ارزیابی عملکرد مدیران دانشگاه ها با رویکرد بازخورد 360 درجه
ارزیابی عملکرد مدیران دانشگاه ها با رویکرد بازخورد 360 درجه
ارزیابی عملکرد 360 درجه
پایان نامه ارزیابی عملکرد 360 درجه
پایان نامه ارزیابی عملکرد مدیران دانشگاه
شاخص های ارزیابی عملکرد 360 درجه
روشهای ارزیابی در بازخورد 360 درجه
مراحل فرآیند بازخورد 360 درجه
پایان نامه ارزیابی عملکرد مدیران با روش 360 درجه
دانلود پایاننامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت
ارزیابی عملکرد مدیران دانشگاه ها با رویکرد بازخورد 360 درجه
چکیده
هدف پژوهش حاضر ارزیابی عملکرد مدیران گروههای تربیت بدنی دانشگاههای استان خراسان رضوی با استفاده از بازخورد 360 درجه بود. در این پژوهش دانشجویان رشته تربیت بدنی به عنوان زیردستان، روسای دانشکدههای تربیت بدنی به عنوان بالادستان، اساتید دروس تخصصی تربیت بدنی به عنوان همتایان و مدیران گروه تربیت بدنی (خود ارزیابی) جامعه پژوهش حاضر را تشکیل دادند. روش نمونهگیری پژوهش حاضر جهت انتخاب مدیران و مدیران ارشد از نوع کل شمار بود و روش نمونهگیری جهت انتخاب دانشجویان و اساتید به صورت تصادفی بود (96 (N=. ابزار جمعآوری دادهها در این پژوهش پرسشنامه محقق ساخته بود.
در این پرسشنامه 40 ویژگی مدیر در قالب چهار عامل اصلی مهارتهای مدیریتی، مهارتهای فنی، ویژگیهای اجتماعی و ویژگیهای شخصیتی به صورت جمله خبری و در مقایس پنج ارزشی لیکرت تدوین شده بود. در پژوهش حاضر پایایی کلی این پرسشنامه 97/0 بدست آمد. روش آماری این پژوهش شامل آمار توصیفی و استنباطی بود که از آمار توصیفی برای رسم جداول فراوانی و نمودارها استفاده شد. در قسمت آمار استنباطی از آزمون تحلیل واریانس یک طرفه و آزمون تعقیبی شفه استفاده گردید. نتایج تجزیه و تحلیل نشان داد که تفاوت معناداری بین نتایج ارزیابی گروه های مورد بررسی در خصوص مهارتهای مدیریتی و فنی و ویژگیهای اجتماعی و شخصیتی در سطح معناداری 001/0 وجود دارد. در نهایت با شناسایی نقاط کور رفتار مدیران و همچنین نقاط قوت و ضعف آنان پیشنهادهایی برای بهینه سازی رفتار آنها ارائه شد.
واژه های کلیدی:
مهارتهای مدیریتی
مهارتهای فنی
ویژگیهای اجتماعی
ویژگیهای شخصیتی
بازخورد 360 درجه
تعریف مساله
امروزه ورزش یکی از اموری است که به عناوین مختلف در جهان مطرح شده و گروههای بسیار زیادی به اشکال مختلف با آن سروکار دارند؛ برخی از مردم ورزشکار حرفهای هستند و گروهی ورزشکار آماتور؛ گروهی طرفدار و علاقهمند به ورزش و دیدن برنامهها و نمایشات ورزشی بوده و عدهای نیز از راه ورزش امور خویش را میگذرانند. با افزایش چشمگیر نقش ورزش در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و حتی سیاسی کشورها، پیشرفت در زمینه ورزش به یکی از الویتهای استراتژیک برنامهریزان در کشورهای دنیا تبدیل شده است (جکسون و پالمر، 1380).
مدیران ورزشی، به عنوان بازوهای اجرایی تشکیلات ورزش کشورها با اهداف تعمیم و گسترش ورزش همگانی و قهرمانی، متولی رشتههای ورزشی مربوط به خود هستند و وظیفه سیاستگذاری، خطمش گذاری و تعیین استراتژی را در رشتههای ورزشی مربوط به خود بر عهده دارند. یکی از اهداف مدیران در سازمانهای ورزشی، مانند هر سازمان دیگری، رسیدن به حداکثر کارآیی، اثربخشی و بهرهوری است که بخشی از آن از طریق کسب افتخارات بینالمللی محقق خواهد شد.
اثربخشی یک سازمان به عوامل متعددی بستگی دارد که بدون شک مهمترین آنها نیروی انسانی است. در دانشگاهها یکی از منابع انسانی که نقش برجستهای در موفقیت دانشگاه دارد مدیران ورزشی، بویژه مدیران ورزشی ملی هستند که کوچکترین تصمیم آنها میتواند عملکرد کل دانشگاه را در زمینه تربیت بدنی و ورزشهای همگانی و قهرمانی تحت تاثیر قرار دهد. با توجه به اینکه کارکنان جهت رفع و جبران کاستیهای گذشته، همچنین کشف تواناییهای خود، به اطلاع از انتظارات دانشگاه در مورد خود و میزان عملکرد خود نیاز دارند، ارزیابی عملکرد نیروی انسانی فرآیندی بسیار ارزشمند است. مدیران کلاسیک ارزیابی را به منظور کنترل کار کارکنان انجام میدادند، اما امروزه هدف از ارزیابی، راهنمایی و ارشاد کارکنان برای مشارکت گروهی به منظور افزایش اثربحشی و کارایی است (دهقان قهفرخی، 1387).
مدیر اگر دریابد که دیگران درباره رفتارها، تصمیمگیریها و الگوهای ارتباطی او چگونه میاندیشند و چگونه وی را ارزیابی میکنند (ارزیابی دیگران) میتواند نظرات بازخوردی آنان را با نتایج ارزشیابی شخصی خود (خود ارزیابی) سنجیده و برنامه خود بهینهسازی مناسبی برای بهبود عملکرد خویش تدارک ببیند. ارزیابی 360 درجه، به عنوان یکی از ابزارهای جدید ارزیابی عملکرد، با گردآوری اطلاعات از ذینفعان متفاوتی که با مدیر در ارتباط هستند، میتواند به مدیر در این زمینه کمک کند.
بازخورد 360 درجه یک روش مناسبی در زمینه توسعه کیفیت رهبری و مدیریت توسعه است. این فرآیند، سیکل کاملی است که خلاصه بازخوردی از همه افراد (سرپرستان، زیردستان و همکاران) در مورد جنبههای مختلف سبک رهبری و مدیریت و عملکردشان ارائه میکند. بعضی از سازمانها بازخورد را برای یک بخش از سازمان و به طور سیستماتیک انجام میدهند. بازخورد به افراد کمک میکند تا ادراک خود را در مورد محیط کاریشان، با ادراک ارزیابیکنندگان مهم مقایسه کنند. این ارزیابیکنندگان میتواند شامل همکاران، زیردستان، مدیران و حتی مشتریان، عرضهکنندگان و اعضای اتحادیه باشند. سیستمهای بازخورد 360 درجه به دلیل رواج ساختارهای تیمی و سازمانی مسطحتر و همچنین در واکنش به مشکلاتی که با سیستمهای مدیریت عملکرد سنتی وجود داشته، توسعه یافته است. تعاریف مختلفی از این فرآیند ارائه شده است. به طور کلی بازخورد 360 درجه یا بازخورد چند منبعی، یک رویکرد ارزیابی عملکرد است که بر دادههای جمعآوری شده از سرپرستان، همکاران، زیردستان، مشتریان و عرضه کنندگان تکیه دارد (مککارتی، 2001).
فهرست مطالب
فصل اول کلیات تحقیق 1
1-1- تعریف مساله 2
1-3- ضرورت و اهمیت پژوهش 6
1-4- اهداف پژوهش 8
1-5- فرضیات پژوهش 9
1-6- محدودیت های پژوهش 10
1-7- پیش فرضهای پژوهش 11
1-8- قلمرو پژوهش 11
1-9- تعاریف واژهها و اصطلاحات 12
فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق 11
2-1- مقدمه 12
2-2- مدیر کیست؟ مدیریت چیست؟ 13
2-3- وظایف مدیریتی 14
2-3-1- برنامهریزی 16
2-3-2- سازماندهی 17
2-3-3- تأمین نیروی انسانی 18
2-3-4- هدایت 19
2-3-5- کنترل 19
2-4- مهارتهای مدیریتی 20
2-4-1- مهارتهای ادراکی 21
2-4-2- مهارتهای میان فردی یا انسانی 23
2-4-3- مهارت فنی 24
2-5- نقشهای مدیریتی 26
2-5-1- نقشهای انسانی یا میان فردی 27
2-5-2- نقشهای اطلاعاتی 27
2-5-3- نقشهای تصمیمی 28
2-6- ویژگیهای مدیران موفق 28
2-7- ارزیابی عملکرد مدیران 32
2-8- ارزیابی عملکرد 37
2-9- تعریف ارزیابی عملکرد 37
2-10-تعریف ارزیابی عملکرد 38
2-11- منابع ارزیابی عملکرد 38
2-12- فرآیند ارزیابی عملکرد 43
2-13- رویکرد سنتی و جدید ارزیابی عملکرد 44
2-14- بازخورد 360 درجه 45
2-15- سطوح بازخورد 360 درجه 48
2-16- روشهای ارزیابی در بازخورد 360 درجه 50
2-17- اهداف بازخورد 360 درجه 51
2-18- اهمیت درخواست بازخورد 53
2-19- مراحل فرآیند بازخورد 360 درجه 55
2-20- خصوصیات ارزشیابی کننده 56
2-21- مشکلات بکارگیری ارزیابی 360 درجه 57
2-23- پیشینه تحقیق 58
2-23-1- تحقیقات انجام شده در داخل کشور 58
2-22-2- تحقیقات انجام شده خارج کشور 64
فصل سوم روششناسی تحقیق 56
3-1- مقدمه 57
3-2- روش پژوهش 57
3-3- جامعه آماری 57
3-4- نمونه و روش نمونهگیری 58
3-5- فرآیند اجرای پژوهش 58
3-6- متغیرهای پژوهش 59
3-7- ابزار اندازهگیری 61
3-7-1- روایی آزمون 62
3-7-2- پایایی آزمون 62
3-8- روش جمعآوری اطلاعات 63
3-9- روشهای آماری 63
فصل چهارم نتایج و یافتههای تحقیق 62
4-1- مقدمه 63
4-2- یافتههای توصیفی 63
4-2-1- وضعیت سن دانشجویان دانشگاههای استان خراسان رضوی 63
4-2-2- مقطع تحصیلی دانشجویان دانشگاههای استان خراسان رضوی 64
4-2-3- وضعیت سن اساتید دانشگاههای استان خراسان رضوی 64
4-2-4- وضعیت تحصیلات اساتید دانشگاههای استان خراسان رضوی 65
4-2-5- سابقه تدریس اساتید دانشگاههای استان خراسان رضوی 66
4-2-6- سن مدیران گروههای تربیت بدنی دانشگاههای استان خراسان رضوی 66
4-2-7- وضعیت تحصیلات مدیران گروههای تربیت بدنی دانشگاههای استان خراسان رضوی 67
4-2-8- سابقه مدیریت مدیران گروههای تربیت بدنی دانشگاههای استان خراسان رضوی 68
4-2-9- سابقه کار مدیران گروههای تربیت بدنی دانشگاههای استان خراسان رضوی 68
4-2-10- سن مدیران عالی دانشگاههای استان خراسان رضوی 69
4-2-11- وضعیت تحصیلات مدیران عالی دانشگاههای استان خراسان رضوی 70
4-2-12- سابقه مدیریت مدیران عالی دانشگاههای استان خراسان رضوی 70
4-2-13- سابقه کار مدیران عالی دانشگاههای استان خراسان رضوی 71
4-3- بررسی وضعیت طبیعی بودن دادهها 72
4-4- یافتههای استنباطی 73
4-4-1- آزمون فرض اول 73
4-4-2- آزمون فرض دوم 78
4-4-3- آزمون فرض سوم 82
4-4-4- آزمون فرض چهارم 86
4-4-5- آزمون فرض پنجم 90
فصل پنجم بحث و نتیجهگیری 85
5-1- مقدمه 86
5-2- خلاصه تحقیق 86
5-3- بحث و نتیجه گیری 88
5-4- پیشنهادات برخاسته از تحقیق 92
5-5- پیشنهادات برای تحقیقات آینده 93
منابع 92
فهرست جداول و اشکال….
