهام ادبیات نظری تغییرپذیری بازده سهام روش های محاسبه بازده سهام حداکثر شدن سود هر سهم به عنوان یک معیار حداکثر شدن قیمت هر…

  • پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر کیفیت رابطه و پیامدهای حاصل از آن
  • پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر کیفیت رابطه و پیامدهای حاصل از آن پرسشنامه کیفیت رابطه پرسشنامه پیامدهای حاصل از کیفیت رابطه پرسشنامه عوامل موثر بر کیفیت رابطه پرسشنامه کیفیت رابطه در بانک پرسشنامه پیامدهای حاصل از کیفیت رابطه در بانک…

  • ارزیابی ارتباط عزت نفس با پیشرفت تحصیلی دختران دبیرستانی
  • ارزیابی ارتباط عزت نفس با پیشرفت تحصیلی دختران دبیرستانی عزت نفس پیشرفت تحصیلی بررسی عزت نفس دختران دبیرستانی بررسی پیشرفت تحصیلی دختران دبیرستانی پایان نامه رابطه عزت نفس با پیشرفت تحصیلی ارتباط عزت نفس با پیشرفت تحصیلی دختران دبیرستانی پایان…

  • پاورپوینت کیفیت زندگی کاری در دنیای امروز
  • پاورپوینت کیفیت زندگی کاری در دنیای امروز پاورپوینت کیفیت زندگی کاری در دنیای امروز تعریف کيفيت زندگي کاري شاخص های کیفیت زندگی کاری سازمان وکیفیت زندگی کاری شاخص های هشت گانه کیفیت زندگی کاری ابعاد کيفيت زندگي کاري فلسفه وجودی…

  • مبانی نظری شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش
  • مبانی نظری شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش استقرار مدیریت دانش در بانک پارسیان پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری مبانی نظری رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش مبانی نظری با موضوع مدیریت دانش دانلود…

  • مبانی سیستم OFDM
  • مبانی سیستم OFDM سیستم OFDM سیستم تک حاملی سیستم چند حاملی سیستم دسترسی تقسیم فرکانسی متعامد مبانی سیستم OFDM دانلود مقاله مبانی سیستم OFDM دانلود مقاله سیستم OFDM دانلود مقالات برق دانلود مقالات مهندسی برق رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • پاورپوینت کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی
  • پاورپوینت کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی دانلود رایگان پاورپوینت کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی پاورپوینت کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر…

  • بررسی آبشویی خاک های شور و سدیمی و تعیین برنامه زراعی مناسب
  • بررسی آبشویی خاک های شور و سدیمی و تعیین برنامه زراعی مناسب آبشویی برنامه زراعی خاك شور وسدیمی آبشویی خاک های شور آبشویی خاک های سدیمی تعیین برنامه زراعی مناسب بررسی آبشویی خاک های شور و سدیمی و تعیین برنامه…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش شاخص های توسعه انسانی
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش شاخص های توسعه انسانی مبانی نظری توسعه انسانی دانلود مبانی نظری توسعه انسانی پیشینه تحقیق توسعه انسانی ادبیات نظری توسعه انسانی فصل دوم پایان نامه توسعه انسانی مبانی نظری و پیشینه تحقیق توسعه انسانی ادبیات…

  • انواع اتصالات در مواد نسوز
  • انواع اتصالات در مواد نسوز مواد نسوز صنایع حرارتی جرمهای دیرگداز دیرگدازهای اتصال فسفاتی دانلود مقالات رشته صنایع انواع اتصالات در مواد نسوز خرید تحقیق رشته صنایع سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل فروشگاه فایل…

  • شیوه های جبران خسارت ناشی از نقض قرارداد در حقوق ایران و کنوانسیون بیع بین المللی
  • شیوه های جبران خسارت ناشی از نقض قرارداد در حقوق ایران و کنوانسیون بیع بین المللی شیوه جبران خسارت در حقوق ایران جبران خسارت در حقوق ایران جبران خسارت در حقوق بین الملل جبران خسارت در حقوق مدنی روشهای جبران…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *