ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی

ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی

فن بازار دفاعی
ميانجي بازاريابي فناوري
فناوری اطلاعات بازار کار
اهمیت فناوری در صنایع دفاعی 
فن بازار و بهره وری اقتصاد فناوری دفاعی
عوامل موثر در موفقیت فن بازار
ارتقاء عملکرد فن بازار دفاعی
افزایش نرخ مبادلات فناوری بین بنگاه های دفاعی
الگویی برای کسب موفقیت فن بازار دفاعی
پایان نامه فن بازار
پایان نامه فن بازار دفاعی

رفتن به سایت اصلی

با توجه به اهمیت فناوری در ارتقای عملکرد صنایع دفاعی، مبادلات فناوری میان این صنایع به‌عنوان مکانیزمی برای اکتساب فناوری و جلوگیری از دوباره‏کاری، جایگاه ویژه‌ای دارد. در این میان، فن‌بازار دفاعی ابزار مهمی در جهت افزایش تعاملات بنگاه‌ها و اشاعه فناوری به حساب می‌آید.باتوجه به این موضوع، بررسی تجارب فن‌بازارهای دفاعی و مطالعه عوامل مؤثر در موفقیت آن‌ها مورد توجه محقق قرار گرفت و تلاش شد عوامل مؤثر بر موفقیت یا عدم موفقیت فن‌بازار‌های دفاعی مشخص گردد.

 

هدف از این کار پیداکردن راهکار یا راهکارهای برای ارتقای عملکرد فن‌بازارهای دفاعی بوده است تا از این راه موجبات افزایش نرخ مبادلات فناوری بین بنگاه‌های دفاعی فراهم گردد.

 

 

بدین منظور و از آنجا که فن‌بازارهای دفاعی شکل خاصی از نهادهاي ميانجي به حساب می‏آیند، ابتدا به بررسی مفهوم، کارکرد و جایگاه نهادهاي ميانجي در نظام علم، فناوری و نوآوری پرداخته شد و سپس با تمرکز بر فن‌بازار تلاش شد‌ عوامل مؤثر در موفقیت نهادهاي ميانجي و به‌ویژه، عوامل مؤثر در موفقیت فن‌بازارها از طریق مرور ادبیات شناسايي شود.

 

 

نتیجۀ این کار، طراحی مدلی مقدماتی برای توصیف عوامل مؤثر در موفقیت فن‌بازارها بود. در ادامه، فعالیت‌های تحقیق به بررسی موفقیت فن‌بازار دفاعی و عوامل مؤثر بر آن اختصاص یافت. این کار از طریق مصاحبه با گروهی از خبرگان آشنا با تجارب فن‌بازار دفاعی و تحليل محتوای متون مصاحبه‌ها صورت گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل اول طرح و کليات تحقيق    1
    1-1 مقدمه    2
    2-1 ضرورت تحقيق    2
    3-1 بيان مسئله     5
    4-1 اهداف تحقيق    6
    5-1 سوالات و فرضيات تحقيق    6
    6-1 مدل مفهومي تحقيق        8
    7-1 روش تجزيه تحليل داده ها    13
    8-1 مراحل انجام تحقيق    13
    9-1 تعريف مفاهيم و واژگان اختصاصي طرح    14

 

 

فصل دوم مباني نظري پژوهش و مروري بر تحقيقات پيشين    16
    1-2 مقدمه    17
    2-2 مفهوم فناوری    18
    3-2 بازار فناوری    20
    4-2 نهادهاي ميانجي بازاريابي فناوري    22
    5-2 ميانجيگري سيستماتيك    23
        1-5-2 كاركردهاي سازمان‌هاي ميانجي    24
        2-5-2 ميزان تمركز بر ميانجي‏گري    26
        3-5-2 ارتباط با محيط نهادي    26
        4-5-2 تأثير بر فرايند نوآوري    27
        5-5-2 نقش‏های نهادهای میانجی در تجاری‏سازی فناوری    28
        6-5-2  نوع‏شناسي ميانجي‏هاي بازاريابي فناوري    30
        1-6-5-2  نهادهاي اعطاي حق امتياز    30
        2-6-5-2  کارگزاران مالکيت معنوي    31
        3-6-5-2  برگزارکنندگان مزايده‏هاي مالکيت معنوي    31
        4-6-5-2  نهادهاي تبادل برخط مالکيت معنوي    32
        5-6-5-2  تأمين مالي به پشتوانه مالکيت معنوي    32
        6-6-5-2  مشاوران مالکيت معنوي    32
        7-6-5-2  بنگاه‏هاي برون‏سپاري مالکيت معنوي    33
        8-6-5-2  صندوق‏هاي يکپارچه‏ساز مالکيت معنوي    33
        9-6-5-2  صندوق تأمين مالي دعاوي حقوقي    33
        10-6-5-2  انتقال فناوري    34
        11-6-5-2  بانک‏هاي سرمايه‏گذاري مالکيت معنوي    34
        12-6-5-2  بنگاه‏هاي توسعه مالکيت معنوي    35
        13-6-5-2  چند نکته تکميلي درباره نهادهاي ميانجي    35

    6-2 فن‌بازار     36
        1-6-2 ضرورت وجود فن‌بازار    36
        2-6-2 مفهوم فن بازار    39
        3-6-2 وظايف و کارکردهاي فن بازار    40
        4-6-2 انواع فن بازار    41
        5-6-2 تفاوت فن بازار با ساير بازارها    43
        6-6-2 فن‌بازار، نظام نوآوري و نقش دولت    44
        7-6-2 گستره خدمات فن‏بازار    47
        8-6-2 مطالعات تطبیقی فن بازار در جهان    49
        9-6-2 مطالعات تطبیقی فن‏بازار دفاعی در جهان    60
        10-6-2 تجربه فن‏بازار دفاعی در جهان    64
        11-6-2 دلایل موفقیت فن‏بازار در کشورهای غربی    67
        12-6-2 مدل‌هاي پياده‌سازي فن بازار    72
        13-6-2 عوامل مؤثر بر موفقيت فن‏بازار    74
        14-6-2 چارچوب تحلیلی برای ارتقای فن‏بازار    78
        15-6-2 ذي‏نفعان فن‏بازار    79

    7-2 فن بازار در ايران    83
        1-7-2 اسناد بالادستي    83
            1-1-7-2 سند چشم‏انداز جمهوری اسلامی ایران در افق 1404    84
            2-1-7-2 ابلاغیه مقام معظم رهبری راجع‏به سیاست‏های کلی برنامه پنجم توسعه    84
            3-1-7-2 قانون برنامه پنجم توسعه کشور    85
            4-1-7-2 رهنمودهای مقام معظم رهبری برای نقشه جامع علمی کشور    87
            5-1-7-2 نقشه جامع علمی کشور    88
            6-1-7-2 سیاست‏های کلی علم و فناوری کشور    92
        2-7-2 وضعيت کشور در زمينه‏ي فن بازار    95
            1-2-7-2 فن‏بازار دفاعی؛ تجربه فن‏بازار در وزارت دفاع و پش ن م    96
            2-2-7-2 ویژگی‏های فن‏بازار دفاعی    98
            3-2-7-2 ضرورت تمرکز بیشتر بر جایگاه سکوهای فناوری در شکل‏گیری فن‏بازار    102
            4-2-7-2 نقش موسسه در مبادلات فناوری ودجا    104
            5-2-7-2 نهادهای میانجی و واسطه‏ای نظام نوآوری ودجا    108
            6-2-7-2 وضعیت فن‏بازار دفاعی در کشور از نگاه نهادی    111
            7-2-7-2 پشتوانه‏های قانونی برای معاملات فناوری    112
            8-2-7-2 سابقه فن‏بازار در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری    112
            9-2-7-2 فن‏بازار منطقه‏ایی؛ تجربه فن‏بازار در پارک‏های علم و فناوری    113
            10-2-7-2 کریدور نانو    113
            11-2-7-2 تجربه فن‏بازار در سازمان پژوهش‏های علمی و صنعتی    114
            12-2-7-2 فن‏بازار پارک فناوری پردیس    114
        3-7-2 محدوديت‏هاي فعاليت فن‏بازارها در ايران    114
            1-3-7-2 محدوديت‏هاي فرهنگی    114
            2-3-7-2 محدوديت‏هاي اقتصادی    115
            3-3-7-2 محدوديت‏هاي قانونی    115
            4-3-7-2 محدودیت‏های نیروی انسانی    115
            5-3-7-2 محدودیت‏های دولتی و سیاست‏گذاری    115
        4-7-2 پژوهش‌هاي انجام شده    116
            1-4-7-2 مطالعۀ حسینی و سهرابی    116
            2-4-7-2 مطالعۀ موحدی و طباطبایی    122
            3-4-7-2  مطالعۀ صمدی و همکاران    123
    8-2 جمع‏بندی ادبیات    125

 

 

فصل سوم روش تحقیق    127
    1-3 مقدمه    128
    2-3 نوع روش    128
    3-3 مراحل انجام تحقيق    130
        1-3-3 چارچوب مفهومی تحقیق     131
            1-1-3-3 استخراج چارچوب از ادبیات    132
            2-1-3-3 بررسی اکتشافی (مصاحبه)    135
        2-3-3  عملياتي كردن (سنجش) مفاهيم    139
        3-3-3   روش گردآوری داده‏ها    144
        4-3-3   ابزار گردآوری داده‌ها    144
        5-3-3   پایایی و روایی ابزار سنجش    144
        6-3-3   جامعه و نمونه آماری    147
        7-3-3   روش تجزیه و تحلیل داده‌ها    148

 

 

فصل چهارم تجزيه و تحليل يافته هاي تحقيق    150
    1-4  مقدمه    151
    2-4  تحلیل مصاحبه‏ها    151
        1-2-4  روایی و پایایی تحلیل محتوا    152
        2-2-4  یافته‏های تحلیل محتوا    156
    3-4 تحلیل پرسشنامه‏ها    156
    4-4 آمار توصيفي متغيرهاي جمعيت شناختي تحقيق    161
    5-4 تحليل عاملي تاييدي ( بخش اندازه‏گیری مدل)    165
        1-5-4 تحليل عاملي تاييدي  عامل موفقيت فن‏بازار    167
        2-5-4 تحليل عاملي تاييدي عامل طرف عرضه    169
        3-5-4 تحليل عاملي تاييدي طرف تقاضا    172
        4-5-4 تحليل عاملي تاييدي سازوکارهاي داخلي فن بازار    174
        5-5-4 تحليل عاملي تاييدي عوامل خارجي    176
    6-4 تحليل مسير تاثيرگذاري عوامل مؤثر بر موفقيت فن بازار (بخش ساختاری)    179
        1-6-4 ارزيابي مدل با اعداد معناداري t    180
        2-6-4 معيار R^2 يا R Squares    182
        3-6-4 معيار Q^2    182
              4-6-4 معیار افزونگی    183
    7-4 ارزیابی برازش بخش کلی مدل    183
    8-4 ارزيابي تاثيرگذاري متغيرهاي ميانجي با آزمون سوبل    184
    9-4 آزمودن فرضيه‏ها    184
    10-4 جمع‏بندی    187

 

 

فصل پنجم: جمع‏بندی و نتیجه‏گیری    190
    1-5 مقدمه    191
    2-5 نتایج حاصل از مرور ادبیات    192
    3-5 نتایج تحلیل آمار توصیفی    193
    4-5 نتایج تحلیل عاملی تأییدی    193
    5-5 نتایج حاصل از تحلیل مسیر    195
    6-5 نتایج و تفسیر  آزمون فرضیه‏های تحقیق    195
    7-5 نتایج حاصل از مصاحبه و تحلیل محتوا    196
    8-5 نتایج بر مبنای مدل نهایی    198
    9-5 پیشنهادهای تحقیق    198
        1-9-5 پیشنهادهای اجرایی    198
        2-9-5 پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی    201
        3-9-5 محدودیت‏ها    201
        4-9-5 نوآوری های تحقیق    

پیوست اول: پرسش‏نامه    202
پیوست دوم: بررسی تاثیر عوامل بر موفقیت فن‏بازار از طریق رگرسیون چند متغیره    206
منابع    209

 

فهرست جدول‏ها
1-1    فرضیه‏های تحقیق و پشتوانۀ ادبیاتی آن‏ها    7
2-1    عملیاتی کردن مفاهیم    12
3-1    مراحل و ویژگی‏های هر مرحله از تحقیق    14
1-2    نقش سازمان‏های میانجی در توسعه تجاری‏سازی فناوری    29
2-2    نوع‏شناسی میانجی‏های بازاریابی    35
3-2    فعالیت‏های فن‏بازار    41
4-2    گستره خدمات فن‏بازار    47
5-2    ذی‏نفعان فن‏بازار    80
6-2    پردازش‏های رهنمودهای مقام معظم رهبری    85
7-2    بندهای مرتبط با موضوع فناوری و فن‏بازار در برنامه پنجم توسعه    86
8-2    رهنمودهای مقام معظم رهبری برای نقشه جامع علمی کشور    87
9-2    پردازش نقشه جامع علمی کشور    88
10-2    سیاست‏های کلی علم و فناوری    92
11-2    سود شرکت‏های دفاعی    103
12-2    نقش‌ها و نهادهاي نظام نوآوري ودجا بر اساس کارکردهاي مورد انتظار    109
13-2    پیش‏نیازهای ایجاد فن‏بازار    116
14-2    اولویت‏های ایجاد فن‏بازار    117
15-2    فرضیه‏های تحقیق    122
1-3    فرآیند اجرایی تحقیق    131
2-3    عملیاتی کردن مفاهیم موجود    141
3-3    نتایج پرسش‏نامه مناسب بودن شاخص‏ها    143
4-3    بررسی پرسش‏نامه به تفکیک هر زیرمجموعه    146
1-4    کدهای عوامل مؤثر در موفقیت فن‏بازار    152
2-4    کدهای میزان موفقیت فن‏بازارهای برگزارشده    152
3-4    فراوانی اشاره به عوامل مؤثر بر موفقیت فن‏بازار    153
4-4    موفقیت فن‏بازارهای گذشته    154
5-4    نتایج مقایسه کد‏گذاری ارزیابان در متون مصاحبه    155
6-4    معرفی متغیر وابسته مدل کسب موفقیت فن‏بازار دفاعی    159
7-4    معرفی متغیرهای میانجی مدل کسب موفقیت فن‏بازار دفاعی    160
8-4    معرفی متغیر مستقل مدل کسب موفقیت فن‏بازار دفاعی    160
9-4    توزیع پاسخ‏دهندگان بر حسب سابقه‏کاری    161
10-4    توزیع پاسخ‏دهندگان بر حسب تحصیلات    161
11-4    توزیع پاسخ‏دهندگان بر حسب میزان آشنایی با فن‏بازار    162
12-4    توزیع پاسخ‏دهندگان بر حسب گرایش تحصیلی    162
13-4    توزیع پاسخ‏دهندگان بر حسب صنعت مطبوع    163
14-4    ترکیب پاسخ‏دهندگان بر حسب میزان آشنایی پاسخ‏دهندگان با فن‏بازار و صنعت مطبوع    164
15-4    توزیع پاسخ‏دهندگان بر حسب سطح تحصیلات و گرایش تحصیلی    165
16-4    شاخص‏های برازندگی مدل موفقیت فن‏بازار    168
17-4    شاخص‏های برازندگی مدل اندازه‏گیری سازه عامل طرف عرضه    171
18-4    شاخص‏های برازندگی مدل اندازه‏گیری سازه طرف تقاضا    173
19-4    شاخص‏های برازندگی مدل اندازه‏گیری سازوکارهای داخلی    176
20-4    شاخص‏های برازندگی مدل اندازه‏گیری عوامل خارجی    178
21-4    وضعیت اعداد معناداری t در مدل اولیه تحقیق    181
22-4    وضعیت اعداد معناداری t در مدل اصلاحی    182
23-4    مقادیر مرتبط با معیار Q^2 سازه مدل    183
پ-1    نتایج رگرسیون چند متغیره    206
پ-2    روابط استفاده شده برای رگرسیون چند متغیره    207

 

 


فهرست شکل‏ها
1-1    مراحل توسعه چارچوب نظری    9
2-1    طرح اولیه روابط متغیرها    9
3-1    ارتباط متغیرها در مدل‏های ساختاری    10
4-1    الگوی اولیه    11
1-2    بخش‏های مختلف فن‏بازار ترکیبی    43
2-2    نمودار گردش کار فرآیند انتقال فناوری در نهاد انتقال و مبادله فناوری شانگهای    57
3-2    علت ظهور میانجی‏های بازار فناوری و تاثیر آن‏ها بر مبادلات فناوری    71
4-2    نظام نوآوری دفاعی    111
5-2    ارائه خدمات فن‏بازار به متقاضی فناوری    119
6-2    ارائه خدمات به‏ عرضه‏کننده فناوری    120
7-2    مدل پیشنهادی فن‏بازار ملی    121
8-2    عوامل مؤثر بر موفقیت فن‏بازار    123
9-2    الگوی شبکه‏ای فن‏بازار    124
1-3    مراحل توسعه چارچوب مفهومی    133
2-3    طرح اولیه روابط    134
3-3    ارتباط متغیرها در مدل    134
4-3    طرح تکمیلی    140
5-3    متغیرهای کمیت و کیفیت موفقیت فن‏بازار    141
1-4    مراحل تجزیه و تحلیل آماری    158
2-4    مدل تحقیق    160
3-4    تحلیل عاملی تأییدی اولیه موفقیت فن‏بازار در حالت t    167
4-4    تحلیل عاملی تأییدی موفقیت فن‏بازار در حالت t    167
5-4    تحلیل عاملی تأییدی فن‏بازار در حالت استاندارد    168
6-4    متغیرهای نهایی موفقیت فن‏بازار    169
7-4    تحلیل عاملی تأییدی اولیه طرف عرضه در حالت t    170
8-4    تحلیل عاملی تأییدی طرف عرضه در حالت t    170
9-4    تحلیل عاملی تأییدی  طرف عرضه در حالت استاندارد    170
10-4    متغیرهای نهایی طرف عرضه    171
11-4    تحلیل عاملی تأییدی اولیه سازه طرف تقاضا در حالت t    172
12-4    تحلیل عاملی تأییدی سازه طرف تقاضا در حالت t    172
13-4    تحلیل عاملی تأییدی سازه طرف تقاضا در حالت استاندارد    173
14-4    متغیرهای نهایی طرف تقاضا    174
15-4    تحلیل عاملی تأییدی اولیه سازه سازوکارهای داخلی فن‏بازار در حالت t    174
16-4    تحلیل عاملی تأییدی سازوکارهای داخلی فن‏بازار در حالت t    175
17-4    تحلیل عاملی تأییدی سازوکارهای داخلی فن‏بازار در حالت استاندارد    175
18-4    متغیرهای نهایی سازوکارهای داخلی فن‏بازار    176
19-4    تحلیل عاملی تأییدی اولیه عوامل خارجی در حالت t    177
20-4    تحلیل عاملی تأییدی عوامل خارجی در حالت t    178
21-4    تحلیل عاملی تأییدی عوامل خارجی در حالت استاندارد    178
22-4    متغیرهای نهایی عوامل خارجی    179
23-4    مدل اولیه تحلیل مسیر در حالت t    180
24-4    مدل نهایی تحلیل مسیر در حالت t    181
25-4    خلاصه‏ایی از مراحل تجزیه و تحلیل آماری    188
26-4    مدل نهایی تحقیق    188

تاثیر روش درس پژوهی بر تفکر انتقادی دبیران مدارس

تاثیر روش درس پژوهی بر تفکر انتقادی دبیران مدارس درس پژوهی تفکر انتقادی دبیران مدارس اقدام پژوهی مدل های حضور پژوهش در درون مدرسه تاثیر روش درس پژوهی بر تفکر انتقادی دبیران مدارس دانلود مقاله مدیریت دانلود مقالات ترجمه شده…

داوری تجاری بین الملل در فقه اسلامی با نگاهی به پیشینه بطلان رای داوری

داوری تجاری بین الملل در فقه اسلامی با نگاهی به پیشینه بطلان رای داوری داوری تجاری بین الملل داوری تجاری بین الملل در فقه اسلامی بطلان رای داوری پیشینه بطلان رای داوری ابطال رأی داوری پایان نامه داوری تجاری بین…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 9

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 9 مبانی نظری ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد کارکنان پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد کارکنان مبانی نظری در مورد ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق در مورد ارزیابی عملکرد پیشینه پژوهش…

پروپوزال ارائه چارچوب برنامه ریزی منابع سازمانی ابری در سازمانهای ایران

پروپوزال ارائه چارچوب برنامه ریزی منابع سازمانی ابری در سازمانهای ایران پروپوزال رایانش ابری در سازمان برنامه ریزی منابع سازمان ابری برنامه ریزی استراتژیک با رایانش ابری پروپوزال برنامه ریزی منابع سازمان ابری پروپوزال برنامه ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات تعامل…

مبانی نظری شهر الکترونیک

مبانی نظری شهر الکترونیک مبانی نظری در مورد شهر الکترونیک دانلود مبانی نظری شهر الکترونیک دانلود پیشینه تحقیق شهر الکترونیک پیشینه تحقیق شهر الکترونیک ادبیات نظری شهر الکترونیک فصل دوم پایان نامه شهر الکترونیک ادبیات و مبانی نظری شهر الکترونیک…

شفافیت و عدم شفافیت در بازار سرمایه ایران

شفافیت و عدم شفافیت در بازار سرمایه ایران دانلود پایان نامه رشته حسابداری دانلود پایان نامه حسابداری شفافیت و عدم شفافیت در بازار سرمایه ایران بازار سرمایه ایران شفافیت در بازار سرمایه ایران عدم شفافیت در بازار سرمایه ایران رفتن…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدیریت دانش

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدیریت دانش مبانی نظری مدیریت دانش پیشینه مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدیریت دانش پیشینه تحقیق مدیریت دانش ادبیات نظری مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش…

مفهوم الگوی برنامه‌ی درسی و طرح‌ریزی برنامه‌ی درسی در پروژه برنامه‌ی درسی ملی

مفهوم الگوی برنامه‌ی درسی و طرح‌ریزی برنامه‌ی درسی در پروژه برنامه‌ی درسی ملی برنامه‌ درسی نظام‌های آموزشی الگوی برنامه‌ درسی پروژه برنامه‌ی درسی ملی دانلود پایان نامه کارشناسی رشته علوم تربیتی طرح‌ریزی برنامه‌ی درسی در پروژه برنامه‌ی درسی ملی دانلود…

مبانی نظری بررسی تاثیر سرمایه فکری در شرکت های عضو بورس اوراق بهادار تهران بر شاخص توسعه انسانی

مبانی نظری بررسی تاثیر سرمایه فکری در شرکت های عضو بورس اوراق بهادار تهران بر شاخص توسعه انسانی سرمایه فکری در شرکت های بورس شاخص توسعه انسانی در شرکت های بورس تاثیر سرمایه فکری بر شاخص توسعه انسانی رابطه سرمایه…

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد مدیران دانشگاه ‌ها با رویکرد بازخورد 360 درجه
  • پروپوزال ارزیابی عملکرد مدیران دانشگاه ‌ها با رویکرد بازخورد 360 درجه ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد 360 درجه ارزیابی عملکرد مدیران پروپوزال ارزیابی عملکرد مدیران دانشگاه شاخص های ارزیابی عملکرد 360 درجه روشهای ارزیابی در بازخورد 360 درجه مراحل فرآیند بازخورد…

  • مبانی نظری بررسی مولفه های مدیریت دانش در سازمان و اثر سبک رهبری بر اقدامات آن
  • مبانی نظری بررسی مولفه های مدیریت دانش در سازمان و اثر سبک رهبری بر اقدامات آن مدیریت دانش سبک رهبری توانمندساز سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش پیاده سازی موفق مدیریت دانش رابطه بین مدیریت دانش و سبک رهبری تبیین سبک…