شکل 2-1. ارزیابی چند منبعه 34
شکل 2-2. فرآیند ارزیابی عملکرد 34
جدول 2-1. تفاوت سیستمهای ارزیابی عملکرد سنتی و مدرن 35
شکل 3-1. فرآیند اجرای تحقیق 58
جدول 3-1. متغیرهای پژوهش 59
جدول 3-2. ضرایب پایایی آزمون 60
جدول 4-1. سن دانشجویان 63
جدول 4-2. مقطع تحصیلی دانشجویان 64
جدول 4-3. سن اساتید 64
جدول 4-4. وضعیت تحصیلات اساتید 65
جدول 4-5. سابقه تدریس اساتید 65
جدول 4-6. سن مدیران گروههای تربیت بدنی 66
جدول 4-7. وضعیت تحصیلات مدیران گروههای تربیت بدنی 66
جدول 4-8. سابقه مدیریت مدیران گروههای تربیت بدنی 67
جدول 4-9. سابقه کار مدیران گروههای تربیت بدنی 67
جدول 4-10. سن مدیران عالی 68
جدول 4-11. وضعیت تحصیلات مدیران عالی 68
جدول 4-12. سابقه مدیریت مدیران عالی 69
جدول 4-13. سابقه کار مدیران عالی 69
جدول 4-14. نتایج آزمون کلموگروف ـ اسمیرنف برای بررسی وضعیت طبیعی بودن دادهها در پرسشنامهها 70
جدول 4-15. میانگین امتیاز ارزیابی مدیران گروههای تربیت بدنی دانشگاهها در خصوص مهارتهای مدیریتی 71
جدول 4-16. نتایج آزمون تجزیه و تحلیل واریانس یکطرفه برای مقایسه میانگین امتیاز ارزیابی 71
جدول 4-17. نتایج آزمون تعقیبی شفه برای مقایسه میانگین امتیاز ارزیابی مدیران گروههای تربیت بدنی 72
جدول 4-18. نتایج آزمون کراسکالولیس جهت مقایسه شاخصهای مهارتهای مدیریتی 72
جدول 4-19. نتایج آزمون یو من ویتنی در خصوص مقایسه دو به دو گروهها در شاخصهای مدیریتی 73
جدول 4-20. میانگین نمرات ارزیابی مدیران در خصوص شاخصهای مهارتهای مدیریتی از دیدگاه گروهها 73
جدول 4-21. میانگین امتیاز ارزیابی مدیران گروههای تربیت بدنی دانشگاهها در خصوص مهارتهای فنی 74
جدول 4-22. نتایح آزمون تجزیه و تحلیل واریانس یکطرفه برای مقایسه میانگین امتیاز ارزیابی 74
جدول 4-23. نتایج آزمون تعقیبی شفه برای مقایسه میانگین امتیاز ارزیابی مدیران گروههای تربیت بدنی 75
جدول 4-24. نتایج آزمون کراسکالولیس جهت مقایسه شاخصهای مهارتهای فنی 75
جدول 4-25. نتایج آزمون یو من ویتنی در خصوص مقایسه دو به دو گروهها در شاخصهای فنی 76
جدول 4-26. میانگین نمرات ارزیابی مدیران در خصوص شاخصهای مهارتهای فنی از دیدگاه گروهها 76
جدول 4-27. میانگین امتیاز ارزیابی مدیران گروههای تربیت بدنی دانشگاهها در خصوص مهارتهای اجتماعی 77
جدول 4-28. نتایح آزمون تجزیه و تحلیل واریانس یکطرفه برای مقایسه میانگین امتیاز ارزیابی 77
جدول 4-29. نتایج آزمون تعقیبی شفه برای مقایسه میانگین امتیاز ارزیابی مدیران گروههای تربیت بدنی 78
جدول 4-30. نتایج آزمون کراسکالولیس جهت مقایسه شاخصهای مهارتهای اجتماعی 78
جدول 4-31. نتایج آزمون یو من ویتنی در خصوص مقایسه دو به دو گروهها در شاخصهای اجتماعی 79
جدول 4-32. میانگین نمرات ارزیابی مدیران در خصوص شاخصهای مهارتهای اجتماعی از دیدگاه گروهها 79
جدول 4-33. میانگین امتیاز ارزیابی مدیران گروههای تربیت بدنی دانشگاهها در خصوص ویژگیهای شخصیتی 80
جدول 4-34. نتایح آزمون تجزیه و تحلیل واریانس یکطرفه برای مقایسه میانگین امتیاز ارزیابی 80
جدول 4-35. نتایج آزمون تعقیبی شفه برای مقایسه میانگین امتیاز ارزیابی مدیران گروههای تربیت بدنی 81
جدول 4-36. نتایج آزمون کراسکالولیس جهت مقایسه شاخصهای مهارتهای شخصیتی 81
جدول 4-37. نتایج آزمون یو من ویتنی در خصوص مقایسه دو به دو گروهها در شاخصهای شخصیتی 82
جدول 4-38. میانگین نمرات ارزیابی مدیران در خصوص شاخصهای ویژگیهای شخصیتی از دیدگاه گروهها 82
جدول 4-39. میانگین امتیاز ارزیابی کلی مدیران گروههای تربیت بدنی دانشگاهها 83
جدول 4-40. نتایج آزمون تجزیه و تحلیل واریانس یکطرفه برای مقایسه میانگین امتیاز ارزیابی کلی 83
جدول 4-41. نتایج آزمون تعقیبی شفه برای مقایسه میانگین امتیاز ارزیابی مدیران گروههای تربیت بدنی 84
نقد و تحلیل تخیلی نقاشی نقاشان پیشگام معاصر ایران
نقد و تحلیل تخیلی نقاشی نقاشان پیشگام معاصر ایران نقد تخیلی نقاشی معاصر ایران نقاشان معاصر ایران مفهوم طبیعت در آثار نقاشی نقد تخیلی نقاشی معاصر ایران نقد و تحلیل تخیلی نقاشی نقاشان پیشگام معاصر ایران دانلود پایان نامه نقاشی…
مبانی نظری کاربرد مدیریت دانش شخصی توسط اعضای هیات علمی دانشگاه بیرجند
مبانی نظری کاربرد مدیریت دانش شخصی توسط اعضای هیات علمی دانشگاه بیرجند مدیریت دانش شخصی استقرار مدیریت دانش در دانشگاه استقرار مدیریت دانش در آموزش عالی کاربرد مدیریت دانش شخصی توسط اعضای هیات علمی مبانی نظری مدیریت دانش شخصی کاربرد…
ارزیابی آمادگی سازمان جهت پیاده سازی ERP با تاکید بر عوامل کلیدی موفقیت
ارزیابی آمادگی سازمان جهت پیاده سازی ERP با تاکید بر عوامل کلیدی موفقیت پروپوزال ERP پیاده سازی برنامه ریزی منابع سازمان عوامل کلیدی موفقیت erp پروپوزال عوامل موفقیت در پیاده سازی ERP پروپوزال برنامه ریزی منابع سازمان عوامل کلیدی موفقیت…
مبانی نظری تصمیم گیری مدیران مدارس آموزش و پرورش
مبانی نظری تصمیم گیری مدیران مدارس آموزش و پرورش مبانی نظری تصمیم گیری مدیران مدارس آموزش و پرورش دانلود مبانی نظری تصمیم گیری مدیران مدارس پیشینه تحقیق تصمیم گیری مدیران مدارس آموزش و پرورش ادبیات نظری تصمیم گیری مدیران مدارس…
مدیریت کیفیت در بهداشت و درمان
مدیریت کیفیت در بهداشت و درمان استاندارد مدیریت کیفیت بهداشت و درمان مدیریت کیفیت فراگیر سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق مدیریت…
تأثیر هوش رقابتی مدیران بر وفاداری مشتریان
تأثیر هوش رقابتی مدیران بر وفاداری مشتریان هوش رقابتی وفاداری مشتریان خدمات بانکی تأثیر هوش رقابتی مدیران بر وفاداری مشتریان بانک ملی استان آذربایجان غربی وفاداری مشتریان به خدمات بانکی دانلود مقاله مدیریت دانلود مقالات ترجمه شده مدیریت دانلود مقالات…
بررسی و مطالعه عوامل اجتماعی موثر بر قانون گریزی در ایران پس از انقلاب اسلامی تا کنون
بررسی و مطالعه عوامل اجتماعی موثر بر قانون گریزی در ایران پس از انقلاب اسلامی تا کنون قانون گریزی شهروند قانون مدار عوامل اجتماعی موثر بر قانون گریزی دانلود مقاله بررسی و مطالعه عوامل اجتماعی موثر بر قانون گریزی در…
تشخیص نفوذ با تکنیکهای داده کاوی
تشخیص نفوذ با تکنیکهای داده کاوی تشخیص نفوذ با داده کاوی تشخیص نفوذ با تکنیکهای داده کاوی سیستم های تشخیص نفوذ بر پایه داده کاوی تشخیص نفوذ در شبکه با استفاده از داده کاوی تشخیص نفوذ با الگوریتمهای داده کاوی…
پرسشنامه سبکهای مدیریت سازمان
پرسشنامه سبکهای مدیریت سازمان پرسشنامه سبکهای مدیریت سازمان دانلود پرسشنامه سبک های مدیریت پرسشنامه سبک مدیریت دانلود پرسشنامه سبک مدیریت دانلود پرسشنامه سبک رهبری لیکرت رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه سبکهای مدیریت سازمان این پرسشنامه…
کنترل کیفیت آماری کنترل تولید کنترل کیفیت دستگاه تزریق کنترل کیفیت آماری سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق صنایع رفتن به سایت اصلی کنترل کیفیت آماری مقدمه…
پاورپوینت بررسی سیستم مدیریت زباله پاورپوینت بررسی سیستم مدیریت زباله سیستم مدیریت زباله مدیریت زباله بازیافت زباله مزایای بازیافت زباله تعريف زباله زباله هاي بيمارستاني تركيبات مختلف زباله تركيبات فيزيكي زباله بازيافت مواد زائد بازیافت زباله مزایای بازیافت رفتن به…
تبیین رابطه بین اهرم اقتصادی و نسبت های ارزش بازار به ارزش دفتری (M/B) و قیمت به سود (P/E) در صنایع فعال بورس اوراق بهادار تهران ارزش بازار به سود هر سهم ارزش بازار به ارزش دفتری اهرم اقتصادی تبیین…
کارآفرینی سازمانی در سازمان های کوچک و متوسط و بررسی مزایای آن کارآفرینی سازمانی سازمان های کوچک و متوسط مدل های کارآفرینی سازمانی انواع مدل های کارآفرینی سازمانی پایان نامه کارآفرینی سازمانی دانلود پایان نامه کارآفرینی سازمانی پایان نامه در…
مدل های کارآفرینی سازمانی و شاخص های مناسب در انتخاب آن مدل های کارآفرینی سازمانی انواع مدل های کارآفرینی سازمانی مولفه های کارآفرینی سازمانی مولفه های موانع کارآفرینی سازمانی موانع کارآفرینی سازمانی موانع کارآفرینی سازمانی در ایران ویژگی های سازمان…
مقاله ترجمه شده رشته نرم افزار با عنوان تکامل بازیابی ، به صورت مفهومی بازیابی نرم افزار بحران نرم افزار همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروشگاه ساز فایل مقاله ترجمه شده دانلود مقاله ترجمه شده مقالات ترجمه شده…
تئوری و طراحی سازمان تئوری و طراحی سازمان سازماندهی و تشكیلات تئوری و طراحی ساختار سازمان ها و تئوری سازمان سیستم باز مدیریت استراتژیك و اثربخشی سازمان مدیریت استراتژیك ساختار و طراحی سازمان تكنولوژی تولید كالا،خدمات و اطلاعات تكنولوژی تولید…
پرسشنامه بررسی ارتباط میان طراحی وب سایت با احساس و رفتار مصرف کننده پرسشنامه طراحی وب سایت پرسشنامه احساس و رفتار مصرف کننده پرسشنامه رابطه طراحی وب سایت با احساس مصرف کننده پرسشنامه رابطه طراحی وب سایت با رفتار مصرف…
ابعاد و پیامدهای رفتار شهروندی سازمانی کارکنان و چارچوبها و تاثیر مفاهیم دیگر مرتبط با آن رفتار شهروندی سازمانی رفتار شهروندی سازمانی کارکنان اهمیت رفتار شهروندی سازمانی پایان نامه رفتار شهروندی سازمانی ابعاد رفتار شهروندی سازمانی پیامدهای رفتار شهروندی سازمانی…
مبانی نظری و پیشینه تحقیق سوگیری تفسیر در اضطراب اجتماعی مبانی نظری سوگیری تفسیر در اضطراب اجتماعی ادبیات نظری سوگیری تفسیر در اضطراب اجتماعی چارچوب نظری سوگیری تفسیر در اضطراب اجتماعی فصل دوم پایان نامه سوگیری تفسیر در اضطراب اجتماعی…
ساخت سامانه ایستگاه تقویت فشار گاز و کنترل آن با PLC ایستگاه تقویت فشار گاز طراحی سیستم های کنترل كنترل كننده منطقی قابل برنامه ریزی ساخت سامانه ایستگاه تقویت فشار گاز و کنترل آن با PLC طراحی سیستم های ابزار…
پروپوزال نقش فرهنگ سازمانی در پیشگیری از بروز فساد اداری در سازمان های دولتی پیشگیری از فساد اداری روشهای پیشگیری از فساد اداری پیشگیری فساد اداری نقش فرهنگ سازمانی در پیشگیری از فساد اداری راهکارهای پیشگیری از فساد اداری راه…
پرسشنامه بررسی ارتباط بین آزردگی از محل کار، عملکرد و رفتار کارکنان پرسشنامه آزردگی از محل کار پرسشنامه عملکرد و رفتار کارکنان پرسشنامه رابطه بین آزردگی از محل کار و عملکرد کارکنان پرسشنامه رابطه بین آزردگی از محل کار و…
عوامل موثر بر رضایت شغلی و تشریح نظریه های رضایت شغلی عوامل موثر بر رضایت شغلی نظریه های رضایت شغلی نظریه های رضایت شغلی بروفی نظریه های رضایت شغلی کارکنان نظریه های مربوط به رضایت شغلی نظریه های مختلف در…
پاورپوینت درس روش تحقیق مقاله و رساله نویسی پیشرفته روش تحقیق مقاله و رساله نویسی پیشرفته رفتن به سایت اصلی پاورپوینت درس روش تحقیق مقاله و رساله نویسی پیشرفته به تعداد 41 اسللاید قابل ویرایش مناسب اساتید و کنفرانس دانشجویان…
پاورپوینت روش اثباتی در حسابداری پاورپوینت روش اثباتی در حسابداری روش اثباتی در حسابداری روش اثباتی از حسابداری تحقیق روش اثباتی در حسابداری الگوی مبتنی بر تئوری تشکیل سندیکا الگوی مبتنی بر ارزیابی اطلاعات برای تصمیم گیرنده الگوی مبتنی بر…
تاثیر سرپرستی خانواده بر مشكلات روانی و اجتماعی فرزندان تاثیر خانواده بر مشكلات روانی و اجتماعی فرزندان عوامل موثر در ایجاد مسائل و مشكلات دوره نوجوانی تاثیر سرپرستی خانواده بر مشكلات روانی و اجتماعی فرزندان بررسی مسائل و مشكلات روانی…
توازن بار در ابرهای محاسباتی فرآیند توازن بار در رایانش ابری مقایسه روشهای توازن بار در رایانش ابری الگوریتمها و روشهای توازن بار رایانش ابری مقاله دانلود مقاله در مورد رایانش ابری مقالات فارسی رایانش ابری مقاله رایانش ابری doc…
مبانی تئوریک مدیریت دانش علل پیدایش مدیریت دانش تاریخچه پیدایش مدیریت دانش مبانی تئوریک مدیریت دانش فرآیند تكامل مدیریت دانش چرخه مدیریت دانش پایان نامه مدیریت دانش پایان نامه با موضوع مدیریت دانش پایان نامه مدیریت دانش doc موضوعات پایان…
بررسی علل رضایت شغلی بر عملکرد نیروهای عملیاتی رضایت شغلی عملکرد کارکنان عوامل موثر رضایت شغلی ابعاد موثر بر عملکرد کارکنان ارزیابی اثرات عوامل رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان تاثیر رضایت شغلی بر عملكرد کارکنان دانلود پایان نامه رضایت شغلی…