  • مبانی منشاء فرهنگی مجتمع های زیستی
  • مبانی منشاء فرهنگی مجتمع های زیستی پاورپوینت منشاء فرهنگی مجتمع های زیستی منشاء فرهنگی مجتمع های زیستی مجتمع های زیستی مجتمع های زیستی سنتی مجتمع هاي زيستي سنتي شهرهای چین باستان شهر سلطنتی چین شهرهای هندی شهرهای یوروبا در افریقا…

  • مقاله کامل در مورد لیزر و کاربرد آن در صنعت
  • مقاله کامل در مورد لیزر و کاربرد آن در صنعت دانلود مقاله لیزر كاربرد لیزر در صنعت اساس كار لیزر برش مواد با اشعه لیزر ماشینكاری با لیزر لیزر و کاربرد آن در صنعت رفتن به سایت اصلی مقاله کامل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی 3
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی 3 مبانی نظری رضایت شغلی ادبیات نظری رضایت شغلی چارچوب نظری رضایت شغلی فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی دانلود مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه رضایت شغلی پیشینه تحقیق رضایت شغلی پیشینه داخلی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش پرخاشگری زناشویی
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش پرخاشگری زناشویی مبانی نظری پرخاشگری زناشویی پیشینه پرخاشگری زناشویی دانلود مبانی نظری پرخاشگری زناشویی پیشینه تحقیق پرخاشگری زناشویی ادبیات نظری پرخاشگری زناشویی فصل دوم پایان نامه پرخاشگری زناشویی مبانی نظری و پیشینه تحقیق پرخاشگری زناشویی…

  • الگوهای شناخت و ویژگیهای فرهنگ سازمانی از نگاه نظریه پردازان مدیریت
  • الگوهای شناخت و ویژگیهای فرهنگ سازمانی از نگاه نظریه پردازان مدیریت مبانی نظری فرهنگ سازمانی پیشینه تحقیق فرهنگ سازمانی پایان نامه فرهنگ سازمانی عوامل موثربرفضای فرهنگی یک سازمان فرایند مدیریت فرهنگ سازمانی فرهنگ سازمانی از نگاه نظریه پردازان مدیریت ویژگیهای…

  • ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی
  • ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی فن بازار دفاعی ميانجي بازاريابي فناوري فناوری اطلاعات بازار کار اهمیت فناوری در صنایع دفاعی  فن بازار و بهره وری اقتصاد فناوری دفاعی عوامل موثر در موفقیت فن…

  • بررسی فراوانی و شدت عوارض روانی ناشی از حادثه در كودكان و نوجوانان روستا سفیلان و تأثیر مداخلات روانی
  • بررسی فراوانی و شدت عوارض روانی ناشی از حادثه در كودكان و نوجوانان روستا سفیلان و تأثیر مداخلات روانی اختلال روانی بهداشت روان واقعه آتش سوزی مدرسه ابتدایی روستای سفیلان از توابع استان چهارمحال و بختیاری دانلود مقاله بررسی فراوانی…

  • دانلود تحقیق بررسی مجازات‌های تبعی در قانون جدید مجازات اسلامی
  • دانلود تحقیق بررسی مجازات‌های تبعی در قانون جدید مجازات اسلامی تحقیق بررسی مجازات‌های تبعی در قانون جدید مجازات اسلامی رفتن به سایت اصلی بررسی مجازات‌های تبعی در قانون جدید مجازات اسلامی, بر اساس یک تقسیم بندی، مجازات ها به مجازات…

  • تاكتیك‌های مبارزاتی حزب الله در جنگ سی و سه روزه
  • تاكتیك‌های مبارزاتی حزب الله در جنگ سی و سه روزه حزب الله تاكتیك‌های مبارزاتی جنگ سی و سه روزه دانلود تاكتیك‌های مبارزاتی حزب الله در جنگ سی و سه روزه اسلامی كردن مبارزه خرید مقالات رشته علوم سیاسی سیستم همکاری…

  • عملکرد سیستم های اسکادا در صنعت برق
  • عملکرد سیستم های اسکادا در صنعت برق سیستم اسکادا سیستمهای كنترل و سرپرستی داده کاربرد سیستم های اسکادا در صنعت برق عملکرد سیستم های اسکادا در صنعت برق کاربرد سیستم اسکادا در صنعت برق دانلود پایان نامه برق دانلود پایان…

  • مشکلات حقوقی تورم قوانین کیفری در ایران
  • مشکلات حقوقی تورم قوانین کیفری در ایران جرم انگاری تورم قوانین کیفری چالش های حقوقی دانلود پروپوزال کارشناسی ارشد رشته حقوق کیفری و جرم شناسی مشکلات حقوقی تورم قوانین کیفری در ایران دانلود پروپوزال کارشناسی ارشد حقوق کیفری و جرم…

  • داده کاوی،ترتیب و گروه سازی داده ها با استفاده از روش ماشین‎های بردار پشتیبان (SVM)
  • داده کاوی،ترتیب و گروه سازی داده ها با استفاده از روش ماشین‎های بردار پشتیبان (SVM) دسته‌بندی داده‌ها با SVM دسته بندی داده ها با ماشین‎های بردار پشتیبان پایان نامه مرتب سازی داده ها با SVM روش SVM برای دسته بندی…

  • پرسشنامه تاثیر پاسخگویی سازمانی در برابر شکایات ارباب رجوع بر رضایت و وفاداری آنان
  • پرسشنامه تاثیر پاسخگویی سازمانی در برابر شکایات ارباب رجوع بر رضایت و وفاداری آنان پرسشنامه پاسخگویی سازمانی پرسشنامه پاسخگویی سازمانی در برابر شکایات ارباب رجوع پرسشنامه رضایت و وفاداری رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه تاثیر پاسخگویی سازمانی در…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات شخصیت
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلالات شخصیت مبانی نظری اختلالات شخصیت ادبیات نظری اختلالات شخصیت چارچوب نظری اختلالات شخصیت فصل دوم پایان نامه اختلالات شخصیت دانلود مبانی نظری اختلالات شخصیت پیشینه اختلالات شخصیت پیشینه تحقیق اختلالات شخصیت پیشینه داخلی اختلالات…

  • پرسشنامه تعیین عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در بانک کشاورزی
  • پرسشنامه تعیین عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در بانک کشاورزی پرسشنامه مدیریت دانش پرسشنامه مدیریت دانش در بانک پرسشنامه استقرار مدیریت دانش پرسشنامه استقرار مدیریت دانش در بانک پرسشنامه عوامل مؤثر بر استقرار مدیریت دانش پرسشنامه عوامل مؤثر بر…

  • پروژه سازه بتنی 5 طبقه
  • پروژه سازه بتنی 5 طبقه دانلود پروژه سازه بتنی دانلود پروژه سازه های بتن آرمه دانلود طراحی سازه بتنی 5 طبقه دانلود پروژه سازه بتنی 5 طبقه دانلود پروژه بتن دانلود پروژه عمران رفتن به سایت اصلی دانلود پروژه رشته…

  • جایگاه نیروگاههای آبی در محیط زیست
  • جایگاه نیروگاههای آبی در محیط زیست انرژیهای تجدیدپذیر گازهای گلخانه ای نیروگاههای برق آبی تاثیر صنعت برق در آلودگی هوا جایگاه نیروگاههای آبی در محیط زیست نیروگاههای برقابی و جنبه های زیست محیطی آن توسعه انرژی پایدار بهینه سازی تولید…

  • بررسی انطباق آموزش و پرورش با ابعاد سازمان یادگیرنده
  • بررسی انطباق آموزش و پرورش با ابعاد سازمان یادگیرنده ابعاد سازمان یادگیرنده مولفه های سازمان یادگیرنده مولفه های استراتژیک سازمان یادگیرنده سازمان یادگیرنده در آموزش و پرورش سازمان یادگیرنده رویکردی نو در آموزش و پرورش اهمیت و ضرورت یادگیری سازمانی…

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *